Mahdollisuudet naisharrastajalla menestyä suomessa?

Elikkäs noh otsikko jo puhuu puolestaan. Alotin kesällä tenniksen kunnes sit 10 vk taukoa ja nyt taas 4 viikoa sitten uestaan. Syy alottamiseen yksinkertaisesti se et jalkapallo on ollu pakko lopettaa päkiä vamman vuoks, mut tenniksen kestää. Oppimismotivaatio on katossa tällä hetkellä ja reenaaminen kertakaikkiaan aivan ihana vaik olen vielä melko alotelija. Puhuin valmentajan kanssa ja se sano voivan alottaa valmentaan mua täyspäiväsesti 6 kertaa viikossa ihan tosissaan ens viikost lähtien :)

Ennestään mullon paljon kokemusta urheilusta, varsinkin palloilulajeista ja harrastanu sitä sun tätä, mut pääasiassa fudista. Tennis sujuu nousujohteisesti ja päihitän jo konkareitakin reeneis :P ni sikspä kysynkin teiltä millainen on suomessa naisharrastajien kaarti ja onko mahdollisuuksia mahdollisesti menestyä naisen näin myöhään aloittaneena. Olen muutoin kovassa kunnossa ja habaakin löytyy, ainoastaan tekniikka puuttuuu.... niin ja oon 18. Harmittaa hirmuna kun en aiemmin aloittanut tenniksen kun näin mukava laji on!!

2

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioikeastaankukaan

Suomalaisen naistenniksen taso on aika kehno. Tasoluettelossa on 831 nimeä, mikä on samalla lisenssipelaajien määrä. Muutaman vuoden harjoittelulla on ihan hyvät mahdollisuudet päästä B-luokan pelaajaksi. A-luokassa kilpailu kovenee ja vastus nuorentuu. Haba auttaa, varsinkin jos sinulla on mittaa tuollaiset 175cm tai enemmän.

• aa okei kiitos tuo selkeyttikin jo paljon. Alle sentin jää eli 174cm ja fysiikka kunnos eli eikun vaan reenaan ja oppimaan lisää ainoo et pirun kallista, mutta senkin arvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe