Iken härskit tekstiviestit rakastajattarelle julki!

kansammeedustaja

29

2203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihnä männää

johnain chätissä oli aikoinaan ilen ja veskun,naisonelmien vatvomisesta julkisuudessa ollessa jatkuvasti esillä,että onkohan pojilla identiteetti ongelma.

• adventtia alusta

Valeria de Sousa-Karhuvaara 34, harmittaa säälittää puolestasi. Suomalainen rikasmies pitää rakastajatarta lihallisten himojensa tyydyttämiseksi. Valehtelijaksi sitten kaiken ihanien yhteisen taipaleen hetkien jälkeen haukutaan. Ymmärrän, että sydämmesi särkyy, voimia jatkoon. Varo jatkossa kaikkia kansanedustajia.

• koko käsi

"kun Ike vannoi käsi sydämellä muun muassa iltapäivälehdissä syrjähyppyväitteet perättömiksi."

Ike on syytön, koskapa oikein käsi sydämmellä mies ja vielä kansanedustaja näin vannoo.

• Mielestäni Ike on narraaja.

Tuksultakin ike kyseli "puutarhanhoidosta", ja heti lehdet tulkitsivat sen väärin vaikka kuinka ike väitti vastaan.

Eihän ike karvoistaan pääse mihinkään.

• dstgsreyyyuikloiuoli

juu,,kyllä täytyy miehen sanaan uskoa...näin on kun sanotaan..rehellinen mies on ilkka..sanotaan ja puhutaan mitä puhutaan..niin ja kansanedustaja,,,niin että ..kyllä pistää vihaksi kun syytöntä miestä näin lyödään meeeediassakin...koita kestää illu perskules nää jutskat..niin..vihaksi pistää ILLUN puolesta...

• 63vuotta

-Niinpä. Ja sun pylly, wauh! Kanerva vastasi samana päivänä, kun Valeria kysyi, miksi tämä on Kiikon kanssa yhdessä eikä hänen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112414814050_uu.shtml

Olen kade ikelle.

• ikenkike

Seiska paljasti 22. kesäkuuta 2011, että kansanedustaja Ilkka Kanerva, 63, on ollut yhdeksän vuoden ajan salasuhteessa tummaan ja tuliseen brassikaunottareen.

Ike vannoi - Valeriasta tehtiin valehtelija
      Eksoottinen Valeria de Sousa-Karhuvaara, 34, antoi Seiskalle yksinoikeushaastattelun, ja Seiskan lahjomattomat salakuvat eivät jättäneet mitään arvailujen varaan.

Valeria tuomittiin silti laajalti valehtelijaksi, kun Ike vannoi käsi sydämellä muun muassa iltapäivälehdissä syrjähyppyväitteet perättömiksi.

Tapailivat vaikka Ike kihlasi Elinan
      Ike ja Elina Kiikko kihlautuivat toukokuussa 2011. Pari on seurustellut vuodesta 1999.

Ike ja turkulainen brassikaunotar viettivät öitä yhdessä Iken Turun asunnolla senkin jälkeen, kun Ike kihlasi Elinan. Aikaisemmin Ike on narahtanut vain viestittelystä vieraiden naisten kanssa.

Tähän brassikaunottareenko Iken ja Elinan suhde tyssäsi?

• kanerva eläkkeelle

Elina Kiikon täytyy olla äärimmäisen tyhmä tai laskelmoiva tyyppi. Jos ei yhtään välitä maineestaan ja haluaa vain suhteen, jossa mukana tulee kultaa ja muuta glamouria, niin mikäs siinä.
      Säälittää jo Kanervan lapset ja Kiikon tytär. Kanervalla on selvästi addiktio, joka tarvitsisi välitöntä hoitoa.
      Eikö eduskunnan väeltä vaadita mitään käytöstä ?

• ~cissi~

Mitä hiton kultaa ja glamouria tuollaisen pikkuisen hölmön mutta viriilin kansanedustajan mukana tulee? Kiikko ehkä vaan yksinkertaisesti rakastaa tyhmeliini-papparaistaan puutteineen kaikkineen, mutta se mahdollisuus on toki liian korkealentoinen monelle tajuttavaksi.

Onko muuten jonkun kallein aarre kulunut käytössä, vai miksi tästä asiasta ollaan niin huolissaan?

• Wanha Isäntä

Kyllä aika hoitaa, mitäs se nyt alkaa olla 65-vuotias. Ainakaan vehkeellään saa suurempaa vahinkoa aikaan, ajatuksiahan emme voi valvoa. Mutta kaikenkaikkiaan eiköhän 30 vuotta riitä asian hoitamiseen. Ei nyt kuitenkaan lukeudu suurten "alan miesten" kuten Don Juan ja Don Quiote, joten ei pelkoa, että oopperoita väsäiltäisiin jälkipolvien riesaksi.

• zxz.

Jos sä itse olet 65 vuotiaana vanhus, niin älä tee muista silti vanhuksia siinä ijässä.

• kutinaa

Hyvä Ike! Osaat höynäyttää edelleen naisia, tämän palstan naisetkin ovat ihan vauhkona. Heitä harmittaa kovasti, kun eivät ole saaneet vielä sulta yhtään viestiä.
      Pistä nyt tulemaan heillekin, heillä on selvä addiktio tirkistellä! Saisivat edes vähäksi aikaa lohtua, etteivät ehdi muiden asioihin niin puuttumaan.

Bravo Ilkka!

• O sole mio

Ehdotan Ilen kunniaksi oopperaa nimeltä Viesti-Ilkka ja moraalinvartijat. Siinä voisi olla parhaita paloja suomi24 palstalla vaahtoavien ämmien nalkutuksesta, joihin jokaiseen Ilkka vastaa söpösti lemmekkäällä aarialla.

• Työnjohtaja.
        O sole mio kirjoitti:

Ehdotan Ilen kunniaksi oopperaa nimeltä Viesti-Ilkka ja moraalinvartijat. Siinä voisi olla parhaita paloja suomi24 palstalla vaahtoavien ämmien nalkutuksesta, joihin jokaiseen Ilkka vastaa söpösti lemmekkäällä aarialla.

Akat töihin täältä vaahtoamasta, työpäivä jatkuu vielä. Hop hop!

• Ilkka Kanerva......täydellinen seksi addektio....sääälittävää luettavaa,katsottavaa ja kuunneltavaa.
      Ja hänen kihlattunsa....tyhmä vai laskelmoiva......
      Ilkalla ei seiso kun järki...

• Ällöttävä Ike

Olen samaa mieltä kuin ed.kirjoittaja. Ilkka ei ole ihan terve tällä alueella. Olen nyt 40-vuotias nainen (eli AIVAN liian vanha 63-vuotiaalle Kanervalle...haha) mutta parikymppinen sirpsukka minäkin olen joskus ollut. Ja törmäsin Kanervaan ja hänen namusetäilyynsä...ja olisin nuorena ja sööttinä hyvinkin kelvannut. Olin 18 ja kotiin lähdössä ravintolasta...odottelin ystäviäni mutta lähdin jo pikkuhiljaa etukäteen kävelemään. Oli alkukesä ja minulla joku lyhyt mekko päällä. Ohitseni ajoi iso auto...joka sitten peruutti ja pysähtyi. Takapenkillä istui Ilkka Kanerva. Hän houkutteli minua tosissaan mukaansa - olin kuulemma niin vetävän näköinen pakkaus etti sellaisen ohi VOI vain ajaa...ja voitaisiin kuulemma viettää ikimuistoinen ja ihana kesäyö. Eikä millään halunnut uskoa etten olisi ollut kiinnostunut, olihan hän "IKE". Haha...muistan kun ajattelin että mikä ällöttävä vanha mies. Kaverini (poikia mukana) tulivat sitten paikalle ja näkivät myös Iken takapenkillä joka lähti vihdoin eteenpäin.Nyt olen samanikäinen kuin Ike silloin ja puistan vain päätäni...Tuo sen toiminta on ällöttävää. EI käy kateeksi Iken vakituinen kumppani tai lapset. Minä en katselis päivääkään, on niin joutava mies. Ja valehtelee niin että korvat heiluu, nenäkin kasvais jos sellainen ei olis vain satua.

• zxz.

Koskas se naisten lastensaanti ikä loppuukaan? 40 v. taitaa olla jo aika lähellä.

Miehen ijällä ei siinä toisena osapuolena olekkaan paljon väliä.

Siinämielessä olet jo liian vanha Kanervan ikäiselle.

• Kysynpä ilman vaan..

Palveliko Ilkka armeijassa viestikomppaniassa????

• Näilla kuumilla brasiliais naisilla on ihan oma nimityskin...H - - - - A.
      Nämä naiset ei osaa eikä taida yhtaaän mitään sen kummempaa kun syntyperäinen fiksu ja asiallinen suomalainen nainen.
      Mutta kanerva näkee asiat sairaassa mieleessään toisin.

Tämmösia naisia maailma on pullollaan.....mutta maailma on myös pullollaan fiksuja ja asiallisia naisia.

Niin onko jossain selvinnyt että minkälaisesta työstä tämä nainen maksaa veronsa sun muut tellit lellit?????

• Normaali ÄO

Kuka tunnustautuu niin tyhmäksi että lukee Seiska-lehteä?

• posti jaakko

mistä te sellaisen käsityksen olette saaneet?

• Uskomatonta mutta

Jossain otsikoitiin "brasilialaiskaunotar" - nainenhan on ruma!

• zokkee puudallen

ei muuta kuin joka veron maksajalta kultainen käden puristus me muistamme sen aina

• 14+7

Ei oo ruma. kyllä asentaisin vehkeeni tuohon kunnes sillä tulisi niin huono olo, että yrjöäisi siihen kehoon. Ike ei voi pitää viiksiä, koska se on Turun paras vitunnuolija. Kysykää vaikka muijiltanne. keitto tuoksuisi päiviä viiksikarvoissa.

• Niinpä...eihän munkaan silmissä mikään kaunotar ole.
      Kanervan kihlattu on kaunis nainen..tyylikäs...

• hpo

illulle noussut illu totaalisesti päähän, järki seisoo sitten myös

• karhu vaara

Mistähän syystä tämä nuori neitokainen on vuositolkulla riiustellut kanervan kanssa? Onkos brasilialaiset naiset kasvatettu niin, että heidän täytyy alistua miehen tahtoon?
      Entä kuinkas se avioliitto suomalaisen herra Karhuvaaran kanssa on sujunut?

Brassilla taitaa olla rahanhimo ja julkisuuden kaipuu. Näinhän se onnistuu Seiskan avulla!

• Stasin listaaaa

Tietäisittepä Iken kuviot entisessä DDR:ssä ja Neuvostoliitossa.

Tsihihhhih...

Siellähän oli kuulemma hyvät tarjoilut.

Voi Pojat !!!

Ike vaan ei koskaan ottanut tarjoilua vastaan. Omia eväitään vaan söi yksin Hotellissa....

• 20+18

Ei siinä ole mitään sensaatiota. Nykyään voi Venäjällä olla IKE:ä ihan tavallinen tallaajakin. Kauniita naisia riittää, jos lompsa on kunnossa. IKE:lle ne oli vaan etukäteen maksettu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe