Varattavissa myös mustavalkoinen poika, jolla ruskeat silmät. Rekisteröidään, ell.tarkastaa ja siruttaa.
Erinomaisista vanhemmista, emä mustavalkoinen (kuvassa) ja isä harmaavalkoinen (kuvassa). Lapsiperheessä sisätiloissa kasvava, hyvää hoitoa ja huolenpitoa sekä laadukasta penturuokaa saava. Mm. näin tuemme pentujen tasapainoista kehitystä, tarjoten myös paljon käsittelyä sekä monipuolista liikuntaa. Odotammekin pennuista kasvavan ja kehittyvät tasapainoisia ja vahvoja yksilöitä niin luonteensa puolesta että myös rakenteellisilta ominaisuuksiltaan. Mukaan pentupaketti ohjeineen
Hinta: 300
Yhteystiedot: coliver
O: SIPERIANHUSKY POIKA
jasoncoliver
6
623
Vastaukset
- husky89
Heissan! Onko pentuja vielä vapaana?
yht. kaapopiippo@gmail.com - jussijonkkari
onko pentuja vapaana vielä?
ota yhteyttä mahdollisimman pian!
jussi_jonkkari92@hotmail.com- Lukka87
Miten rekisteröity huskyn pentu maksaa noin vähän??
- silmät auki ihmiset!
VAROITUS, TÄMÄ ON HUIJAUS!! KUVA ON GOOGLESTA KOPIOITU JA PENTUJA EI OLE OLEMASSAKAAN!! YKSIKÄÄN REKISTERÖITY ROTUKOIRA EI MAKSAA KOLMEA SATAA EUROA!
- 1973100
SOITTOPYYTÖ NR 040-4785404.OLEN KIINNOSTUNUT JA TARJOAMME KAHDEN HUSKIN KANSSA
- 1973100
SIIS ASUMME JO KAHDEN HUSKIN PAISSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124