270 jäänyt kiinni luvattomasta televisionkatselusta

Kahdessa päivässä

Tarkastuksissa jäi jo kahden ensimmäisen päivän aikana kiinni 270 kotitaloutta, joissa maksua ei ollut hoidettu.

Tarkastajat vierailevat niissä kotitalouksissa, jotka eivät ole tehneet ilmoitusta television käyttöönotosta.

Televisioilmoituksen laiminlyönti voi johtaa enimmillään lähes 600 euron kuluihin. Televisiomaksu on vuodessa 244,90 euroa, maksun voi maksaa myös pienemmissä erissä.

Televisiomaksua on maksettava aina kun voi vastaanottaa ja seurata televisiolähetystä. Television käytöstä on tehtävä ilmoitus Viestintävirastolle. Viestintävirasto kerää televisiomaksut valtion televisio- ja radiorahastoon, mistä rahoitetaan Yleisradio Oy:n toimintaa.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194706989206/artikkeli/kaksi ensimmaista tarkastuspaivaa takana - 270 jaanyt kiinni luvattomasta televisionkatselusta.html

277

6982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kusetusta.

Näin kulutusrobotit koulutetaan maksajiksi globaalitalouteen. Kuluttajat maksavat oman aivopesunsa ja passivointinsa.

• Kuinkahan kävisi

YLE:n, jos nekin kanavat alkaisivat toimia "markkinaehtoisesti"?

• hyi hel vetti
        Kuinkahan kävisi kirjoitti:

Eli yli 50% katseluajasta olisi meluavia paskamainoksia !

• hyi hel vetti kirjoitti:

miksi ihmeessä? onhan noita useita maksukanavia, joilta ei tule lainkaan mainoksia. mutta ethän toki sitä voinut tietää, koska olet seurannut punamedian YLEnantia koko ikäsi ottamatta edes vaihtoehdoistaa selvää..

• varakas

Tuohon edulliseen tv-lupamaksuun voisi lisätä tuon viihdeveron joka voisi olla 30% suuruinen niin valtiokin hyötyisi. Maksu talouksiin oli tv tai ei oma häpeä jos ei katsele.

• varakas kirjoitti:

Tuohon edulliseen tv-lupamaksuun voisi lisätä tuon viihdeveron joka voisi olla 30% suuruinen niin valtiokin hyötyisi. Maksu talouksiin oli tv tai ei oma häpeä jos ei katsele.

>>Maksu talouksiin oli tv tai ei oma häpeä jos ei katsele.>>

ja tuota voisi soveltaa laajemminkin. autovero jokaiselle oli auto tai ei. ja kiinteistövero omisti asunnon tai ei. tupakkavero poltti röökiä tai ei.
        hei, taisin juuri ratkaista suomen talousongelmat! pitää ostaa puku ja kravatti, eihän sitä ilman niitä kehtaa nobelia mennä vastaanottamaan.

• virsi440
        punamedia kirjoitti:

miksi ihmeessä? onhan noita useita maksukanavia, joilta ei tule lainkaan mainoksia. mutta ethän toki sitä voinut tietää, koska olet seurannut punamedian YLEnantia koko ikäsi ottamatta edes vaihtoehdoistaa selvää..

"punamedian antia"?!? kyllä tuo anti näyttää olevan SINIPUNAMEDIAN antia.
        isoin osa ohjelmista on kokoomus-demarit propagandaa jossa tarjoillaan amerikkakeskeistä aivopesua, NATO- sotakoneitten erinomaisuutta, kymmenittäin ohjelmia joissa HOMOT stailaavat akkoja, asuntoja, tms. homot ovat niin erinomaisia ja päteviä kaikkeen, toinen toistensa klooneja olevia ohjelmia, joissa kilpaillaan ruuanlaitossa, vaateluomuksissa, yms. joissa PUDOTETAAN ihmisä pois pelistä..........................
        täysin sitä riistokapitalistista touhua jota sovelletaan tämänpäivän "paremminvointivaltiota" rakentavien euroopanremonttimiesten toimesta.
        paremminvointivaltio jossa suppea määrä keinottelulla rikastuneita rötösherroja voi hyvin, jossa homoilu on ylpeilynaihe...............................ja jossa tavallinen, rehellinen kansanosa ajetaan aina ahtaammalle.

• Otto van Beth

Näinhän se on että mainos luo tarpeen ja tarve kulutuksen,sanoi lainanantajanikin.

• hullu Yle

Olen juristi ja jättänyt maksamatta telkkarin jo pian 20 vuoden aikana, aivan tahallani. En koe maksua tarpeelliseksi, vaikka varaa olisikin maksaa hyvistä tuloistani. Nauran näille tarkastajille päin naamaa ja suljen oveni, kun koettavat sisään. Yleisradion politrukki-ohjelmista en aio enää koskaan maksaa penniäkään.
        Olen oikeistolainen ja äänestän vain Perussuomalaisia tästedes, en sosialistista kokoomusta, joka jakaa verovaramme ulkomaille.

• ei maksukanavaa
        punamedia kirjoitti:

TV- lupamaksu on silti kin maksettava , ja sen lisäksi pitäis sun mielestä maksaa vielä lisää "uusinnoista" .

• ei maksukanavaa kirjoitti:

TV- lupamaksu on silti kin maksettava , ja sen lisäksi pitäis sun mielestä maksaa vielä lisää "uusinnoista" .

lain mukaan kyllä, mutta eu:n myötä noita hölmöjä lakeja on tullut niin paljon, etten ainakaan itse edes yritä noudattaa kaikkia lakeja enää.
        mielestänikin pari kymppiä kuussa punamedian uusinnoista on ihan liikaa joten jätän suosiolla maksamatta. maksukanavilta saa pienemmällä maksulla parempaa tarjontaa.

eihän hesarin tilaajakaan joudu turun sanomille maksamaan tilausmaksua!

• virsi440 kirjoitti:

isoin osa ohjelmista on kokoomus-demarit propagandaa jossa tarjoillaan amerikkakeskeistä aivopesua, NATO- sotakoneitten erinomaisuutta, kymmenittäin ohjelmia joissa HOMOT stailaavat akkoja, asuntoja, tms. homot ovat niin erinomaisia ja päteviä kaikkeen, toinen toistensa klooneja olevia ohjelmia, joissa kilpaillaan ruuanlaitossa, vaateluomuksissa, yms. joissa PUDOTETAAN ihmisä pois pelistä..........................
        täysin sitä riistokapitalistista touhua jota sovelletaan tämänpäivän "paremminvointivaltiota" rakentavien euroopanremonttimiesten toimesta.
        paremminvointivaltio jossa suppea määrä keinottelulla rikastuneita rötösherroja voi hyvin, jossa homoilu on ylpeilynaihe...............................ja jossa tavallinen, rehellinen kansanosa ajetaan aina ahtaammalle.

suomi= mitä huonommin hoidat asiasi, sen paremmin yhteiskunta tulee vastaa -(jälkihuolto, kriminaalihuolto, yms.)
        -mamut, mutta olen rassisti jos rupean jatkamaan aihetta lisää, joten ota itse selvää, suomessa syntyneenä suomalaisena, vaikka sukusi olisi asunut maassamme vuosisatoja, saat huonomman toimeentulotuen kuin mamut muut edut joita en suomalaisena VALITETTAVASTI saa esille.
        -nykyään tasa-arvo on mennyt siihen suuntaan, että ennen syrjityt vähemmistöt on nykyään täysin syrjimättömiä vähemmistöjä ja enemmistölle kaadetaan paskat niskaan (y) hyvä suomi niin sitä pitää. tasa-arvon maa.
        -sossupummit elää oikeesti herroimmaks ku jotkut töissä käyvät ja herroimmaks ku suurin osa suomen opiskelijoista. kiitos kallion virastotalot, olette sydämessäni aaaina.

• koirakaulus kirjoitti:

suomi= mitä huonommin hoidat asiasi, sen paremmin yhteiskunta tulee vastaa -(jälkihuolto, kriminaalihuolto, yms.)
        -mamut, mutta olen rassisti jos rupean jatkamaan aihetta lisää, joten ota itse selvää, suomessa syntyneenä suomalaisena, vaikka sukusi olisi asunut maassamme vuosisatoja, saat huonomman toimeentulotuen kuin mamut muut edut joita en suomalaisena VALITETTAVASTI saa esille.
        -nykyään tasa-arvo on mennyt siihen suuntaan, että ennen syrjityt vähemmistöt on nykyään täysin syrjimättömiä vähemmistöjä ja enemmistölle kaadetaan paskat niskaan (y) hyvä suomi niin sitä pitää. tasa-arvon maa.
        -sossupummit elää oikeesti herroimmaks ku jotkut töissä käyvät ja herroimmaks ku suurin osa suomen opiskelijoista. kiitos kallion virastotalot, olette sydämessäni aaaina.

koska romaninaiset saa sen helvetillisen hameen, mä haluun suomalaiseen kulttuuriini sopien saunan, kossupullon ja naisen jota vetästä turpaan.

• lisää tuloja

Sais ylen toimitusjohtaja vielä vähän enemmän palkkaa, eihän se reilu 10 000 kuussa riitä. Nythän me rehelliset kansalaiset maksetaan tämäkin lysti. Toivottavasti hän kuluttaa myös minunkin puolesta.

• RAMPUKKA
        virsi440 kirjoitti:

Oikeessa oot!

• 8+8
        lisää tuloja kirjoitti:

Sais ylen toimitusjohtaja vielä vähän enemmän palkkaa, eihän se reilu 10 000 kuussa riitä. Nythän me rehelliset kansalaiset maksetaan tämäkin lysti. Toivottavasti hän kuluttaa myös minunkin puolesta.

Todellakin "reilu" 10.000 kuussa:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010050611608742_uu.shtml

Liekö tuosta jo noussut? Kaksi tv-kuuluttajaa TV2:lta ainakin "nuorennusleikkauksen" myötä saavat lähteä.

• 20+11
        koirakaulus kirjoitti:

koska romaninaiset saa sen helvetillisen hameen, mä haluun suomalaiseen kulttuuriini sopien saunan, kossupullon ja naisen jota vetästä turpaan.

niiiin,eikös yleensä toimi kysynnän ja tarjonnan laki.Jos olisi tarjontaa niin olisi varmasti kysyntääkin.Mutta,YLE kun haluaa suoltaa täyttä paskaa kuten niitä mustavalko elokuvia vuodelta 1920-60 niiin eihän niille löydy reallistista katsoja kuntaa.Joten,Suomessa on pitänyt säätää tälläinen P-Korean tyyllinen laki.

Kysyn vain,mitä 26 vuotias nuorimies saa YLE:ltä?!?!?!?!?! EI MITÄÄN!!! Se ainutkin mikä kiinnosti on MM-lätkä mutta kun sekin siirrettiin niin katson YLEä 0 minuuttia vuodessa.Joten,onko oikein että sitten joutuu maksamaan kyseistä maksua.No ei helvetissä!
        Miksi ei samantien määritellä että kahvinkeittimen omistaminen vaatii luvan.Ihan yhtä vakaalla pohjalla olisi tonkin maksun perusteleminen.

Tämä kuuluu mielestäni iltalehden "hullun kurinen maailma"-listalle.Ei missään muussa sivistysvaltiossa ole enään tälläisiä naurettavia käytäntöjä.

• totuuden näkevä.
        hyi hel vetti kirjoitti:

Kuules ylen suojatyöpaikkoja tukeva LAMMAS: Tuolla suojatyöpaikkojen tukemiseen menevällä YHDEN VUODEN tv-lupamaksulla saa ostettua hyvän tallentavan digiboxin ja sen jälkeen mainokset ovat historiaa.
        Mieleiset ohjelmat vain tallennukseen ja kun katselee niitä (siis milloin itselle parhaiten sopii) niin nappia painamalla kelailee mainokset sekunneissa ohi ja jatkaa ohjelman katsomista...
        Helppoa kuin heinänteko sateella, olen jo pari vuotta välttänyt mainokset tallentavan boxin ansiosta eikä mitään ongelmia, boxista löytyy vaikka päiväkausiksi mielenkiintoista katsottavaa kun tallentaa voi kahta kanavaa yhtä aikaa ja ajansiirto -toiminnolla kolmatta kanavaa katsoessa mainokset on näppärä ohittaa tuosta vain.

• ertetyryryryryry
        hyi hel vetti kirjoitti:

juu..kyllä täytyy maksaa,,mainokset on kalliiiiiiita : )

• dsfsf

fsdfsdf

• Lupaan jotain rajaa

Eihän lupamaksu ole mitenkään realistinen jos ajatellaan sen suuruutta tv:n hankinta hintaan.n Jos vastaava maksu laitettaisiin autonkäyttöveroon saisi autosta keskimäärin maksaa n. 10.000,- veroa vuodessa, mikäli haluaisi ajella autolla. On paljon edullisempaa jättää se tvlupamaksu maksamatta ja odotella jos joskus jää kiinni ja maksaa sitten sakot, kun maksaa sitä joka vuosi. Oletetaan että en olisi 10 vuoteen maksanut lupamaksua, olisin säästänyt n. 2500,-. Jos jäisin luvattomasta katselusta kiinni saisin joitakin satoja sakkoa ja jäisin silti aika mukavasti voitolle. Toisaalta jos lupamaksu olisi pienempi ja sakko kovempi, maksaisi varmaan jokainen maksunsa mielummin kuin odottelis sakkoja.

• tätä taas
        Lupaan jotain rajaa kirjoitti:

Eihän lupamaksu ole mitenkään realistinen jos ajatellaan sen suuruutta tv:n hankinta hintaan.n Jos vastaava maksu laitettaisiin autonkäyttöveroon saisi autosta keskimäärin maksaa n. 10.000,- veroa vuodessa, mikäli haluaisi ajella autolla. On paljon edullisempaa jättää se tvlupamaksu maksamatta ja odotella jos joskus jää kiinni ja maksaa sitten sakot, kun maksaa sitä joka vuosi. Oletetaan että en olisi 10 vuoteen maksanut lupamaksua, olisin säästänyt n. 2500,-. Jos jäisin luvattomasta katselusta kiinni saisin joitakin satoja sakkoa ja jäisin silti aika mukavasti voitolle. Toisaalta jos lupamaksu olisi pienempi ja sakko kovempi, maksaisi varmaan jokainen maksunsa mielummin kuin odottelis sakkoja.

Esimerkiksi Hot Bird sateliittikanavat 1197kpl enkä ole maksanut kun lautanen (vanha Canal Digital 3€) ja tähän tähän tarkoitukseen digiboksi käytettynä n.250,00€.Ohjelmatarjontaa on ja YLE- tarkastajalle kompassi käteen antennin suuntauksen toteamiseen että mikä nyt maksaa ,Suomen ilmatilako.Kanavatarjonnassa ei suomenkielistä ohjelmaa.

• Ei sossupummi
        koirakaulus kirjoitti:

Mie yritin nyt työttömyyden takia hakea apua lämmityskustannuksiin, niin puhelussa se täti anto suoraa ymmärtää et te voitte kyllä saada ne puut tutuilta ja sukulaisilta ilmasiks! Miks me oltas sossust edes lähetty mitää kyselee jos oltais saatu puut tuollee? kellää vaa ei oo ylimääräsii...
        Ja me kun ei tahallaan olla työttömiksi jääty, se kerta kun tarvii sossun puoleen kääntyä saa tällästä kohtelua, veroni olen minäki maksanut!

• swits on

Kaikki kanavat kanavat näkyvät anteeni talouksissa pienellä lisälaitteella ja ulkoisella virtalähteellä eikä maksa mitään myynnissä hongkong (kiina) ei maksuja huom.kaikki.

• 18+14
        Ei sossupummi kirjoitti:

Mie yritin nyt työttömyyden takia hakea apua lämmityskustannuksiin, niin puhelussa se täti anto suoraa ymmärtää et te voitte kyllä saada ne puut tutuilta ja sukulaisilta ilmasiks! Miks me oltas sossust edes lähetty mitää kyselee jos oltais saatu puut tuollee? kellää vaa ei oo ylimääräsii...
        Ja me kun ei tahallaan olla työttömiksi jääty, se kerta kun tarvii sossun puoleen kääntyä saa tällästä kohtelua, veroni olen minäki maksanut!

Ne pitää itse hakea valtion metsästä.

• von pummi
        18+14 kirjoitti:

Ne pitää itse hakea valtion metsästä.

kaveri halusi kerran joulukuusen, niin sanoin että järjestän. menin keskuspuistosta hakemaan. kun hyppäsin ilmalasta m-junaan kuusen ja sahan kanssa matkustaakseni kannelmäkeen, joku soitti poliisit.
        ja mikään ei auttanut vaikka kuinka selitin että tuntematon mies lahjoitti sahan ja kuusen, niin sakot tuli ja kaupungilta perään lasku. sellainen summa että huoltoasemien pussipuissa on siihen nähden järkevä mottihinta.
        no en minä sitä laskua koskaan maksanut ja sakoistakin istuin aina sakkoelinkautisen kun niitä tarpeeksi kertyi.

• kjvklfjjllmvv

Miten tuostakin voi jäädä kiinni? Itsellä ei ole ollut 20 vuoteen lupaa. Pari kertaa tarkastaja käynyt ovella, mutta olen ajanut sen matkoihinsa kuten muutkin kerjäläiset.

• AIKA HYVÄ !!

"Pari kertaa tarkastaja käynyt ovella, mutta olen ajanut sen matkoihinsa kuten muutkin kerjäläiset."

TOSI HYVÄ !!
        Nuo kerjäläiset pitää roudata Siperiaan !

• Moni jäänyt

kiinni, kun ovelle asti kuuluu tuttujen tv-ohjelmien ääniä tai telkkari loistaa ikkunasta pitkään matkaan.

Joten äänet pois ja ikkunaluukut kiinni, VAPAAMATKUSTAJAT!!!

• Ei kuulunut kaverist
        Moni jäänyt kirjoitti:

kiinni, kun ovelle asti kuuluu tuttujen tv-ohjelmien ääniä tai telkkari loistaa ikkunasta pitkään matkaan.

Niin se ukko väitti minulle havainneensa vilkuntaa.. Sanoin kaverille, että silmissä vilkkuu ja sisään ei ole asiaa. Tyyppi rupes kyselee nimeä ? Etunimen kerroin ja sanoin sukunimen löytyvän ovesta.

• kjhjkkllkjjklljjj
        Moni jäänyt kirjoitti:

Niit voi katsoa netistäkin.. ja itse maksan operaattorille niistä kanavista joita katson. En aio punamediaa seuraavien vapaamatkustajien katsomisia jatkossakaan kustantaa. Maksakaa kulunne itse, isot ihmiset!

• vapaamatkaaja

Paljos olet säästänyt , kun et ole maksanut? Toiset ovat maksaneet puolestasi pummilla ajelet toisten piikkiin vai?

• vapaamatkaaja kirjoitti:

Paljos olet säästänyt , kun et ole maksanut? Toiset ovat maksaneet puolestasi pummilla ajelet toisten piikkiin vai?

eikös se ole juuri sitä vapaamatkustamista, että jos itse katsoo punamediaa, niin olettaa niidenkin maksavan, jotka eivät katso. miksette voi omia laskujanne maksaa itse, aivan kuten aikuiset ihmiset?

• putkiradio
        kjhjkkllkjjklljjj kirjoitti:

Niit voi katsoa netistäkin.. ja itse maksan operaattorille niistä kanavista joita katson. En aio punamediaa seuraavien vapaamatkustajien katsomisia jatkossakaan kustantaa. Maksakaa kulunne itse, isot ihmiset!

tv-lupa pitää olla voimassa vaikka katsoo netinkautta ohjelmia

• putkiradio kirjoitti:

tv-lupa pitää olla voimassa vaikka katsoo netinkautta ohjelmia

ei tarvitse ei. ainoastaan jos katsoo reaaliaikaisia lähetyksiä. mutta esimerkiksi areena ja youtube ovat lupavapaita.
        iptv ja tv-tikku ovat selkeästi luvan vaativia, mutta esimerkiksi vod-palveluista ei ole tietoa koska ei ole korkeimman oikeuden päätöstä asiasta.

• fckthesystm
        Moni jäänyt kirjoitti:

Entäs jos katson salatut elämät netistä tietokoneeltani, mtv3:n sivuilta, ja tunnusmusiikki kaikuu rappuun? saan maksun

• peööör
        punamedia kirjoitti:

ei tarvitse ei. ainoastaan jos katsoo reaaliaikaisia lähetyksiä. mutta esimerkiksi areena ja youtube ovat lupavapaita.
        iptv ja tv-tikku ovat selkeästi luvan vaativia, mutta esimerkiksi vod-palveluista ei ole tietoa koska ei ole korkeimman oikeuden päätöstä asiasta.

Digi tv tekniikka tuottaa koko ajan viivettä.. tuo oli hyvin huomattavissa kun lähettiin digitaalista ja analogista yhtäaikaa, eli digiö katsottaessaei lupaa tari maksaa kun lähetys ei ole viiveetöntä

• ........

Joku muu systeemi pitäs olla kun kotiovelle tulla, kellekkään ei ole pakko ovea avata eikä sisälle saa tulla, siinä mielessä huono juttu.

• Uutta keksitään

Veroluonteinen talouskohtainen maksuhan on jo harkinnassa..

• jjjxnnnhjk
        Uutta keksitään kirjoitti:

Minkä välttää laittamalla kirjansa vva ja osoitteen poste restanteen..

• varkaisiin kyllästyn

Mulla on pihassa sekä ovella kameravalvonta eli näen aina kuka pihalla liikkuu ja voin kysyä asian ilman oven avaustakin. kamerat toimivat sähkökatkon aikanakin.

• keskustalainen Ex

KESKUSTAPUOLUEEN LINTILÄ oli veron agitaattori.No siitä palkkiona Keskusta on minipuolue.

• hyvä systeemi, et kaikki tutut ottaa yhteyttä ennenku iskee sisää, siinä vältytään ikäviltä yllätyksiltä ja niiltä prkln tv-lupatarkastajilta. jos ovikello soi ilman puhelinsoittoo nii siellä ei käytännössä ole ketään oventakana. :D

• mummo vaan

Tampereenseudulla noin on tuhansia jotka eivät maksa Tv katselusta!
        Me jotka maksamme , maksamme sitten kaikkien puolesta!

• Toivota helvettiin

Vain tyhmä päästää verovaroilla loisiva tarkastajan kotiinsa.

• Liikesalaisuus kunni

Yleltä ("punamedia") tulee ihan hyvää ohjelmaa ja näilläkin palstoilla sen huomaa, koska kaikista kommentoiduimmat ohjelmat ovat juuri Ylen lähetyksiä. Turha täällä on edes aloittaa kommentoimaan Mtv plus maksukanavien ohjelmia, koska harva edes ostaa mitään maksukanava ohjelmia.

Suomessa nämä maksukanavien katsojaluvut ovat liikesalaisuuksia, mutta ruotsissa ei.

http://areena.yle.fi/video/1321857956367

12.30 minuutin jälkeen pätkässä kerrotaan ruotsin maksu kanavien luvut ja mitä ne oli ennen maksukanavia.

• kjfkkljhj

Eipä nuo tilastot kovin luotettavia olisikaan. Satelliittisignaali kun ei maanrajoja noudata. Itselläkin canal digitalin ruotsalainen kortti suomessa. Halvempi paremmat local-kanavat..

• Liikaa telkkaria
        kjfkkljhj kirjoitti:

Eipä nuo tilastot kovin luotettavia olisikaan. Satelliittisignaali kun ei maanrajoja noudata. Itselläkin canal digitalin ruotsalainen kortti suomessa. Halvempi paremmat local-kanavat..

Itselläni näkyy 6 eurolla Maxnetinkautta nuo kanavat TV:stä muutama ylimääräinen digiboxin kautta.
        YLE TV 1 YLE TV 2 MTV3 Nelonen YLE FST Sub YLE Teema LIV TV Viisi The Voice JIM SuomiTV Taivas TV7 AVA YLE HD MTV3 HD Deutsche Welle TV5 Monde Discovery Channel Eurosport .

Tuossakin määrässä on niin paljon seurattavaa, ettei ole tarvetta lisäkanaville joita kyllä olisi tarjolla pilvin pimein.
        Ala carte - kanavat
        Avausmaksu kk-maksu
        Animal Planet
        0.00 € 5.00 €
        Arte
        0.00 € 3.00 €
        Barnkanalen/SVT24
        0.00 € 3.00 €
        Big Brother 24-7
        Palvelu voimassa: 6 kk
        36.90 €
        Boomerang
        0.00 € 3.00 €
        Cartoon Network
        0.00 € 3.00 €
        Channel One Russia Worldwide
        0.00 € 7.00 €
        CNN International
        0.00 € 3.00 €
        Discovery Science
        0.00 € 5.00 €
        Discovery Travel & Living
        0.00 € 5.00 €
        Discovery World
        0.00 € 5.00 €
        Dom Kino
        0.00 € 7.00 €
        ETV
        0.00 € 3.00 €
        Extreme Sports Channel
        0.00 € 4.00 €
        History Channel
        0.00 € 3.00 €
        Investigation Discovery
        0.00 € 5.00 €
        Karusel
        0.00 € 7.00 €
        MTV3 MAX
        0.00 € 9.90 €
        Muzika Pervogo
        0.00 € 7.00 €
        PRIVATE Spice
        0.00 € 11.90 €
        Rai Uno
        0.00 € 3.00 €
        Russia Today
        0.00 € 2.00 €
        Showtime
        0.00 € 3.00 €
        Silver
        0.00 € 3.00 €
        Silver HD
        0.00 € 4.00 €
        Star!
        0.00 € 2.00 €
        SVT1
        0.00 € 3.00 €
        SVT1 HD
        0.00 € 4.00 €
        SVT2
        0.00 € 3.00 €
        SVT2 HD
        0.00 € 4.00 €
        SVT World
        0.00 € 3.00 €
        TNT7
        0.00 € 3.00 €
        TotoTV 9 3 kk tarjous
        Sitova tilaus: 12 kk
        Ilmaista aikaa: 3 kk
        0.00 € 18.00 €
        TotoTV 2 1 kk tarjous
        Sitova tilaus: 3 kk
        Ilmaista aikaa: 1 kk
        0.00 € 18.00 €
        TotoTV 1 kk tilaus
        0.00 € 18.00 €
        TotoTV 1 1 vko tarjous
        Palvelu voimassa: 2 vko
        5.90 €
        TotoTV 1 1 pvä tilaus
        Palvelu voimassa: 2 pv
        3.00 €
        Turner Classic Movies
        0.00 € 3.00 €
        TVE
        0.00 € 3.00 €
        TV3
        0.00 € 6.00 €
        TV4
        0.00 € 3.00 €
        TV6
        0.00 € 3.00 €
        URHOtv
        0.00 € 19.95 €
        Vremya
        0.00 € 7.00 €
        WildTV
        0.00 € 3.00 €
        WildTV HD
        0.00 € 4.00 €
        Zone Reality
        0.00 € 4.00 €
        3Sat
        0.00 € 3.00 €

• jdgiojoåa

Varmasti olleet pettymyksiä nuo maksukanavienkin "tuotot"!
        Kellä enää on varaa maksaa tuon ylen riistomaksun jälkeen vielä lisää vapaaehtoisia maksuja?

• yksityisyrittäjä

Se ei ole mikään vero.Maksut eivät elätä Yleä,yhteiskunnan verovaroja se on syönyt jo vuosikymmenten ajan.

• yksityisyrittäjä

Lisäys,sehän on ns. kansallinen media SDP.Kyllä se syö.

• hommatkaa

AK-47 ja ajakaa ne ulos!!!

• pupu tupuna

käyks replika?

• mihailkalashnikov
        pupu tupuna kirjoitti:

käyks replika?

Ei käy replika,alkuperäinen Avtomatik Kalashnikov 47

• Papaconstantinou

Wanha witsi :

"ei meillä ole televisiota - ja ettäs kehtaattekin tulla Kauniitten ja Rohkeitten aikana!"

• kuolee.

Eipä ole ko. runkkuja näkynyt.

Yksinäinen talo pimeän tien päässä pelottaa tarkastajaa?
      Ja syystäkin!

• Eikä pelota.

Tulevat kunhan ehtivät...

• katotaan kuin käy
        Eikä pelota. kirjoitti:

Tulevat kunhan ehtivät...

5 vuotta ILMAN lupaa, jatkuvia "maksa luoa" kirjeitä.

Taitaa pelottaa.

Pidätän oikeuden ottaa JOKAISEN STANAN VENKULAN hengiltä joka luvatta tontille tulee.

• puolustus kuntoon
        katotaan kuin käy kirjoitti:

5 vuotta ILMAN lupaa, jatkuvia "maksa luoa" kirjeitä.

Taitaa pelottaa.

Pidätän oikeuden ottaa JOKAISEN STANAN VENKULAN hengiltä joka luvatta tontille tulee.

Ei sellaisia hörhöjä voi tontille päästää.

• Hmmmmm..
        puolustus kuntoon kirjoitti:

Ei sellaisia hörhöjä voi tontille päästää.

Tontin rajalle kyltti jossa lukee:
        Tv-lupatarkastajilta pääsy kielletty. Tulemalla kiellosta huolimatta tälle tontille, hyväksyt sanktiomaksun, joka on 2000€.

• 50 tuoppia/vuosi

Hyvä että TV lupa siirtyy veronmaksuun. On tylsää maksella erillistä lupamaksua, vaikka eihän se kuukautta kohti paljoa tee. Ei edes yhtä känniä kuussa saisi TV lupamaksun kuukausierällä!

• yksityisyrittäjä

Se on ollut maksussa koko ajan ????????????????????????????????????. Haloo ?

• digikortti- tv

En kannata verolla perittävää lupamaksua, vaikka on suomalainen verokirja ja suomalainen työnantaja en asu Suomessa, joka kotiin maksulappu ja eräpäivä jossa kohta katson tv:tä luvatta kohta1: työttömyys, kohta 2: sairaus, 3: pieni eläke, 4: muuten vaan vtuttaa maksaa, 5: pyydän erittelyn katsottujen ohjelmien henk.koht. hinnoista.
        Tai sitten jokainen ostaa semmoisen pakollisen digikortin joka on voimassa vuoden kerrallaan, lataaminen sitten vaikka lupatarkastajan tstossa.

• ANti tlevisio

En taida hankkia lupaa koska televisiosta ei tule kunnon ohjelmia kuten seksiohjelmia ollenkaan. Sitten kun suomalaista pornoa tulee niin osta tv:n heti!!!

• gj9hj

-Et sitten päässyt aikoinasi äidin kanssa saunaan ??

• ANti tlevisio
        gj9hj kirjoitti:

-Et sitten päässyt aikoinasi äidin kanssa saunaan ??

Sinä taisit päästä ja taisit päästä pitemmällekin.

• Tuleehan canal ja plustv kortti kanavilta pornoa joka yö.Siittä en tiedä onko suomalaista.

• kunti

Yritän miettiä, onko mitään halveksittavampaa ammattia kuin Tv- lupatarkastaja?
      En keksi

• tarkastajan tarkasta

Verotarkastaja on myös hyvä ammatti!

• .

lappuliisa..

• ei sittenkään
        . kirjoitti:

lappuliisa..

huorra ...

• SEITAN

Mitä oon kuullu nii monet poliisit tekee sitä lisäduunina..

• pelkkiä nollia
        SEITAN kirjoitti:

Mitä oon kuullu nii monet poliisit tekee sitä lisäduunina..

sopiikin hyvin lisätyöksi nyhvelöille

• No kyllä ainakin

poliitikko on halveksittavampi.

• morikka

Onhan niitä vastaavia halveksittuja ammatteja.
        Esim: lappuliisa.
        Ammattiin vaaditaan vain jalat, sekä puuttuva sydän :-)

• ei vaiskaan
        tarkastajan tarkasta kirjoitti:

Verotarkastaja on myös hyvä ammatti!

Kaikki tarkastajat on ihan kivoja ammatteja.

• no jo
        morikka kirjoitti:

Onhan niitä vastaavia halveksittuja ammatteja.
        Esim: lappuliisa.
        Ammattiin vaaditaan vain jalat, sekä puuttuva sydän :-)

Lappuliisat tekee vain työtänsä. Ei siinä sydämellä ole mitään osuutta. Eikä tarvitsekaan.

• Terävää kritiikiä tu

Ne jotka vinkuvat ylen ohjelmia paskaksi punamediaksi, kokoomus johdon aikana, älkää virittäkö kanavaa niin että se näkyy. Antakaa meidän muiden katsoa haluamamme ohjelmat sen ohjelmistosta.

• EMME VIRITÄ.

SAATTE KATSOA, ILMAN MEITÄ.

JA ME EMME MYÖSKÄÄN MAKSA TEIDÄN KATSOMISIA TAI MUUTENKAAN TEIDÄN ELÄMÄÄ.

• Per- se TV
        EMME VIRITÄ. kirjoitti:

SAATTE KATSOA, ILMAN MEITÄ.

JA ME EMME MYÖSKÄÄN MAKSA TEIDÄN KATSOMISIA TAI MUUTENKAAN TEIDÄN ELÄMÄÄ.

Kuka vittu sitten katsoo Uutisvuotoa, Kuningaskuluttaja, A-talk ja muita punamedian ohjelmia ? Sekin paska suuri uskontoilta, jonka johdosta 100 000 eros kirkosta Räsäsen lausuntojen johdosta ? Valekatsojatko ?

No perjantaina tulee taas sterssi klupi, Pressiklubi

TV2 19:20 - 20:00

Sikojen kärsimysjakso. Tavoittelevatko aktivistit utopiaa, kun he haluavat lakkauttaa kotieläintuotannon? Studiovieraana aktivisti Karry Hedberg. Kommentaattoreina toimittajat Atlas Saarikoski ja Tuomas Enbuske ja rattijuoppo vetää taas sen Tartu Kikkiin ohjelman.

• kkkkjkölbbbnk

Näin olen tehnytkin. Punamedian kaikki kanavat on poistettu listalta. Miksi minun siis pitäisi punamedian ylenannista maksaa?

• Outoa.

Ihme kumma, kun joka vuosi jää aina sama määrä kiinni, onko he samoja talouksia joka vuosi, vai onko määrä vain keksitty varoitus.

• Poroko ?

Tunnissa 16,875 kärähtänyttä, taitaa tarkastajilla olla joulupukin ajopeli laihassa

• smart tv

Tää nykyinen hinta on ihan sikatörkeen kallis. Ainakin siihen nähden mitä sillä rahalla saa. Varmaan moni maksaisi tv maksun, jos sen hinta olisi edullisempi esim. 100€ur/vuosi.

• 19

Ainahan joukkoon mahtuu luusereita!

• Maukka

vastaus on sama jos kysyttäis: oletko ostanut mustalaiselta kelloa!

• yksimies

vanhoista uusintaohjelimsta pitämaksa tvlasku kun sieltä tuli uusimpia ohjelmia vaan

• että silleen

Meillä ei avata ovea, sellaisille keitä ei odotella. En ole maksanut lupamaksua kuin joskus 90-luvulla, tarkastaja käynyt kerran, lähti pois kun pyydettiin poistumaan.

• meillä taas on pelkkä ovikellon painike ulko-ovella. siitä ei mene johtoa minnekään. mutta tyydyttää kaupustelijoiden, jehovien ja tv-kyylien pimputteluhalut vallan mainiosti! ilman tuota painiketta on se riski, että ne koputtaisivat oveen.
        kaverit taas osaavat laittaa tekstiviestin jos ovat tulossa.

• fgfgjfj

PASKAT MAKSA! :D

• suorat sanat

Hallitukselle: Laittakaa nyt hemmetissä se Ylen rahoitus budjettiin, että saa ihmiset olla rauhassa.
      Se on pieni lisäys veroon, kun samalla karsitaan Ylestä pois kaikki turha henkilökunta ja ohjelmisto, on pikkujuttu kaikkien muitten ulkomaitten aiheuttamien kulujen joukossa.
      Jos tämä EU:n touhu etenee tällä tuhon tiellä, niin kohta maksamme kuramaiden lainatkin ja omasta velasta korkeampaa korkoa.
      Pitääkö näillä omilla pikkuasioilla kiusata kansalaisia, vai eikö ole enää aikaa omien asioitten hoitamiseen, kun EU lamauttaa kohta kaiken.

• >>samalla karsitaan Ylestä pois kaikki turha henkilökunta ja ohjelmisto>>

no sitten siitä voisi mielellään maksaakin. mutta kuka tuollaista nykyistä mammuttimaista suojatyölaitosta viitsii rahoittaa.

julkinen palvelu ei tuollaista kanavamäärää todella tarvitse.
        riittää kun tv-puolella on tv1 ja fst5/svt world ja radio puolella voisi säilyttää radio suomen ja radio vegan maakuntaradioineen, joskin maakuntatoimituksiakin voisi yhdistää.

• Miksi TV lupa

Miksi pitää maksaa TV-lupa jos ei TV:tä ole.
      Toinen toista TV:n väkivaltaan en TV:tä halua katsoa.
      Miksi pakottaa ihmisiä tähän
      kun voi yhä honommin,
      joten en TV:tä hanki
      enkä sitä välivaltaisuutta tarvitse minun katsoa.

• mummuliiniksi

Mitenhän tässä tapauksessa.
        Tv on olemassa, mutta olen jäänyt eläkkeelle ja eläke on niin pieni, että olen joutunut karsimaan kaiken ylimääräisen pois. Lehtitilaukset ym. Ainoat mitä enää on jäljellä on tämä nettiyhteys ja tuo Tv-maksu. JOmpi kumpi on laitettava pois, sillä kumpaankin ei ole yksinkertaisesti varaa. Nettiä käytän paljon, mutta tv. on ihan käyttämättä.
        En ole vielä uskaltanut irtisanoa tuota lupamaksua koska tuo toosa on nurkassa.
        Siis. Pitääkö minun ihan vaan tuota lupatarkastajaa varten hävittää tuo laitekin, jos sanon sen tv-maksun irti, sillä eihän se aikanaan ihan halpa peli ole ollut. Ihmettelen

• zep
        mummuliiniksi kirjoitti:

Mitenhän tässä tapauksessa.
        Tv on olemassa, mutta olen jäänyt eläkkeelle ja eläke on niin pieni, että olen joutunut karsimaan kaiken ylimääräisen pois. Lehtitilaukset ym. Ainoat mitä enää on jäljellä on tämä nettiyhteys ja tuo Tv-maksu. JOmpi kumpi on laitettava pois, sillä kumpaankin ei ole yksinkertaisesti varaa. Nettiä käytän paljon, mutta tv. on ihan käyttämättä.
        En ole vielä uskaltanut irtisanoa tuota lupamaksua koska tuo toosa on nurkassa.
        Siis. Pitääkö minun ihan vaan tuota lupatarkastajaa varten hävittää tuo laitekin, jos sanon sen tv-maksun irti, sillä eihän se aikanaan ihan halpa peli ole ollut. Ihmettelen

Kyllä, se laite pitää hävittää ennen kuin irtisanoo luvan. Itsellä varastohuoneen lattialla pölykerroksen alla romukasan takana ruutu seinää päin oleva laite kävi aika kalliiksi.

En ole katsonut televisiolähetyksiä ollenkaan seitsemään vuoteen lukuunottamatta ystävien luona kylässä kun heillä on pakonomainen tarve avata televisio vaikka vieraita. En myöskään käytä ylen internet-palveluita.

Sakko piti silti maksaa koska oli kyky katsoa televisiolähetyksiä (vaikkakin digiboksi puuttui). Irtisanomisvahvistuksessa kyllä luki, että televisio saa olla jos sillä ei ilman digiboksia voi vastaanottaa lähetyksiä.

Valitus olisi varmaan mennyt läpi, mutta koska olen sairas ja asiat hoituu hitaanlaisesti, en ehtinyt tehdä tarvittavia valituskirjeitä aikarajan puitteissa ja maksu siirtyi pakolliseksi sekä ulosottokelpoiseksi. Meni vuoden eläminen sotkuun kun oli isot ylimääräiset maksut maksettava.

• Töllötinpä

TV-maksu on yhtä reilua kun kaikki muukin verotus.Osa maksaa,osa ei.Maksujen valvontahan nyt on ihan mahdoton homma.Että tämäkin asia tässä maassa on nuitten virkamiesten niin ylivoimaista ymmärtää...Eikösse valtion budjetti oo sitä varten että sinne pannaan kaikki tämmöset pikku menoerät?

• Kansalaisten rahat

Se olisi todella pieni menoerä verrattuna mitä valtio pistää kiinni muiden euromaiden tukemiseen.

• Jättekiva.

On se kiva kun pääsen suoraan veroista maksamaan teidän FSTtä.
      Ei ole koko itsenäisen elämän aikana ollut digiboksia, radiota eikä sen vertaa nettiä että sillä pystyisi Yle Areenaa katsomaan.

Kova on hinku harmaantua.

• ruoutsinsuomalainen

Lopettakaa tarpeeton SFT 5.Ruotsinkielinen kanava on tarpeeton ja maksaa maltaita.
      Jokseenkin kaikki ns ruotsinkieliset osaavat suomea.Ja ne vanhat jotka eivät osaa muutenkin katselevat ruotsin TVtä.

Ei meillekkään täällä ruotsissa oleville suomenkielisille pidetä kallista omaa kanavaa.Meitä' täällä kuitenkin on suunilleen sama määrä kuin suomessa NS ruotsinkielisiä.

Kuinka kauan teillä suomessa on vara tuollaiseen TV monikielisyyteen ?

• ruotsinsuomalainen

Sama määrä kuin ruotsinkielisiä suomessa.
        Nuin se piti olla.

• >>Ei meillekkään täällä ruotsissa oleville suomenkielisille pidetä kallista omaa kanavaa.>>

tv finland, sisuradio ja svt2:n suomenkieliset uutiset.

• Kohtuu kaikessa
        punamedia kirjoitti:

>>Ei meillekkään täällä ruotsissa oleville suomenkielisille pidetä kallista omaa kanavaa.>>

tv finland, sisuradio ja svt2:n suomenkieliset uutiset.

Montako tuntia ruotsissa tulee vuorokaudessa suomenkielistä ohjelmaa ?

Tuo vertauksesi oli persiistä !

00.00 SVT: Världens händelser
        00.30 SVT: Resebyrån
        01.00 SVT: Lilla Aktuellt
        01.05 SVT: Cirkuskiosken
        01.30 SVT: Fixa rummet
        02.00 SVT: Vem vet mest?
        02.30 SVT: Kulturnyheterna
        02.45 SVT: Sportnytt
        03.00 SVT: Aktuellt
        07.00 Min Morgon
        08.30 SVT: Gomorron Sverige
        11.00 SVT: Gävledala
        11.10 SVT: Tvärsnytt
        11.20 SVT: Östnytt
        11.30 SVT: Uutiset
        11.45 SVT: Kulturnyheterna
        11.55 SVT: Programtablå
        12.00 SVT: Go'kväll
        12.45 SVT: Vem vet mest?
        13.15 SVT: En plats till låns
        13.30 SVT: Sommarpratarna
        14.30 SVT: Uppdrag granskning
        15.55 Tintti: Castafioren korut 2/2
        16.18 Ruohonjuuritasolla
        16.25 Tanskalainen maajussi
        16.55 TV-nytt
        17.00 Arkistohelmiä
        17.35 Pixel
        17.55 TV-nytt
        18.00 BUU-klubben: Omenavarkaat
        18.30 Tonttupartio Red Caps
        18.55 Gazoon
        19.00 Aamusta iltaan
        19.30 TV-nytt
        19.55 Sportnytt
        20.00 Obs.
        20.30 Annen espanjalaisherkut
        21.00 Seportaasi: Huhuu, Erik!
        21.30 Spotlight : Hometalon toinen tuleminen
        21.57 TV-nytt
        22.00 Dok: Lemmenkoukussa
        23.00 SVT: Debatt
        23.45 SVT: Go'kväll

24/h sitä tulee suomessa, ei suomea tule ruotsissa 24/h

• Kohtuu kaikessa kirjoitti:

Montako tuntia ruotsissa tulee vuorokaudessa suomenkielistä ohjelmaa ?

Tuo vertauksesi oli persiistä !

00.00 SVT: Världens händelser
        00.30 SVT: Resebyrån
        01.00 SVT: Lilla Aktuellt
        01.05 SVT: Cirkuskiosken
        01.30 SVT: Fixa rummet
        02.00 SVT: Vem vet mest?
        02.30 SVT: Kulturnyheterna
        02.45 SVT: Sportnytt
        03.00 SVT: Aktuellt
        07.00 Min Morgon
        08.30 SVT: Gomorron Sverige
        11.00 SVT: Gävledala
        11.10 SVT: Tvärsnytt
        11.20 SVT: Östnytt
        11.30 SVT: Uutiset
        11.45 SVT: Kulturnyheterna
        11.55 SVT: Programtablå
        12.00 SVT: Go'kväll
        12.45 SVT: Vem vet mest?
        13.15 SVT: En plats till låns
        13.30 SVT: Sommarpratarna
        14.30 SVT: Uppdrag granskning
        15.55 Tintti: Castafioren korut 2/2
        16.18 Ruohonjuuritasolla
        16.25 Tanskalainen maajussi
        16.55 TV-nytt
        17.00 Arkistohelmiä
        17.35 Pixel
        17.55 TV-nytt
        18.00 BUU-klubben: Omenavarkaat
        18.30 Tonttupartio Red Caps
        18.55 Gazoon
        19.00 Aamusta iltaan
        19.30 TV-nytt
        19.55 Sportnytt
        20.00 Obs.
        20.30 Annen espanjalaisherkut
        21.00 Seportaasi: Huhuu, Erik!
        21.30 Spotlight : Hometalon toinen tuleminen
        21.57 TV-nytt
        22.00 Dok: Lemmenkoukussa
        23.00 SVT: Debatt
        23.45 SVT: Go'kväll

24/h sitä tulee suomessa, ei suomea tule ruotsissa 24/h

http://www.tv.nu/kanal/tvfinland

>>24/h sitä tulee suomessa, ei suomea tule ruotsissa 24/h>>

koskapa punamedia tai mtv3 ei lähetä 24h, kuten ruotsissa lähetetään. eli ei ole streamia, jota ruotsiin välitettäisiin. me suomessakaan emme näe suomenkielistä ohjelmaa 24h.
        ja noista copy pastettamistasi ohjelmista fst5:n ohjelmista suomeksi tekstitettyjä on yli 90%.

• punamedia kirjoitti:

http://www.tv.nu/kanal/tvfinland

>>24/h sitä tulee suomessa, ei suomea tule ruotsissa 24/h>>

koskapa punamedia tai mtv3 ei lähetä 24h, kuten ruotsissa lähetetään. eli ei ole streamia, jota ruotsiin välitettäisiin. me suomessakaan emme näe suomenkielistä ohjelmaa 24h.
        ja noista copy pastettamistasi ohjelmista fst5:n ohjelmista suomeksi tekstitettyjä on yli 90%.

ja tuohon vielä täsmennys, että 24h ruotsin kanava ei näy kuin rannikolla ja tammelan lähettimen alueella. muualla suomessa lähetetään pelkkä fst5:n ohjelmisto eikä lainkaan svt worldin ohjelmia.

• Spektrianalysaattori

Ennen huhuttiin, että lupatarkastajilla on laite, millä kuuntelevat TV:n juovataajuutta havaitakseen päälläolevan TV:n.

Nyt on kehitys tullut apuun. Eipä taida nykyisissä taulutelevisioissa olla juovataajuutta, tai muutakaan kuunneltavaa! Tai ainakaan sellaista, millä ne erottais tietokoneen monitorista.

• erilainen nuori?

Minusta Ylen kanavilta tulee paljon hyvää ohjelmaa esim. uutiset, Urheiluruutu, keskusteluohjelmat ja muut ajankohtaisohjelmat, lasten ohjelmat ja kotimaiset ohjelmat. Kotikatuakin enimmillään on katsonut yli 1 miljoona katsojaa!!! Esimerkiksi Teemalta tulee klassikkoelokuvia ja esim. dokumentteja suomalaisen rokin historiasta yms. kiinnostavaa.

Minusta on tärkeää, että meillä on kotimaista tuotantoa vauvoista vaareihin. Muut kanavat keräävät rahaa mainostuloilla. Esimerkiksi mainoskanavilla lastenohjelmien väleissä on hirveät määrät mainoksia, joilla "aivopestään" perheen pienempiä haluamaan koko ajan uutta ja uutta. Myös iso osa mainoskanavien lastenohjelmista on ihan surkeita.

Itse maksan mielelläni tv-luvan. Toivon, että jatkossa KAIKKI kanavat tulevat maksullisiksi. Silloin jokainen voi itse valita, että millaisen kanavapaketin hankkii. Yleä inhoavat voivat silloin rauhassa jättää kotimaiset kanavat pois ja ostaa vain ne kanavat, joista itse pitävät.

• Mukava hallita katso

Minulla on tapana nauhoittaa mainosrahoitteiset ohjelmat ja aloittaa katselu 15 - 20 min ohjelman alkamisesta. Katselu on helppoa kun voi pikakelata mainosten yli ja ohjelman lopussa onkin taas reaaliajassa.

• kädet ylös!

Ei mene kauaa kun viestistävirasto saa luvat katsoa kenellä on jäänyt lupa maksamatta, kanavapaketti tilattu tai AVA ladattu.

Ihmettelen vain millon nuo keksii vempaimen mikä tunnistaa onko asunnossa TV ilman että sisään tulee.

Nykyään kaikki on vain laillista ryöstöä.

• >>Ei mene kauaa kun viestistävirasto saa luvat katsoa kenellä on jäänyt lupa maksamatta, kanavapaketti tilattu tai AVA ladattu.>>

vaan kun tuo ei mitään todistaisi. maksukanavat voi tilata myös lahjaksi, esim äiti lapselleen.
        eikä mikään laki kiellä kanavia tilaamasta, vaikkei olisi televisiotakaan.

• kädet alas...!
        punamedia kirjoitti:

>>Ei mene kauaa kun viestistävirasto saa luvat katsoa kenellä on jäänyt lupa maksamatta, kanavapaketti tilattu tai AVA ladattu.>>

vaan kun tuo ei mitään todistaisi. maksukanavat voi tilata myös lahjaksi, esim äiti lapselleen.
        eikä mikään laki kiellä kanavia tilaamasta, vaikkei olisi televisiotakaan.

Köh. Niin no joo :)

• Vitut..

SE ON perseestä

• y5juhkiuykl

Toivottavasti poliitikkotollot vihdoin saavat tämän asian järjestettyä. Vähän kyllä epäilen. Päästäisiin näistä luonnevikaisista kyylistä eroon. Eihän kukaan normaali ihminen ala noin naurettavaa hommaa tekemään.

• mulkkuja on yhdenlaisia. mulkkujen erityispiirre on virkaintoisuus, kyseinen asia on vituttanut useita viran kanssa toimineita aikojen alusta asti. mulkun ala ei välttämättä ole se aivan sama, mulkku voi esim olla poliisi, smurffi, kalastusluvantarkastaja(mulkkujen kunikaita) tai sitten se ihana ainakin meidän suvulle täysin näkymätön tv-luvantarkastaja. itselle opetettiin pienestä saakka että turhasta kakasta maksaminen ei ole viisasta ja kyllä oon myös perheen kautta omaksunu sen etten mistään turhasta maksakkaan..

• koirakaulus kirjoitti:

mulkkuja on yhdenlaisia. mulkkujen erityispiirre on virkaintoisuus, kyseinen asia on vituttanut useita viran kanssa toimineita aikojen alusta asti. mulkun ala ei välttämättä ole se aivan sama, mulkku voi esim olla poliisi, smurffi, kalastusluvantarkastaja(mulkkujen kunikaita) tai sitten se ihana ainakin meidän suvulle täysin näkymätön tv-luvantarkastaja. itselle opetettiin pienestä saakka että turhasta kakasta maksaminen ei ole viisasta ja kyllä oon myös perheen kautta omaksunu sen etten mistään turhasta maksakkaan..

noi tähdet on muuten sit mulkkuja, en tiedä mulkkku on näk. turhan raffi sana tänne, vaik meinaaki vaa kusipäätä.

• tasapuolisesti

Jos telkkulupa pitää maksaa vaikkei ole televisiota, niin sitten autovero ym vakuutusmaksut heille joilla ei ole autoa!!

• juu, itelle toi telkkarilupa ihan järjetön, eihän mulla ees teeveekanavii. kai sit kohta tulee ne autoverot ja toimeentulotuista ruvetaa vetää viel massii ihan vaan tasa-arvon kunniaksi

• en maksa

Miks ihmessä pitäs maksaa,kun muuta ei tuu ku uusintoja ja jotain järjetöntä big brotheria ja kalajoen hiekkoja?

• paska sarja

Ai katselet TV vitosta ja sieltä niitä kalajoen hiekkoja ?

• %/(&%#/#&"¤%!%/%(&)/

En maksa. Enkä kustanna jehovien lehtiä. En osallistu muihinkaan usko-hörhö-ym. hömppäkeräyksiin. ALKO on ainut, johon minunkin palkkatili menee!

• :))

Minkäs puolueen kanava se ALKO on?

• luvatta katsova

Yksinäisellä sairaseläkeläisellä ei ole varaa maksaa sitä mutta minulle ainakin hyvin tärkeä kapistus. En juo viinaa, joten siitäkään ei ole vara säästää.

• MISS MANSIKKA

ei ole koko elämän aikana näkynny tv-lupa tarkastajaa.Mutta lupa maksettu ON AINA!! tosta pas.kast.a mitä tuolta tulee uusintaa 5-6 kertaa et osaa vuorosanatkin jo ulkoa!!tekis mieli sanoo tv lupa irti ja heittää tv't roskalavalle!!!!!!!!!!!!
      En silti laskis tv lupa tarkastajaa kotiin koska ei pakkokaan, koska jos ei nää koneelta maksettuja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!olkoon näkemättä!!!!!!!!!!!!!!!!!!Meille ei vieraita tuöe sisälle.. koira tappaa sen!!on niin äksykin!ja tää on sen KOTI!!!!!SUOJELEE SITÄ!!

• ennen esitettyjä

Miksei tv lupakin voisi joskus olla uusintana, eli vanha lupa kävisi uudelleen, niinhän nuo ohjelmatkin on suurimmaksi osaksi uusintoja! Järjettömät taksat ja huonot ohjelmat! Monestikkohan on esitetty jo elokuvat, Die Hart,Vain kuolleen ruumiini yli,,Beethowen,,,101 dalmatialaista,,,Yksin kotona,,, Samoja paskoja esitetään vuodesta toiseen! Kohta jätän minäkin luvan maksamatta!

• 007 x 100

Unohdit James Bondit..

• tuntematon lusmu
        007 x 100 kirjoitti:

Unohdit James Bondit..

Tuntematonsotilas

• anal pus

Eikö muka herrat uskalla laittaa YLE:n lähetyksiäkin vain maksukortin taa.Voi viineri mitä vellihousuja!!!

• Lare tiukis porvari

"Ylelle määritellyt tehtävät, tiedonvälitys, sivistys ja viihde, muodostavat pohjan yhtiön toiminnalle.

Tiedonvälityksessä Ylen ohjelmien tavoitteena on oikeisiin tietoihin ja tosiasioihin sekä mahdollisimman tarkkoihin havaintoihin perustuvan maailmankuvan rakennusainesten tarjoaminen. Ohjelmat antavat monipuolisen kuvan maailmasta ja suomalaisesta yhteiskunnasta.

Yle tukee ohjelmistollaan yhteiskunnallisia ja inhimillisiä perusarvoja kuten demokratiaa, sananvapautta, ihmisoikeuksia, rauhaa, kansainvälistä yhteisymmärrystä, tasa-arvoa sekä vastuuta ympäristöstä ja luonnosta.

Yle vahvistaa kansalais- ja vähemmistöryhmien sekä eri kulttuurien välistä vuorovaikutusta ja ymmärrystä. Ohjelmistossa vältetään väkivaltaisten käyttäytymismallien tarjoamista ja tarpeetonta väkivallan kuvaamista.

Yle on toiminnassaan riippumaton ulkopuolisista vaikuttajatahoista. Ylen ohjelmat kuvastavat monipuolisesti eri näkemyksiä ja edistävät yhteiskunnallista keskustelua".

http://avoinyle.fi/www/fi/arvot_ja_strategia/yhteiskuntavastuu.php

Yhtiön toiminta ja tehtävä perustuu lakiin (laki Yleisradio Oy:stä). Laki määrittää lukuisia yhteiskunnallisia velvoitteita, jotka Yle toiminnassaan täyttää. Yhteiskuntavastuu kuuluu luontaisena osana julkisen palvelun periaatteisiin ja arvoihin. Ylen toimintaa tiedonvälityksen, koulutuksen ja sivistyksen sekä tiettyjen erityispalveluiden tarjoajana voidaan jo sinällään pitää yhteiskuntavastuun kantamisena.

Myös Ylen arvot ja strategia ohjaavat yhtiötä vastuulliseen toimintaan yhteiskunnassa. Yle tukee kotimaista sisällöntuotantoa. Suomalaisille Yle tarjoaa riippumattomasti, luotettavasti ja ihmistä arvostaen monipuolisen ja monikulttuurisen kuvan maailmasta. Yle työllistää suoraan ja välillisesti tuhansia suomalaisia.

Yle on julkisen palvelun edelläkävijä ja uudistaja. Se tukee tietoyhteiskunnan edistymistä ja media-alan kehittymistä, vahvistaa kansakunnan osaamista ja kulttuuria sekä luo liiketoimintamahdollisuuksia.

Ohjelmatoiminnassaan Yle edistää mm. demokratiaa ja sananvapautta sekä vahvistaa eri kulttuurien välistä vuorovaikutusta ja ymmärrystä.

Yle osallistuu järjestäjänä tai yhteistyökumppanina erilaisiin yleishyödyllisiin kampanjoihin ja -tapahtumiin sekä antaa maksutta lähetysaikaa monille yhteiskunnallisesti hyödyllisille kampanjoille ja tietoiskuille.

Ylellä on ympäristöstrategia, joka tähtää siihen, että yhtiön toiminta jättää mahdollisimman pienen ekologisen jalanjäljen. Yhtiö pyrkii toimimaan esimerkkinä muille ja edistämään esimerkiksi ympäristöstandardien käyttöönottoa ja tukee henkilöstönsä ympäristöystävällistä toimintaa. Ylessä on toteutettu useita ympäristöystävällisiä hankkeita ja uusia on kehitteillä jatkuvasti.

Lauri Kivinen (Kokoomus) (s. 1961 Vaasa on Yleisradion toimitusjohtaja. Hän valmistui kauppatieteen maisteriksi 1985 Turun kauppakorkeakoulusta. Kivisen pro gradu -opinnäytetyön nimi oli Kuljetusmuodon valinta elektroniikka-alan vientikuljetuksissa. Kivinen toimi Nokian Brysselin-toimiston vetäjänä vastaten Nokian EU-suhteiden hoitamisesta vuosina 2003–2007.

• Lare tiukis porvari kirjoitti:

"Ylelle määritellyt tehtävät, tiedonvälitys, sivistys ja viihde, muodostavat pohjan yhtiön toiminnalle.

Tiedonvälityksessä Ylen ohjelmien tavoitteena on oikeisiin tietoihin ja tosiasioihin sekä mahdollisimman tarkkoihin havaintoihin perustuvan maailmankuvan rakennusainesten tarjoaminen. Ohjelmat antavat monipuolisen kuvan maailmasta ja suomalaisesta yhteiskunnasta.

Yle tukee ohjelmistollaan yhteiskunnallisia ja inhimillisiä perusarvoja kuten demokratiaa, sananvapautta, ihmisoikeuksia, rauhaa, kansainvälistä yhteisymmärrystä, tasa-arvoa sekä vastuuta ympäristöstä ja luonnosta.

Yle vahvistaa kansalais- ja vähemmistöryhmien sekä eri kulttuurien välistä vuorovaikutusta ja ymmärrystä. Ohjelmistossa vältetään väkivaltaisten käyttäytymismallien tarjoamista ja tarpeetonta väkivallan kuvaamista.

Yle on toiminnassaan riippumaton ulkopuolisista vaikuttajatahoista. Ylen ohjelmat kuvastavat monipuolisesti eri näkemyksiä ja edistävät yhteiskunnallista keskustelua".

Yhtiön toiminta ja tehtävä perustuu lakiin (laki Yleisradio Oy:stä). Laki määrittää lukuisia yhteiskunnallisia velvoitteita, jotka Yle toiminnassaan täyttää. Yhteiskuntavastuu kuuluu luontaisena osana julkisen palvelun periaatteisiin ja arvoihin. Ylen toimintaa tiedonvälityksen, koulutuksen ja sivistyksen sekä tiettyjen erityispalveluiden tarjoajana voidaan jo sinällään pitää yhteiskuntavastuun kantamisena.

Myös Ylen arvot ja strategia ohjaavat yhtiötä vastuulliseen toimintaan yhteiskunnassa. Yle tukee kotimaista sisällöntuotantoa. Suomalaisille Yle tarjoaa riippumattomasti, luotettavasti ja ihmistä arvostaen monipuolisen ja monikulttuurisen kuvan maailmasta. Yle työllistää suoraan ja välillisesti tuhansia suomalaisia.

Yle on julkisen palvelun edelläkävijä ja uudistaja. Se tukee tietoyhteiskunnan edistymistä ja media-alan kehittymistä, vahvistaa kansakunnan osaamista ja kulttuuria sekä luo liiketoimintamahdollisuuksia.

Ohjelmatoiminnassaan Yle edistää mm. demokratiaa ja sananvapautta sekä vahvistaa eri kulttuurien välistä vuorovaikutusta ja ymmärrystä.

Yle osallistuu järjestäjänä tai yhteistyökumppanina erilaisiin yleishyödyllisiin kampanjoihin ja -tapahtumiin sekä antaa maksutta lähetysaikaa monille yhteiskunnallisesti hyödyllisille kampanjoille ja tietoiskuille.

Ylellä on ympäristöstrategia, joka tähtää siihen, että yhtiön toiminta jättää mahdollisimman pienen ekologisen jalanjäljen. Yhtiö pyrkii toimimaan esimerkkinä muille ja edistämään esimerkiksi ympäristöstandardien käyttöönottoa ja tukee henkilöstönsä ympäristöystävällistä toimintaa. Ylessä on toteutettu useita ympäristöystävällisiä hankkeita ja uusia on kehitteillä jatkuvasti.

Lauri Kivinen (Kokoomus) (s. 1961 Vaasa on Yleisradion toimitusjohtaja. Hän valmistui kauppatieteen maisteriksi 1985 Turun kauppakorkeakoulusta. Kivisen pro gradu -opinnäytetyön nimi oli Kuljetusmuodon valinta elektroniikka-alan vientikuljetuksissa. Kivinen toimi Nokian Brysselin-toimiston vetäjänä vastaten Nokian EU-suhteiden hoitamisesta vuosina 2003–2007.

kaunista tekstiä. jolla tosin ei ole mitään tekemistä yleisradion toiminnan kanssa.

• mitenkähänon
        Lare tiukis porvari kirjoitti:

Mitä hyötyä on ylelle määrätyissä tehtävissä jos ihmiset eivät viitsi edes sitä katsoa, kysyn vaan?

• anal pus
        Lare tiukis porvari kirjoitti:

Mitäs sitä sit yritetään rahastaa jos se kerta niin yleissivistävä järjestelmä on että sitä pitäis kaikkien nauttia..omituista politiikkaa.Taitaa olla taas neuvostoliiton aikaista tekstiä jota kyllä riittää joka asiaan ja joka torvesta.Ei muuta ko maksukortit kehiin niin YLE saa rahnaa.

• jerkkaerkka

Minä en mitään ylimääräisiä herrankukkaropäivä maksuja maksa-.. Tv- näkyy ikkunasta, mutta turhaa ovikelloa soittaa..

• Tontero

Eipä ole tarkastajaa näkynyt, kun jäi kiinni salakatselusta rysän päältä... :)

• ei luppaa

Ylehän todellakin vaatti televisiomaksun...riippumatta siitä että ko. kanavilla on kaikista eniten häiriöitä...joka kerta puuttuu teksitys...tekstiä pitää "houkutella" hyppimällä muilla kanavilla...laittaisivat asian hoitoon niin voisin minäkin maksun maksaa....mutta palautteesta huolimatta ei ole korjausta asiaan tullut...enkä ole ainut joka on asiasta maininnut....että vielä maksu jolle ei saa vastinetta...haistakoon homeen....ketään ei ole pakko kotiinsa päästää, minä ainakin olen niin tarkka että kylääntulijat soittavat oveni takaa minulle...ettei vaan se tarkastaja pääse yllättämään ...haha haha tarkastajille

• Bossuhuuli

No eikös sen tarkastajan nenän edestä voi lyödä oven kiinni, Minua ainakin huijasi eräs tarkastaja niin, että vihaan niitä loppuelämäni, lyön oven kiinni juuri kuin kerjäläisille ja kaikenmaailman jehovantodistajille. Tv lupatarkastajaa ei saa lyödä siinä' ovella turpaan vaan sitten jos se tulee väkisin sisälle, sehän voi vaikka raiskata tai tappaa.

• sama käytäntö, jos en oo puhunut puhelimessa kenenkään kanssa, kukaan ei ole ovella vaikka sieltä ääniä kuuluisi.

• iuskdyfh

Ei ole meillä uskaltanut tulla eteistä pidemmällä kun on annettu lupa mennä olkkariin missä tosin ei ole telkkaria:) Meidän kiltti rotikka ei tee pahaa murisee vain:)

• 14+10

En ole maksanut enkä maksa. Riittää kun menee liksasta veroihin jo ihan tarpeeksi. Vielä pitäs laittaa rapiat 250€ schaisse ohjelmaa tarjoavalle yhtiölle ei kiitos.

• ei näy verhojen läpi

25 vuotta maksamatta ,mutta verot olen maksanut ,en päästä ketään sisälle jos ei ole ilmoittanut ,lähimmille tutuille on oma soitto tyyli ovi kelloon :)....

• annan ylen

Ohjelmat kortille vaan,siipeilijät jääköön neuvostoaikaiseen hämärään!!

• KyllästyttääRamppaus

Maksaisin kyllä sen h*lvetin lupamaksun jos omistaisin sen telkkarin, mutta kun EI, en omista, ja ne tv-lupatarkastajat eivät näytä ymmärtävän sitä vaikka ratakiskosta vääntäis!

Nimim. Käyneet kaksi kertaa ovella 2kk:n aikana. Päästetty sisäänkin kattomaan ettei sitä ole sitä telkkaria, mutta kun ei usko niin ei usko. Lappuja sataa ovista ja ikkunoista että maksa tvlupa mutta ei, en varmasti maksa ennen ku koko tv:n hommaan!

Ihme ahdistelijoita. Kuinka monta kertaa pitää täälläki rampata että uskovat.

• Motiivi takana?

Noin kun tietokonenäyttöjä ei myydä tarpeeksi isoja tai ovat sitten törkykalliita, miksi kaikki myytävät telkkarit ovat valmiiksi digiviritettyjä, miksei myydä virittämättömiä telkkareita? Sitten ehdoissa sanotaan että käy vaan tietynlainen huoltoliike, jossa voidaan se viritin poistaa, muuten raukeaa takuut. Kiva lähteä pyörällä roudaamaan jonnekin kauas tota. Yllättäen ei olla roudattu, mutta ei ole piuhojakaan kyllä kiinni muuta kuin tietokoneesta että voi levyltä katsoa elokuvia. Kerran taisi käydä tv-lupatarkastaja oven takana mutta en avannut sille ovea, katsoin vaan ovisilmästä että joku hämärän näköinen tyyppi siellä salkkunsa kanssa. Ei semmosista voi tietää joten en päästä jossei oo selkeästi joku tuttu tai kaveri siellä.

Aika perse homma jos tuo tv-maksu joskus siirtyy kaikilta perittäväksi, niiltäkin joita ei vois telkkari vähempää kiinnostaa eivätkä katso. Ei mulla ainakaan ole varaa maksaa yhtään ylimäärästä, ees 10 tai 20 euroa kuussa varsinkaan jostain niinkin TURHASTA kuin telkkarista. Se on sit hyvinvoinnista pois eli ruoasta ja liikuntaan satsaamisesta. Halutaanko suomalaisista tehdä väkipakolla sohvaperunoita?

• pollux

On se kumma kun ne ei ole osannut päättää miten ylen kulut hoidetaan.
      Olisi hyvä jos ylenkin ohjelmat olisi kortilla katsottavia
      sitten saisi katsoa mitä huvittaa

Ei se homma edes tulisi kalliiksi ja varmasti rahaa löytyy vaikka valtoin kassasta
      jos vain halua löytyy. Nytkin ne vaan ottaisi velkaa että saisivat lainattua niille persaukisille kreikkalaisille:)

Perseestä on koko homma

• korttikoneeseen

Selkeempää olis jos kaikki lupaa vaativa ohjelmatarjonta olisi digikortilla, ei olisi koko ongelmaa. En ymmärrä tätä 80-luvun lupatarkastusta.

• >>Selkeempää olis jos kaikki lupaa vaativa ohjelmatarjonta olisi digikortilla>>

niinhän se olisi, mutta totuus on se, ettei ylen kanavia juuri kukaan ostaisi, ellei niitä pakkomyydä. tarjonta vain on niin onnetonta hinta-/laatu-suhteeltaan.
        ylellä ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä rehellisessä pelissä.

• joku vaan

Kyllä mä maksan tv-luvan ja sehän on vain aika pieni summa kun ajattelee
      mitä ohjelmatarjontaa saa. Digikortti tosiaan olisi parasratkaisu

• hopeapaju24

En ikinä maksa, enkä tule maksamaan, jumal**ta!

• Metsurin vaimoko

Pitäiskin maksaa vaan maksukanavat ja unohtaa tää perkeleen yle-lupa maksu.Mitään muuta ei tule kuin helvetin uusintoja ja nähtävästi ei edes jääkiekon mm-kisojakaan,vaikka on omat kisat,vaan maksullisilta kanavilta,tosin voin olla tuossa nyt väärässäkin.Mut esim.joku elokuva tulee yhdeltä kanavalta,niin parin viikon aikana se on tullut joka perkeleen kanavalta peräjälkeen,uusintojen uusintoja ja lupamaksu ei kun nousee vaan !!!!!!!!!En ihmettele että nii moni luopuis tuosta maksusta,pitäiskös ylen nykyaikaistaa tuotantoaa ja vähentää noita ruokaohjelmii puoleen :))KIrveellä ois töitä jälleen.

• en maksa muuten enää

Monet kanavat kuten esim ava mainostaa itseään ilmaisena. Mainoksissa sanotaan katso netistä ilmaiseksi. Miksi sitten yle vaatii rahaa ja miksi niille pitäisi maksaa kun ei katso niiden ohjelmia? Haluan katsoa maksu TV:n ohjelmia ja olen siksi ostanut maksu TV kanava kortin.
      Jännä myös että ne nyt varsin tehhotarkastaa koteja, kun eduskunta tekee työtä että maksu saataisiin pois kokonaan yksityisiltä ihmisiltä ja budjettiin. Jos rahaa riittää miljardeja Kreikkaan niin kyllä verorahoilla pari huonoa TV kanavaakin ylläpidetään. Ja jokainenhan maksaa veroja sen mukaan mitä tienaa. Köyhä vähemmän rikas enenmmän. Se on reilua.

• suorantoiminnan mies

Mun setä oli herännyt sohvaltaan siihen, että joku garju seisoi sohvan vieressä ilmoittaen olevansa tv-lupatarkastaja. Televisio oli huutanut nurkassa täydellä volyymilla. Pieni lapsi oli mennyt avaamaan oven isän nukkuessa.
      Setäni ei tästä pahemmin hätkähtänyt. Ottipahan ukkoa kraivelista kiinni ja heitti ulos. Setäni kertoi, ettei sen koommin ole lupatarkastajia näkynyt eikä tv:hen liittyviä laskujakaan pudoteltu luukusta.

• perheen isä

Ei ketään saa tulla omin lupineen asuntoosi. Ei vaikka lapsi päästäisi sisään tai käskisi sisään. Semmoittet heitetään ulos väkisin ja jos on nainen niin otetaan kättä pidempää käteen ja huudetaan raiskaajaa. Omassa asunnossa voi salahiippareita vaikka vetää turpaan.

• töllötin...
    • Constable00

Tervetuloa tarkastaja,Eteisessä odottaa eläkepäiviään viettävä poliisisakemanni ja olohuoneessa vihasempi isäntä.

Haulikko löytyy hyllyltä ja haulit tarkastajan hatusta jos sattuu lukitsemattomasta ovesta astumaan pirttiin.

• Lapinporokoira..

Hehehehhehehehee.. Tämä oli hauska vastaus..

• turhake töllötin

aina olen maksun maksanu.Tänään mietin jättäiskö maksamatta,en saa rahiolleni vastiketta.Turhaan seisoo koko kapistus nurkassa tilaa viemässä.Ohjelmissa liikaa uusintoja ja turhanpäivästä .

• jeejeejee...

miksi maksaa kun siirty jääkiekkokin mtv3:lle

• en maksa

YLE on pelkkä pummien kerho, joka syö verovaroja. Demariveljet saavat sieltä aina suojatyöpaikan ja Jutta ja Jungeri nauravat ja kieriskelevät rahoissamme.

• fvgbhnjk

En usko, että taas muka jäi noin paljon kiinni. Höpö lukuja.

Itselläni ei ole televisiota, mutta en kuitenkaan päästä ketään sisälle tai edes avaa ovea tuntemattomille. Ei sitä tiedä kuka hullu tai roisto siellä oven takana on. Saattavat haluta tsekkaamaan mitä varastettavaa kämpässä olisi. Pahimmat voivat pukeutua hämäykseksi todella virallisestikin.

Yks lupatarkastaja taisi kuikuilla vastapäisen talon portaikosta, että näkyykö täällä televisiota. No ei kyllä näy. Lähti menemään, kun huomasi, että olin kotona. Epäilyttää vaan, että tollaiset kuikuilijat erehtyvät luulemaan mun 24" tietokoneen näyttöä televisioksi. Kai nyt ammattilaiset kuitenkin erottavat television ja näytön kaukaakin toisistaan?

Kyllä saisi uudistua nämä televisio systeemit huomattavasti. Saisi tulla vähintään "Maksat mitä Katsot" - systeemi. Kaikki, jotka haluavat katsoa televisiota joutuisivat ottaman kortin, johon sitten otetaan halutut kanavat, poislukien tietenkin mainoskanavat, koska ne ovat ilmaisia.

• >>Höpö lukuja.>>

niitähän nämä. propagandaa jolla yritetään saada lupia menemään kaupaksi.

digitodayn jutun mukaan yhtä tarkastajaa kohti tarkastustoiminnasta syntyy tappiota 160000eur. eli hölmöläisen hommaahan tuo on, jonka luvanmaksajat tosin rahoittavat joten ei itseä haittaa millään tavalla.
        http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2011/06/20/tv-lupien-tarkastukset-loppuvat/20118709/66

• raavas mies

Maailma on täynnä uunoja jotka eivät maksa ja päästävät jotain tyyppejä heti kämppäänsä sisään katselemaan ympäriinsä.
        Jos joku hiipparoi pihallani, niin menen itse välittömästi haastaan riitaan ja tarvittaessa teen siviilipidätyksen painimalla. Kun äijä on maissa soitan paikalle poliisit ja kerron että tämmöinen hiippari löytyi puskista joka oli sekavan oloinen.

• ei lupaa.
        raavas mies kirjoitti:

Maailma on täynnä uunoja jotka eivät maksa ja päästävät jotain tyyppejä heti kämppäänsä sisään katselemaan ympäriinsä.
        Jos joku hiipparoi pihallani, niin menen itse välittömästi haastaan riitaan ja tarvittaessa teen siviilipidätyksen painimalla. Kun äijä on maissa soitan paikalle poliisit ja kerron että tämmöinen hiippari löytyi puskista joka oli sekavan oloinen.

viimeksi ku joku hiippaili pihalla otin lampun ja kirveen ja pistin runkkarin juoksemaan.

Olikohan tv-lupatarkastaja?

• pthyi sentään

itse ainakin otan tv maksun uusintana edellisiltä vuosilta. siitä maksetut ylimääräiset laskutukset jotka perustuvat tarkastajan lausuntoon.

suomi tämä jumalattomien verojen maa,josta jo verotetaan verotettua summaakin.pthyi helvetti tätä maata.

• tarkastaja kävi

Kyseli typeriä, jolloin käskin typerän kerjäläisen painua helvettiin. Parempi oli että lähti kun vielä pääsi omin jaloin. Minun kotiini eivät pummit tule.

• kyrpäjooseppi

joo turha maksu kun ei sieltä tule muuta kuin uusintoja, uusintojen perään.siksi en maksanut kyseistä lupaa 20v ja hyvin on näkynyt ohjelmat.pari kertaa on tarkastaja käynyt ovella kyselemässä,mutta lähtö on valjennut aika nopsaa.että tervetuloa vain tänäkin vuonna.

• Tenho Sauren

Reinikainen

TV2 16:30 - 17:00

Osa 14/15: Läksiäiset. Lempi Reinikainen järjestää pojalleen niin kovan palan purtavaksi, että tämän terveys alkaa horjua. Mutta Reinikainen ei olisi Reinikainen ellei sairasvuoteellakin tekisi töitä. (U).

• ökdfj

Perukaa nyt hyvät ihmiset netin kautta ne tv-lupanne. Jos kukaan ei maksa, niin kenenkään ei tarvi maksaa!!! Sairasta että sinkku joutuu maksaa saman summan kun iso perhe jolla kolme telkkua. En maksa ja ylpeä siitä!

• lakipykälien mukaan

Sinähän maksat jos päästä lupatarkastajan sisään näkemään että teillä on televisioita. Toki vasten tahtoasi hän pääsee sisään vain poliisien kanssa kotietsintä luvan kanssa.

• lakipykälien mukaan kirjoitti:

Sinähän maksat jos päästä lupatarkastajan sisään näkemään että teillä on televisioita. Toki vasten tahtoasi hän pääsee sisään vain poliisien kanssa kotietsintä luvan kanssa.

lakipykälien mukaan, satutko tietämään että poliiseilla on parempaakin tekemistä ku raidata jengin kämpät televisioista. mitä jos siel kämpäs mihin lupatarkastaja on etsintäluvan hankkinut ei olekaan teeveetä? tiedätkö että virkavallan kusettaminen on rikos.

• Roope n´Hood

En maksa. Istu siihen, YLE.

Te Nottinghamin ilkeät voudit.

• di

En maksa kun en omista telkkaria..Tuli lappu sieltä,no en reagoinu ku en omista ko.laitetta,sit tuli setä ovelle,sanoin että voi ihan itse tulla katsomaan(ei tullu),ja nyt tuli uusi lappu taas,eli kait sielt setä taas tulee mut enpä ole kotona kertomassa(taas!) etten sitä laitetta omista..

Ja jos joskus omistan niin en aio maksaa maksua jos katson yhden ohjelman päivässä..

• hrtrthhtrhrth

Maksamalla televisiolupamaksua tuet mm. suomen pakkoislamisoitumista sillä ylen yksi tehtävistä on levittää monikulttuurisuuden kiimaa jota kansa ei halua. Verojen maksaminen on synti koska sillä roudataan mamuja suomeen kiihtyvällä tahdilla.

• totta. mokutus on kirjattu ihan yleisradiolakiin:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19931380
        >>5) tukea suvaitsevaisuutta ja monikulttuurisuutta >>

ihmisille tarjotaan propagandaa ja vieläpä maksatetaan se heillä itsellään.
        en minä tätä tyhmänä pidä lainkaan, ainoastaan niitä jotka tuohon suostuvat ja maksavat mukisematta.

• vapaamatkustaja

Eilen postissa tuli taas maksutoivomus. Miksi maksaisin, koska en omista televisiota.
      Tietsikassa vain analoginen tv-viritin-/radiokortti.
      Kuuntelen vain radiota. Lisäksi Yle1:ltä tulee erinomaisen hyviä ohjelmia!
      Kuuntelemisiin...

• näin simppeliä

Sun pitää ilmottaa, että sulla ei ole tv:tä. Loppuu noi "maksutoivomukset".

• sfdasdfasdgas

lähetä se kirje takaisin merkinnällä "palautetaan, en asu täällä!".

• c1rca_87

Ovellani on jo tarkastaja käynyt, pystyin hyvillä mielin avaamaan oven ja sanoa että voi, ei minulla ole telkkaria. Ei käynyt tarkistamassa vaan eipä ole tarviskaan.
      En katso kuin tiettyjä ohjelmia ja niistä näkee uusinnat Katsomossa tai Ruutu.fi sivulla.
      Ja mitä sitä telkkarilla kun miehellä on sellainen,joten halutessani voin hänen luonaan käydä.

• pieni neuvo

huutakaa niin lujaa kuin jaksatte: raiskaaja!!!!!!!!!!!!!!
      Eiköhän lupamies pikkuhiljaa hipsi tiehensä.

• Voihan sen tehdä..

toisinkin päin eli lupatarkastajan tullessa ovelle kuikuilemaan, ottaa kauluksesta kiinni ja kehuu kuinka mahtavan kiihottavaa on nähdä herra suuriherraa ja nyt ei auta muuta kuin jyrskäyttää jolua pyllyyn vaikka väkisin.

• Ei televisiolupaa

Lupatarkastajaa ei ole pakko päästää sisään. Senkun tulee poliisien ja kotietsintä luvan kanssa katsomaan onko minulla televisiota.

Lupalappuja hän jättää postiluukkuun, mutta ei niitä ole maksettava jos kerran en omista televisiota. Onhan noita ovella käynyt pyörimässä, mutta olen sanonut että ei ole televisiota ja pistänyt oven kiinni (ei tarvi mitään selitteleen jäädä syistä miksi ei ole televisiota). Ainahan ovi on varmuusketjussa näin nykyaikana kun ihme hiippareja liikkuu ovelta ovelle. Jos joku hiippari jää soitteleen ovikelloa, voi vaikka postiluukusta huutaa: "Mene hiippari muualle! En ole ostamassa mitään ja kyllä täällä teitä huijareita on ennenkin nähty. Soitan kohta poliisit!"

• no eipä kotietsintälupaan ole perusteita noin vähästä..
        tosin ei silti, tehdäänhän niitä suomessa kyllä ilman perusteitakin.

• Ei televisiolupaa
        punamedia kirjoitti:

no eipä kotietsintälupaan ole perusteita noin vähästä..
        tosin ei silti, tehdäänhän niitä suomessa kyllä ilman perusteitakin.

Niin ei todellakaan kotietsintälupaa saa televisioluvan tarkastukseen :D Siinäpä se.

• mun oviketju ei pahemmin auta, siit millin raost on aika hankala käydä lupatarkastajan kanssa keskusteluja. toisaalt jos tietäs et se on tulos nii vois avaa oven ja sanoo ei ja sulkee oven.

• jepjepreino

Minulla ei ole tv-lupaa, mutta olen MRSA- kantaja ja sairastan kyseistä tautia.

Voin "vahingossa" köhiä hieman tarkastajan kasvojen edessä. ;)

• kaapelitalous

tässä hyvä vinkki tv-lupamaksuun: laittakaa yhtiövastikkeeseen kiinni se maksu,niin on helpompi kontrollida se asia,eikä tarvii käydä joka ovella kyselemässä asiaa.
      tämä on ainakin käytössä monessa euroopan maassa ja maksu vielä voisi olla alempi esin 70e/vuodessa nin jokainen maksiasi heti mukisematta maksun.

• kannatan asiaa näin omakotiasujana vilpittömästi :D

• kaapelitaloudessa 2

Enkä varmaan maksa muiden talouksien tv-lupamaksuja missään yhtiövastikkeessa. Yhtiökokouksessa vastustan ja en takuulla ole ainoa vastustaja. Tarvittaessa riitautan asian :) Ihan sama vaikka maksu olisi 5 euroa vuodessa.

• paskalehti

Onko tullut mieleen, että pas'kalehdet aivopesee teitä kaikenaikaa ja käyttää teitä helppoja hyväkseen?

• Antipuna

Tv-kyylä käveli suoraan maamiinaan, nyt pitää seinät siivota paskasta. Lasku lähtee ylelle.

• parempi minä

Koska en ole mikään luuseri enkä siipeilijä, maksan mielelläni tuon 0,67 euroa per päivä televisiolupaa. Sinä joka katselet etkä maksa, olet siipiveikko, yhteiskunnan pohjasakkaa - saastaa.

• eeye5ye

Niin. Olet kermaa. Varakas menestyjä vailla vertaa.

Tai: Olet hyväuskoinen perässävedettävä hölmö, joka maksaa herrojen porskutuksen.

• itse asiassa sinä olet sitä pohjasakkaa ja vapaamatkustaja, kun oletat että muut kustantaisivat punamedian katselusi. puolestani saat vapaasti katsoa punamedian propagandaa ja maksaakin siitä, kunhan et vaadi että me muut katsomiasi rahoitetaan!
        kyllä aikuisen ihmisen pitää itse laskunsa maksaa!

• Saastamoinen

Itse olet aivopesty zombie joka haluaa rahoittaa vanhanaikaista ja kannattamatonta yritystä, Yleä.

• yujuyjt
        punamedia kirjoitti:

itse asiassa sinä olet sitä pohjasakkaa ja vapaamatkustaja, kun oletat että muut kustantaisivat punamedian katselusi. puolestani saat vapaasti katsoa punamedian propagandaa ja maksaakin siitä, kunhan et vaadi että me muut katsomiasi rahoitetaan!
        kyllä aikuisen ihmisen pitää itse laskunsa maksaa!

En oleta yhtään mitään, mutta mukavaa,kun se näkyy tuutista.

En silti maksa, kun ei minulla ole minkäänlaista päätäntävaltaa aineistoon, jota YLE lähettää.

Mikäs kansan prokuraattori oikein luulet olevasi? Mitä tarkoittaa " me muut"?

Keitä he ovat ja lukumäärä? Tiedätkö edes itsekään?
        Niin aikuiset maksavat laskun, jonne.

• yujuyjt kirjoitti:

En oleta yhtään mitään, mutta mukavaa,kun se näkyy tuutista.

En silti maksa, kun ei minulla ole minkäänlaista päätäntävaltaa aineistoon, jota YLE lähettää.

Mikäs kansan prokuraattori oikein luulet olevasi? Mitä tarkoittaa " me muut"?

Keitä he ovat ja lukumäärä? Tiedätkö edes itsekään?
        Niin aikuiset maksavat laskun, jonne.

ne muut == suomen talouksien lukumäärä - luvan maksaneiden määrä

• siis niin, television toki omistan, mutta en sitä sano. mutta jos tämän sanoisin lupatarkastajalle, olisin tyhmä. mut kuitenki, mun himan sisään pääsee vaan puhelin soitolla, ovessa ei oo ovikelloo et siinähän pimpottelette, *riks raks niks naks* kuuluu vaa.

• ja toi luku 270, on aika vähän kun toi ei oo varmaa ees 20 prossaa siitä todellisesta luvusta, toi luku kertoo et kuinka moni on ollu tunn idiootti.

• vbnjk

Jos nyt kuitenkin muistettaisiin, etteivät ne lupatarkastajat ole se ongelman syy, vaan YLE. Lupatarkastajat vain hankkivat elantoaan.

• >>Lupatarkastajat vain hankkivat elantoaan.>>

kuten myös murtovarkaat, huorat, pankkirosvot ja palkkamurhaajat.

• punamedia kirjoitti:

>>Lupatarkastajat vain hankkivat elantoaan.>>

kuten myös murtovarkaat, huorat, pankkirosvot ja palkkamurhaajat.

onpas hauska sensuuri. noista mainitsemistani ammateista se kaikista rehellisin mentiin sensuroimaan :D

• kotipoliisi

Ylen roistot lähettelevät valheellisia laskuja televisiosta mitä en omista. Ihan sama asia kuin maksaisi ylimääräistä lämmitys, vesi tai sähkökuluissa kun yritys nyt vaan lähettää minulle laskuja. Lisäksi tämän yhtiön gorillat kävisivät uhkailemassa ovella ja olisivat tunkemassa sisään.

• 19 + 19

T-T-T-TEEVEELUPATARKASTAJA, EI ME OLLA KOTONA, EIKÄ ME SULLE OOVEE AVAAATAAA, EI AVATA !!! TEEVEELUPATARKASTAJA, EI ME OLLA KOTONA, EIKÄ MEILLÄ OO TELEKKARIA

• joutavaa

Minä olen maksanut oman televisioni ja kaikki muutkin siihen liittyvät vehkeet... Mitään ohjelmaa en ole tilannut itselleni. Silti, kun avaan television, niin minulle näkyy ohjelmia. Onko ongelma minun? EI OLE! en ole mitään tilannut joten en mistään maksa ja piste. Minulta saa katkaista tv lähetyksen jos se siitä on kiinni

• STOPpakkomaksuille

Kyllä television voi helposti yhdistää tietokoneeseen näytöksi tai sillä voi pelata vain pleikkaria.
        Ei minä mitään bussikorttia joudu maksamaan jos en käytä bussia vaikka ihan sen takia että sellasia on olemassa.

• Hä mitä

Miksi maksaisin vuodesta toiseen näkyvistä uusinnoista? samoja elokuvia kierrätetään eri kanavilla ja sarjoja tulee uusintoina monet kerrat. miksi siis maksaisin siitä?

• naurettavaa maksaa

Kyllä sinun pitää maksaa mustavalko elokuvista, viidettä kertaa pyörivistä sarjoista ja uutisista mitkä näet tietokoneeltakin. Ja vielä lähemmäksi 300 euroa! Ihan idioottimainen hinta ja idioottimaista tukea kannattamatonta YLEä.

• vtunTVmaksu

En tosiaan maksa... telkusta ei tule kuin paskaa ja en sitä katsele :) Ottais mainokset kanavilleen ei niitten taso siitä muutu suuntaan tai toiseen, kaikilta säästyy rahaa!

• 24334234234423423

PITÄISI LAATIA jonkinlainen sopimus TELKKARIA OSTAVALLE joka lupautuu maksamaan sen 200e vuosimaksun YLELLE telkkarin OSTOSTA.

Ostin itse telkkarin näytöksi pelikoneille... nyt pitäisi maksaa joku helvetin vuosimaksu ohjelmista ja radioista, joita en katso?

JOKU TEHKÄÄ ADDRESSI sille maksukortille telkkarin suhteen. Ne maksaa jotka katsoo. Ei niinpäin, että NE MAKSAA JOTKA EI KATSO.

• antaa tulla vaan

Saa tulla ovelle vapaasti. Vedän lättyyn jos tv-lupa kyylä ilmestyy ovelleni. Ihan sitä saa mitä tilaa.

• en maksa !

kuka täyspäinen maksaa tollasta summa englanninkielisestä pask... ohjemista ?? järjetöntä ryöstöä sanon sieltä tulee vain salatut elämät melkein ainoa suomenkielinen ohjelma , muut englanniksi halooooooo järkee vai ei ?

• "lupa" löytyy

2 kertaa on soitettu puhelimeen ja kyselty lupaa, eipä oo vaan ovella vielä käyty... vaikkakin TV lupa löytyy nimittäin hattuhyllyllä mora ja koira joka nappaa puntista ettei sohase vahingossakaan ohi. jos väkisin yrittää sisään.

• fsdafdaefrdes

>>2 kertaa on soitettu puhelimeen>>

itse muuten kännipäissäni tein muuttoilmoituksen niin ajattelin laittaa niihin väestörekisterin tietoihini 0700-seksilinjan numeron, joka paikallislehdessä oli.
        en tiedä tallensiko ne sitä sinne tietoihin vai ei.
        numeropalvelussa numeroani ei ole.

• TV=turbov*tutus

En ole televisiosta koskaan maksanut enkä sitä ole vapaaehtoisesti katsonutkaan. Ketä oikeasti kiinnostaa joku Big Brother, yksipuoliset ja syvyydettömät uutiset ja uusinnat elokuvista jotka on jo miljoonaan kertaan nähty?

• VOI ETTÄ

täälä on tyhmää porukkaa!!!

Ei kauppaan kävellä, oteta tavaraa ja kävellä ulos maksamatta! Sama juttu TV:n kans, jos ei maksa, niin TV:tä EI KATSOTA!!!

Niin yksinkertaista!! Meillä on yhteiskunnassa sääntöjä, joita pitää noudattaa. Joten respektiä niille, jotka rehellisesti maksaa tv-lupamaksun!

• 6

Paperissa, joka tuli postilootaani, sanotaan selvästi, että kyseisellä maksulla rahoitetaan YLE:n toimintaa. Näin ollen kyse ei ole televisiosta, vaan YLE:stä, sen kanavista ja palveluista. Logiikallasi, maksua ei tarvi maksaa, jos ei katso YLE:n kanavia.

Voisivat muuten laittaa YLE areenankin tunnusten taakse. Tunnukset saa vain, jos on maksanut YLE-maksun. Olisi mielestäni reilua.

• >>Ei kauppaan kävellä, oteta tavaraa ja kävellä ulos maksamatta>>

tuo oli oikeastaan aika hyvä vertaus. jos menen kauppaan ostamaan ingmanin voipaketin, en kassalla joudu sen lisäksi maksamaan valion voipaketin hintaa.

ja samaa sovellan tv-katselussa. ylen kanavia en ole tilannut, virittänyt boksiin enkä katso joten tietenkään en näin ollen tv-maksuakaan maksa.

• hhhihohohohhhh

Mutta myöskään kauppiaat eivät vie tavaroitaan keskelle täyttä katua ja jätä sitä vahtimatta, sitten väitä joka ikistä jolla on laukku kädessä varkaaksi ja että he varmasti ovat syöneet heidän tavaroitaan, vaikka heillä ei ole mitään todisteita.

Ruuat ja tavarat kaupoissa maksetaan ennen kuin käytetään. SAMA KÄYTÄNTÖ MYÖS TELVISIOLLE.

Niin yksinkertaista se on!

• eijjjaksa

kyllä, televisioni olen maksanut, en viitsinyt tuota 46 tuumasta käsilaukussa viedä kassojen ohi. eri asia mitä siitä katselen :D ylen paskaa en ainakaan. meillä yhteiskunnassa on myös vaihtoehtoja, kuten vaikka jättää se tv-lupa maksamatta jos siitä ei itse hyody mitenkään. vai hyödytkö sinä? ai niin toki hyödyt, saat katsoa ylen uusintoja ilman mainoksia

• ei paljoo maksa

ei tarte maksaa kun näkyy aivan ilmatteeks kaikki se laadukas ja monipuolinen tarjonta.. hohoo!!

• empirian

Pitääkö maksua maksaa jos en käytä televisiota kuin DVD-elokuvien katseluun ja PS3-pelailuun?

• Mekaanikko

Oikeuden päätöksen mukaan pitää maksaa, jos ei päästä tarkastajaa varmistamaan,
        jos on kertonut hallitsevansa television.
        Tarkastajan pitää päästä katsomaan, että sillä ei voi vastaanottaa YLEn ohjelmia.
        Digiboxia ei saa olla vastaanottimessa eikä muuallakaan huoneistossa.

http://www.hs.fi/kotimaa/Oikeus Tv-tarkastusmaksu maksettava vaikka tarkastajaa ei päästetä sisään/a1305549916110

Mutta kun pitää oven ja suunsa kiinni, niin pääsee vähemmällä. Outoa.

• leonrussel5

Itse katson Venäjän tv:n 3 kanvan ; Russian, TV 5 :n ja Viipurin tv:n ohjelmia eikä ikinä tule ikävä Suomen television Salattuja elämiä yms. koska kun tottuu laatuohjelmiin niin ei Suomen kanavia halua edes ilmaiseksi!

• no tv

En omista televisiota, radiota tai vastaavaa antiikkikamaa.

Tietokone ja netti löytyy, se riittää mainiosti

• yläjuoksu

Yksinkertaisesti: Ei sille TV-lupakauppiaalle kannata ovea avata, eikä varsinkaan sisällä päästää.

• tv-lupalainen

Jos on niin taukki, että avaa oven kaikille rimputtajille, niin sietääkin jäädä kiinni tv-luvattomuudesta! xD

Tv-lupa maksukäytäntö sen sijaan nykyisellään on ihan höpö höpöä. Rahoitus suoraan veroista ja budjetista, tai sitten kortti myyntiin, jolla saa kanavat näkyviin. Siinäkin vois olla jotain määräaikaisia kortteja, niin ei tarttis maksella kerralla isoja summia. 3 kk 60 €, 12 kk 200 € yms.

"Televisiomaksua on maksettava aina kun voi vastaanottaa ja seurata televisiolähetystä. Näiltä sivuilta löydät tietoa tv-maksusta, milloin sitä pitää maksaa ja mitä kaikkea sillä saa."

• tv-lupalainen

siis www.tv-maksu.fi

• L-mies

Valtion budjetista olisi kätevä hoitaa.
        Kaikki maksaisivat. Lusmutkin voisivat huoletta sitten availla ovensa.

Rahaa kun riittää olevan jaettavaksi vaikka Kreikkaan asti.

• Hu

Maksan televisio luvan ei ole hätää kuka on oventakana. :)

• Tuohan on

nykyään henkilökohtainen maksu eikä mikään tuollainen maksu, kun esität !

"Televisiomaksua on maksettava aina kun voi vastaanottaa ja seurata televisiolähetystä. Television käytöstä on tehtävä ilmoitus "

Vai miten selität asian kun en ole ostanut ainuttakaan televisiota tai tiki-boksia tässä elämässä. Silti joka vuosi saan tuon ilmoituksen omalla nimelläni viestintävirastosta ?

• kas näin se menee

Television käytöstä tehdään ilmoitus. Aivan, myös siitä tehdään ilmoitus, että tv:tä ei ole. Soittamalla as. palveluun tai sähköpostitse.

Lopetusilmoituksen voi tehdä myös netissä https://www.tv-maksu.fi/index/lomakkeet/peruutusilmoitusyksityisille.html, jos luopuu televisiosta.

Ei voi kai olla siis kovin vaikeeta?

Lähtökohtainen oletus ilmeisesti on se, että joka taloudesta löytyisi tv, siksi viestintävirastosta tulee kaikille postia.

• kas näin se menee kirjoitti:

Television käytöstä tehdään ilmoitus. Aivan, myös siitä tehdään ilmoitus, että tv:tä ei ole. Soittamalla as. palveluun tai sähköpostitse.

Lopetusilmoituksen voi tehdä myös netissä https://www.tv-maksu.fi/index/lomakkeet/peruutusilmoitusyksityisille.html, jos luopuu televisiosta.

Ei voi kai olla siis kovin vaikeeta?

Lähtökohtainen oletus ilmeisesti on se, että joka taloudesta löytyisi tv, siksi viestintävirastosta tulee kaikille postia.

Mutta eihän television lopettamisilmoituksella voi ilmoittaa sitä että TELEVISIOTA EI OLE OLLUT TAI TULE OLEMAAN.

En ole tehnyt television käytöstä ilmoitusta koska minulla ei televisiota ole. En siksi voi tehdä ilmoitusta käytön lopettamisestakaan.

Miksi tuolla ei ole mahdollista ilmoittaa pysyvästä televisiottomuudesta jolloin tarkastajien ei tarvi kiertää mun oveni kautta.

Vai onko oletus se että kaikilla on televisiot jokatapauksessa, eli olet syyllinen kunnes toisin todistetaan?

• ....................

Simppeliä ei aukase OVEA!!!!!!! ne ei voi tulla sisään ei ole oikeuksia

• Tuohan on

Meille saavat tulla koska vaan, kun olen hereillä tai kotona. Mutta ilman vastauksia eivät lähde pois. Että miksi tulivat ja miksi minua pommittavat noilla maksuilla ?

• Tallentava digiboksi

En ymmärrä kuinka joku jää kiinni maksamattomasta tv-luvasta? Sitä tarkastajaa ei todellaankaan ole pakko päästää sisään! Vaikka sillä olisi poliisi mukana, ei he voi alkaa tonkimaan paikkoja ilman kotietsintälupaa. Tosin ei niillä poliiseja ole mukana joten sisälle sitä m.u.l.k.k.u.a ei tarvitse päästää!

Tv. Kuuteen vuoteen en ole lupaa maksanut

• gtbyhnujk

Voisiko jollain tempulla säätää digiboksista pimeäksi YLE:n kanavat? Tällöinhän ei voi joutua maksamaan YLE-maksua.

• totuuden näkevä.

Voi kuule se ylen kanavien poisrajaaminen on ollut teknisesti mahdollista jo vuosia mutta ylehän ei siihen suostu!
        Digiboxiin tai digitelevisioon vain maksukortti jonka maksamisella saa ylen kanavat käyttöönsä, mailman helpoin ja halvin systeemi rajata luvattomat katselijat pois ylen kanavilta.
        Tosin yle voisi ostaa lautoja ja nauloja niillä muutaman tuhannen maksukortin myynnin tuloilla ja naulata ristilaudoituksen oviinsa ja ikkunoihinsa sillä eihän siitä luokattoman huonosta ylen ohjelmatarjonnasta ja uusintojen uusinnoista suostuisi maksamaan kukaan muut kuin vanhat mummot ja vaarit jotta saavat nähdä sunnuntaiset kirkonmenot ja ylta ysin uutiset.
        Ei, yle pidetään valtion toimesta väkipakolla suojatyöpaikkana ja tollot lampaat menevät vielä maksamaan tuon surkean kioskin ylläpitoa!
        Minä en vahingossakaan katso ylen surkeaa ohjelmistoa enkä myös siksi maksakkaan sellaisesta mitä en käytä.
        Olenkin aina verrannut suomen tv-lupapolitiikkaa lehtiin, käytännössä jos tv-lupa-asia muutettaisiin lehtimaailmaan niin sehän tarkoittaisi että sinun pitäisi tilata kuivakka ja käsittämättömän kallis hesari ennenkuin saisit ottaa ilmaisen city lehden telineestään.
        Nyt siis pitäisi maksaa ylelle siitä että saa katsoa mainosrahoitteisia tai salauskortin takana olevia kanavia koska omistaa laitteiston jolla voi katsella niitä ylen surkeuksia.... Ei onnistu, ei nyt eikä tulevaisuudessa niin kauan kuin nykyinen lupakäöytäntö on voimassa niin höpö höpö maksua en maksa!

• haistakaa pökäle

Vetäkööt v/tun päähänsä ja paetkoon vuorille. En päästä ketään sisään, joten ihan sama. Tosin en myönnä kyllä myöskään että olisi tv:tä.

• gb hnjmk

Tulee kalliiksi, jos katsoo maksimissa tunnin päivässä. Oikea hintahan olisi näin ollen alle 0,029€ tunnilta. Oikea hinta vuodessa olisi noin 10€.

• lint-Sari

... mitä sille "mediamaksulle" tapahtu, korvaako telkkumaksua ollenkaan - siksi llintsannu yle-maksuista...?

• lammaskansa

270 hyväuskoista "sinisilmää" on avannut oven, tietämättään kuka sieltä on tulossa kerjäämään taas yhtä "pakkomaksua"

Lauri Kivisen palkka on 25 000 euroa kuukaudessa...

Okei hei, kyllä minä sitten voin maksaa sen V itun turhan "pakkomaksun" kun saan samanlaista liksaa, eli en ikinä..

• 1515

En katso Ylen kanavia, joten en maksa tv-lupamaksuakaan. Enkä todellakaan päästä mitään ihme hiippareita ovestani sisään, vain poliisilla on lupa tulla minun kotiini kutsumatta.

• Kylmät kädet

YLE:ltä tulee ylivoimaisesti parhaimmat ja tasokkaimmat ohjelmat, joten en vastusta TV-lupamaksua.

En tosin maksa sitä.

• yhnujimko

Itsekään en vastustaisi maksua muuten, mutta summa on aivan liian suuri pienituloiselle. Mielestäni myös hyviä ohjelmia sieltä tulee, parasta mitä televisiosta tulee, vaikkakin laatu ainakin Suomessa on aika vajavaista. Jos maksun hinta puolitetaan, niin sitten OK.

• Kylmät kädet
        yhnujimko kirjoitti:

Itsekään en vastustaisi maksua muuten, mutta summa on aivan liian suuri pienituloiselle. Mielestäni myös hyviä ohjelmia sieltä tulee, parasta mitä televisiosta tulee, vaikkakin laatu ainakin Suomessa on aika vajavaista. Jos maksun hinta puolitetaan, niin sitten OK.

Yhdyn.

Täytyy myöntää, että maksu on meikällekin aivan liian suuri. Et varmaan usko, mutta talouteni kaatuisi, jos rupeasin maksamaan lupamaksuja.

• haisthåme

Rapussa pitäis vielä tänäkin päivänä lukea : Kaupustelu,kerjääminen ja asiaton oleskelu KIELLETTY!

• tiinuska vain

En ole maksanut,enkä aiokkaan maksaa! Kun kerran saa tv:tä katsoa ihan ilmaiseksi,niin miksi mokomasta maksan.

Ennemmin voisi kysyä,että millä luvalla Katainen lupasi Suomen rahoja johonkin Kreikan pelastamiseen??

• kaijjeli

Herra kävi ovella, otin sen jälkeen yhteyttä, jotta olisin ottanut tv-luvan. En saanut! Entinen maksamatta. Oma moka jäivät siis ilman vuosikausiksi.

• uiobcxiuo

Haluan muistuttaa ihmisten oikeudesta kotirauhaan. Tässä tapauksessa se tarkoittaa että kansalaisella ei ole velvollisuutta päästää tv-lupatarkastajaa asuntoonsa. Vastaavasti lupatarkastajalla ei ole oikeutta tunkeutua kenenkään kotiin väkisin.

• Mun mielestä asiattomasta tarkastuksesta pitäisi saada 250 euron hyvitys jos taloudesta ei löydy televisiolaitetta mutta tarkastukselle annetaan lupa.

Tällä tavalla toimimalla turhat tarkastukset vähenisivät ja tv-lupatarkastajat joutuisivat ihan oikeasti käyttämään jotain parempaa arviotapaa kuin summammutikassa sisään pyrkimistä.

Jos jokaisesta hutikutista saisi televisioton härintäkompensaatiota niin saavat tulla tarkastaan televisiottomuuteni vaikka 5 kertaa päivässä.

Eikö tää olis reilua?

• käytännön ratkaisu

Mielestäni maksu on ihan sopivan suuruinen ja valvonta riittävää. En toki itse maksa maksua kun ei sitä tarvi maksaa. Sen kun käy lupatarkastajat ovella tuputtamassa laskujaan kun sisään eivät pääse ja väitän heille että minulla ei ole televisiota.

• lallalllaaaa!!

"Mielestäni maksu on ihan sopivan suuruinen ja valvonta riittävää. En toki itse maksa maksua kun ei sitä tarvi maksaa. Sen kun käy lupatarkastajat ovella tuputtamassa laskujaan kun sisään eivät pääse ja väitän heille että minulla ei ole televisiota. "

mä oon ihan samaa mieltä. maksakoon ihan mitä vaan. se on mulle se ja sama kun en mokomaa perkeleen maksua ole koskaan maksanut enkä maksa... se on vaan niin rentouttavaa istua sohvalla, ottaa pari kaljaa ja nauttia 42 tuumasen plasma telkkarin silmiä hivelevän komeasta värimaailmasta ja katsella niitä uusinnan uusintoja mitä nyt sattuu tulemaan ;)

• aku_ankka_.

Maksan pienistä tuloistani. En halua olla rikollinen.

• käry käy

Käräytän teidät kaikki, luvattomat katsojat.

Hä hä hää...

• Kylmät kädet

Jos minä katsoisin YLE:n laatudokumentteja ja enkä maksaisi TV-lupaa, pitäisin todella matalaa profiilia.

Moni täällä ei tunnu tuntevan protokollaa.

• onsenytperkele!

"Jos minä katsoisin YLE:n laatudokumentteja ja enkä maksaisi TV-lupaa, pitäisin todella matalaa profiilia."

mitä laatua niissä on? hyvä jos kerran kuussa joku katottava ohjelma sattuu tulemaan.. maikkarilla, jimillä ym tulee paljon parempia kuvia. vai pitääkö mun maksaa tv lupaa siitä ilosta että kerran kuussa jos vaihdan ylen kanavalle ja muuten pelkästään katson mainostuloilla rahotettuja LAATU kanavia......

• L-mies

Joskus muinoin tuli tarkastaja soittelee ovikelloa katsoessani vielä Suomen jääkiekkopeliä.
      Avasin oven ja sanoin "odota siinä haen lupapaperin".
      Otin lupakuitin telkkarin alta käännyin oli kyylä kävellyt perässä olohuoneeseen asti, vaikka sanoin sille "odottaa siinä oven suussa".
      Kertoo miten voivat tunkeutua asuntoihin pelkäämättä sakkoja, kun laki on aina riita tilanteessa virkamiehen puolella. Tiedä vaikka mitkä orgiat oli olohuoneessa vaimo alasti ollut (sensuroitu)... Kyylä olisi häpäissyt seksielämän ja vaimo traumatisoitunut siitä.

• Kylmät kädet

Niille pelleillä ei oikeasti ole mitään asiaa asuntoosi, ellet sitten itse kutsu niitä sisälle. Ei ne ole virkavaltaa. Ne on korkeintaan eläkkäälle jääneitä poliiseja, jotka eivät sis oikeasti ole enää virantoimituksessa.

Nyt vähän ryhtiä ihmiset touhuihinne. Itse olen paininut poliisien kanssa monta kertaa.

• JUHIKUHJUIHI

OON ITE JOUTUNU PAUKUTTAAN NAAMAN TARKASTAJALTA ET EI SAANU PLASTIIKKAKIRRA KAAN ENÄÄ MUT VITTUAKO EES LAITTAA JALKAANSA KYNNYJSEN PUOLELLE SIT PORATAAN ET SATTU JA JOTAIN KOSMEETTISESTA HÖH SE SPURKUN NÄK. TARKASTAJA VAAKOMISTU KUN KYSYIN ET VITOSENHAN SE OLI.....

• maksakaa laskunne

Jos tulee jonkinlainen kriisiaika ja kaupalliset mainos ja maksu kortti rahoitteiset kanavat menee konkurssiin lopettaen toimintansa niin onneksi on yle joka hoitaa uutisoinnin ja tiodottamisen silloinkin. On vain hyvä että on voittoa tavoittelettomia ei bisnes pohjaisia radio ja Tv kanavia. Vai onko?

• YLE on monoliitti jossa maksetaan 20% lähetysverkolle ja 80% kaikelle muulle - tarpeettomalle - paskalle.

Yle verkkotoiminnot pitäisi lohkoa omaksi firmakseen joka hoidetaan valtiosta ja verorahoista, jolloin televisioluvan hinta olisi noin 40 euroa.

Yle kulttuuri & kanavat puolestaan toimikoon niinkuin mikä tahansa mediatalo, eli kilpailee materiaalinsa kuluttajille tasaveroisesti muiden kanssa ja jos ne eivät myy niin sitten ne eivät teekään. Hankkikoot sponsoreita viulunvingutukselleen, siis sille joka nyt maksetaan TV-luvassa.

Ylen kuvaustekniikka puolestaan pitäisi lohkoa ennemminkin tietynlasieksi palvelukonseptiksi joka voi vuokrata välineitä ja osaamistaan esim. elokuvien ja sarjojen tekijöille.

Tällä tavalla ylen monoliitti purkamalla loppuisi turha loisinta, ja televisiomaksusta tulisi erittäin halpa (Verkkomaksu arviolta 50 euroa vuodessa per lärvi) - Ja sitten tämä mediapuolen kustannukset maksaa ne joita kiinnostaa kyseistä mediaa seurata.

Ylen verkkopalvelut sisältävät sitten myös tuon kriisiajan lähetystoiminnan ja sen ylläpidon - joka on se ylen "oikeutus" mutta joka on alle 0,2% koko ylen toiminnasta.

• MAKSA KESKENÄS

SEN ÅITÄÄ OLLA MYÖS REAALIAJASSA TAPAHTUVAA KATSELUA UNOTUKO

• prole tääri

Toivottavasti niitä luvattomia saadaan rahastettua ees sen verran,että tarkastajien palkat ja eläkemaksut saahaan maksettua!Ettei vaan menis senki takia taas persneton puolelle??

• +04pojr2r+028r+0r80

Ylettömän toimistusjohtajan palkka on 25 000 euroa kuussa..

270*200=54 000

/12 = 4500 euroo /kk

voi voi..

• iuyguyglih

Heitin töllön menee. En halua maksaa omasta aivopesustani. Koko median omistaa satanistit.

• tositv:tön

Digi tv:n tultua jätettiin koko perhe tv hankkimatta. Ei tartte pelätä tv maksun tarkastajia. Aivot ja tunteet sekä sosiaaliset taidot käyttöön, olkaa toistenne kanssa. Netistä näkee uutiset eri lähteistä paljon luotettavammin, ulkomailtakin voi uutisia seurata ja huomata, ettei meidän mediamme niin kovin vapaa olekaan... Joskus voi netistä muutakin katsoa ilman maksuja areenalta, yms.

Tv on tehokas aivopesijä. Viihdettä tuubiin, niin eipä nouse kansa barrikadeille, vaikka koko suomen itsenäisyys on tässä kaikessa hiljaisuudessa jo eduskunnassa perustuslain muutoksen myötä mennyt. Moniko tietää kuinka paljon rahojamme on laitettu nyt eurooppaan?Eduskunta on laittanut jo 28 miljardia, ja lisäksi suomen pankki kaikessa hiljaisuudessa hurjasti lisää. Lähes koko suomen valtion vuoden tulojen verran on syydetty rahaa europankkiirien pelastamiseen. Ja kohta täällä lomautetaan poliisit, sairaanhoitajat, opettajat, armeijaa supistetaan... Aina kun jotakin merkittävää tapahtuu eu päätöksissä, jotka koskettavat kansaa ja itsenäisyyttämme ja rahojamme, niin uutisotsikoissa on kohua Hakkaraisesta, Halla-ahosta ja jopa Pekkarisesta saadaan otsikot revittyä. Sumutetaan huomiomme pois oleellisista merkityksettömiin uutisiin...

Lopettakaa tv:n tollottaminen ja seuratkaa oikeasti, mitä maailmalla tapahtuu.
      Tv maksulla saa muuten aika monta mukavaa asiaa toteutettua. Vaikkapa kerran vuodessa äkkilähdön ulkomaille saa jo tuolla rahalla. Puhumattakaan, että voi olla oikeesti ihmisten kanssa, sen sijaan, että toljottaa jotain BB:tä. Kamalin ohjelma mitä ikinä olemassa voi olla, en ole koskaan edes halunnut katsoa. Jo otsikot ovat BB:stä ovat niin törkeitä....

Hih, tervetuloa meille vaan tv-luvan tarkastaja...mitään kun ei löydy...Aina nuo soittelevat ja kertovat tehotarkastuksista ja kovasti epäilevät että jostakin toosa meiltäkin löytyy...

• taavitavisss

Televisiolupatarkastajaa ei tarvitse päästää kotiin. Piste!

• Herätys Kansa

Mä voisin ottaa puhutteluun nämä tarkastajat ja näyttää mitä kaikkea nämä maailmanroistot haluavat tehdä meille, myös tarkastajalle. Lopettaisi hän hommansa hyvin nopeasti. Jos siis uskoisi :)

Korvatkaa tv raamatulla. Hyvä viesti sulta "tosi tv:tön" :)

• Annoin televisioni pois, isälleni, silloin kun olisi pitänyt digiboxi ostaa.

Uutiset on valheitta valheiden perään! YLE on täysin globalistien illuminaattien hallussa, niinkuin muutkin isot mediat Suomessa.

En halua propaganda-uutisia! Luen riippumattomien journalistien on-line uutisia. Totuus on aivan toinen kuin mitä Suomen mediassa! Uskomatonta, kuinka Pohjois-Koreassa olemme sen suhteen mitä uutiset kertovat maailman tapahtumista! Jopa englantilaiset lehdet kertovat asioista totuudenmukaisemmin kuin suomalainen media!

En maksa penn... siis senttiäkään näille valehtelijoille! Luen suomalaisten lehtien sivuja internetistä vain jotta näen mitä jättävät kertomatta.

Internetin kautta saan kaiken sen viihteen ja uutisen mikä ennen tuli idioottilaatikon kautta. Ei ole telkkua ikävä!

• Kohti valoa

Hienosti sanottu. Kiva huomata että muutkin ovat heränneet. Itse heräsin vasta 1-2v sitten. Näitä heräämistapauksia voisi iltalehti uutisoida tyyliin. "Vaihtoehtomedia lyömässä valtavirtamedian" tai "Downshiftaus huippusuosittua" tai "Karppaaminen on terveellistä" ym.

• Olisiko oikeudenmukaista jos lupamaksu hinnoteltaisiin suoraan palkasta ja perusteeksi otettaisiin % ja käytettäisii kaikkein pienituloisinta vertailussa prosentin määrittämiseen eikö tämä kuulosta hyvältä niinhän palkaakin korotetaan ,kaikillehan annetaan sama % jos joku saa palkkaa 10000 tuhatta ja palkan korotus on 2,4% saa 10000 ansaitseva silloin 240,00 euron korotuksen ja samoin 1000 ansaitseva saa 24,00 euron korotuksen.Samoin nyt on köyhän eläkeläisen tv lupa on 33,3% 734,70 euron kuukausieläkkeestä voisiko saman % ottaa muidenkin kuukauden tuloista, kerta prosenteilla pelataan niin eikö tämä ole kaikille sama,vai olisiko se epäoikeudenmukaisuutta.Pienituloinen maksaa 33,3% kuukauden palkastaan tv-lupamaksua kun taas suurituloinenmaksaa tv-lupaansa 10000.00 palkastaan n.2,5% eli köyhä eläkeläinen maksaa 30,8 %enemmän.Valtion %pitää olla samat myös menoissa vai onko sama 33,3 ja 2,4 ojalan laskuopin mukaan rikkaan tv-lupa % on eri tapahtuuko tässä oikeus?

• järkeä saa käyttää

Yksinkertaista.....

Ensinnäkin: Jos tarkastaja tulee ovelle, ja avaat... niin kuka on oikeasti niin IDIOOTTI että päästää sen vielä sisälle/myöntää omistavansa telkkarin?! eikö osata sen vertaa valkoista valhetta heittää, että "en omista, kiitti moi" ja se ovi kiinni! se kun ei sisälle ilman lupaa saa tulla. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, (tai tässä tapauksessa kukkaro) jollei sitä suuta saa auki.

ja vielä: Sanokaa niille kavereille, tutuille yms. että soittaa pilarin/tekstaa AINA kun ovat tulossa, muuten ovea ei tarvitse avata kenellekään! Näin itse tehnyt jo vuosia. Kaikkia olen tästä informoinut, ja jos joku ei osaa ilmoittaa tulostaan niin sitten seisoo ulkona. Siitäkin syystä olen pyytänyt ilmoittamaan että ei nykyään tiedä mikä hullu siellä ovella on, ja jotain juoppojakin joskus käynyt koputtelemassa.

Ei se oo niin vaikeeta, eihän? :)

• DDR - SUOMI

"ja jos joku ei osaa ilmoittaa tulostaan niin sitten seisoo ulkona."

"Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"

OIKEIN!!!!

• LÖLLERILÖÖ

Hahaa en maksa!

• HYVÄ / HYVÄ / HYVÄ !

Hyvä // hyvä // hyvä, että viimeinkin paneudutaan noihin jotka röyhkeästi jättävät tv. maksut maksamatta.
      Me jotka uskollisesti maksamme tv. maksut emme hyväksy pinnareita / luistajia.
      Maksu vaan kaikille jotka tv: tä töllöttävät!

• 58b7vcnuu69b

"Hyvä // hyvä // hyvä, että viimeinkin paneudutaan noihin jotka röyhkeästi jättävät tv. maksut maksamatta.
        Me jotka uskollisesti maksamme tv. maksut emme hyväksy pinnareita / luistajia.
        Maksu vaan kaikille jotka tv: tä töllöttävät! "

meinaa vaan olla parempaakin käyttöä sille 250 eurolle. se on vähä sama kun ottais ja vimppais ne rahat nuotioon. molemmilla saadaan aivan sama hyöty eli ei mitään.! joo ja kyllä telkkaria töllötän, en maksa koska enpä ole ylen kanavia siihen tilannut. telkkari on uus niin minkäs teet että niissä tahtoo se poksi olla kaikissa vakiona. syytön mää siihen oon jos siitä näkyy kaikkee hassuja kuvia kun sen aukasee enkä tosiaan lähde sitä minnekkään virittimen poistoon roudaamaan ja siitä maksamaan.
        YKSINKERTAISTETTUNA: ostan telkkarin ja maksan sen mitä kaupassa pyydetään. se jää siihen! (no okei sähköä se vähän käyttää niin siitä tulee joku euro lissää sekä kaukosäätimeen uuvet patterit)

• PITÄ näitä vorojo kuin täitä
      TV lupan ja autovarkaita kiini jaaneita
      otta valokuvat ja näytön paikalis lehdissa
      ja läheiset kauppakeskukset, missä nämä vorat asuvat
      Meidäm SUOMEN maassa VARKAILLEEI OLI PAIKKA

• http://adf.ly/3jmKZ

täälä ohjeita miten päästä eroon telvisio luvan tarkastajasta jos sinulla on televisio eikä lupaa: http://adf.ly/3jmKZ

• Artorius

Globalistipropagandaa koko yle. Pelkkien nettisivujen perusteella voi vakuuttua siitä ja jättää hyvällä omalla tunnolla koko tv:n ostamatta. Ainiin, mutta ylehän lähettää tvlähetyksiä suorana internetin kautta, joten tämän kieron lain ja viestintäviraston säännöstön mukaan sinun tulee maksaa ylemaksu mikäli sinulla on MAHDOLLISUUS ottaa vastaan heidän propagandaansa netin välityksellä. Toki selaimeen voi laittaa eston ylen sivulle ja näin näyttää, että se ei ole mahdollista. TVmaksu pitäisi jakaa tasaisesti kaikille kanaville, jotta kokonaisuuden laatu paranisi ja ylen pitäisi oikeasti miettiä katsojan parasta. Se on suurin laittomuus, että YLE voi tehdä 27 milj. € tappiota vuodessa jäämättä kiinni tai menemättä konkurssiin tai menettämättä osuuksiaan tvmaksusta. Siksi se on niin kallista, ylimielistä ja tyrannipoliitikkoja tukevaa.

Miksi esim suomitv joutuu supistamaan tuotantoaan johinkin tunteihin taloudellisista syistä samaan aikaan kun ylellä on yli kymmenen meteorologia palkkalistoillaan kertomassa säästä sen lukuisilla radio ja tvkanavilla. Miksi TV7 joutuu jatkuvasti kamppailemaan taloudellisesti ja vain haaveilee antenniverrkoon pääsemisestä. Miksi ruotsinkielinen vähemmistö saa lukuisia kanavia ylerahoitteisesti ja miksi saameksi tai venäjäksi kanavia ei ole tvssä laisinkaan?

Katsokaa lähetyksiä selaintenne kautta, ne ovat stream lähetyksiä ei tv.lähetyksiä. Hankkikaa internet tv kuten http://www.tvunetworks.com/ nekään eivät ole tvlähetyksiä kaapelin tai antennin kautta vaan stream lähetyksiä netin välityksellä ja mm formulatkin näkyy ainakin kolmelta kanavalta TVU kautta.

Arto
      http://artoalanenpaa.blogspot.com/

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6996
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      697
      3080
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1177
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      212
      1046
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe