Minulla on outo ongelma Saunalahden mobiililaajakaistan kanssa. Nettitikku toimii nopeasti ja muuten hyvin, mutta jos esim. selaat nettiä ja avaat vaikka jonkun uutisen ja luet sitä jonkin aikaa, niin sen jälkeen kun yrittää avata jonkun toisen sivun, niin yhteys onkin katkennut ja tulee vain että "palvelinta ei löydy" ja joutuu painamaan yritä uudestaan n. 5-15 sek. ajan, kunnes netti alkaa taas toimia. Mobiililaajakaista-ohjelma näyttää koko ajan yhteyden olevan muodostettu. Vikaa ei esiinny silloin, kun pistän esim. nettiradion soimaan taustalle ja nettitikku lataa koko ajan. Mistähän tällainen pätkiminen voisi johtua?
Nettitikku pätkii
esko peräkylästä
3
158
Vastaukset
- se johtuu formaatist
se johtuu vanhasta formaatista. pävitä nettitikkusi.
- esko peräkylästä
No tätä ongelmaa on esiintynyt niin kauan kuin tikku on ollut meillä, eli kesästä asti. Mutta täytyy kokeilla päivittää.
- esko peräkylästä
En löytänyt että mistä sen voisi päivittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647