paha poika?
Näin aikuisiällä vaikkakin jo. Vois kertoa omista ominaisuuksistaan, naapurista, työkaverista tai vaan mietteitä ihan yleisellä tasolla.
Paitsi jos on täydellinen! ;)
Paha tyttö,
46
204
Vastaukset
- missä ero hyvän....
Hyvä aloitus!
Paitsi perustele mikä on paha? Minua lähinnä naurattaa mokomat määrittelyt. elämä on elämistä varten, olen ilm. paha tyttö. vaikken ikinä muille pahaa tee, tahdo..... tahtoisi !
ja olemalla vaan sitä mitä olen aiheutan niin paljon sekä hyvää että pahaa... voi voi!!
ja en kuitenkaan osaani vaihtaisi.,.,.,- -aloittaja-
Ajatus avauksesta tullut kirjasta nimeltä "Paha tyttö", jossa aiheena pahasti alkoholisoitunut nainen, sittemmin päässyt eroon. Ja nyt auttaa muita vastaavanlaisessa tilanteessa olevia.
Koska palsta ei liene täysi nyx eikä ex holisteja, aihetta yritetty laajentaa, vapauttaa..
Mä vedän joskus lärvit, oon itsekäs, silti joskus liian kiltti..
Ristiriitaisia asioitahan nuo.
Hyvää ja pahaa itsessä ja toisissa.. Tarkoitettua ja tarkoittamatonta pahaa. Sitähän elämän kirjo on.:)))
- kenestä juoruttais?
Suosittelen kannustavaa suhtautumista kanssaihmisiin ja itseemme.
Kaikkihan me hyviä ollaan.
Ja muut olis hyviä kans, jos ne olis, niin kun me halutaan.
Mutta kun ne muut ei älyä omaa parastaan, ja ne ei ole niin kun me halutaan, niin ne on sitten pahoja, tai ainakin tekevät tyhmyyksiä.
Kumman iso lauma pöljiä jokaisen ympärillä, vaikka itse on niin viisas ja hyvä.- Tähh!!
Otsikkona: Paha tyttö, paha poika?? Kuulostaa herätyskristilliseltä bongailla ihmisten paheita ja syyllisyyksiä. Eikö se hörhö-Koivistokin ollut kiinnostunut aiheesta niin paljon, että pisti jakeluun kirjallisen tiedustelun seurakuntalaistensa paheista? Laulettaisko joku ankee virsi kannustimeksi?
Juh, mulle kelpais yks oikein bad, bad boy...
Olinksmä eka?Ai niinku Jack Sparrow, vai? Tänä iltana olis taas treffit. Joo, olit eka, joka hoksas, että on liian tosikko meininki. Silloin kun mä pistin kisan siitä, kuka on säälittävin surkimus, niin se oli pilaa just tämmösestä. Meidänhän piti ottaa kurjuuskisa, mut nyt ei huvita.
sedna2003 kirjoitti:
Ai niinku Jack Sparrow, vai? Tänä iltana olis taas treffit. Joo, olit eka, joka hoksas, että on liian tosikko meininki. Silloin kun mä pistin kisan siitä, kuka on säälittävin surkimus, niin se oli pilaa just tämmösestä. Meidänhän piti ottaa kurjuuskisa, mut nyt ei huvita.
Mä olen niiiiiin kurja
*katsoo säälittävästi* ;)
Juh, Jack olis sopivan kiero ja luikuri ;)
Ja tarpeeks poissa kotoo ;)))anjaniina_ kirjoitti:
Mä olen niiiiiin kurja
*katsoo säälittävästi* ;)
Juh, Jack olis sopivan kiero ja luikuri ;)
Ja tarpeeks poissa kotoo ;)))Aika täydellinen se Jack. Okei, okei sä saat sen tänään, kun kerran olet niin kurja, mutta mä paan sen nauhalle, ja huomenna se on yksin mun, koska mä olen ihan vaan polonen matonen maan. (Vaatimattomuus kaunistaa niin, että meinaan suorastaan tukehtua itseihailuun)
sedna2003 kirjoitti:
Aika täydellinen se Jack. Okei, okei sä saat sen tänään, kun kerran olet niin kurja, mutta mä paan sen nauhalle, ja huomenna se on yksin mun, koska mä olen ihan vaan polonen matonen maan. (Vaatimattomuus kaunistaa niin, että meinaan suorastaan tukehtua itseihailuun)
Kts, munhan se oli jo lähdössäkin, mut kts silti ;)))
Et mun mielest osota oikein kurjuutta.
On kurjaa olla niin kaunis, et kaikki muut joutuu häpeen mun rinnalla, se saa mut vajoamaan itsesääliin...anjaniina_ kirjoitti:
Kts, munhan se oli jo lähdössäkin, mut kts silti ;)))
Et mun mielest osota oikein kurjuutta.
On kurjaa olla niin kaunis, et kaikki muut joutuu häpeen mun rinnalla, se saa mut vajoamaan itsesääliin...Siis mä olen oikeesti huono ihminen!! Eikä se ole sun uskomisista kiinni. Ai Sparrow sun vai. Sis mä luovuin sun hyväks, koska mulla ei ollut luonnetta puolustaa oikeuksiani. Polonen siin.
sedna2003 kirjoitti:
Aika täydellinen se Jack. Okei, okei sä saat sen tänään, kun kerran olet niin kurja, mutta mä paan sen nauhalle, ja huomenna se on yksin mun, koska mä olen ihan vaan polonen matonen maan. (Vaatimattomuus kaunistaa niin, että meinaan suorastaan tukehtua itseihailuun)
Kiesus sentään, mun tytär fanittaa sitä ja saa raivareita mun kyynisistä kommenteistani. oottekohan te aikuisia oikeesti ollenkaan...
yohuuhkaja kirjoitti:
Kiesus sentään, mun tytär fanittaa sitä ja saa raivareita mun kyynisistä kommenteistani. oottekohan te aikuisia oikeesti ollenkaan...
Ei tietenkään, koska ainakin minä olen kurja, lapsellinen ja jälkeenjäänyt polonen. Nyt Anjaniina on häviöllä. Johnny Depp on sympaattinen ja hauska roolissaan Jack Sparrow. Sitäpaitsi mun mies tykkää myös katsoa ko elokuvia ja samaistuu Sparrowiin.
sedna2003 kirjoitti:
Siis mä olen oikeesti huono ihminen!! Eikä se ole sun uskomisista kiinni. Ai Sparrow sun vai. Sis mä luovuin sun hyväks, koska mulla ei ollut luonnetta puolustaa oikeuksiani. Polonen siin.
No etkä oo.
Sä olet ihan upee ja hyvä sydäminen.Oikein käy tällasella maanmatosella kateeksi, mikä todistaa että olen sinuakin huonompi ihminen?
Vai kuin?yohuuhkaja kirjoitti:
Mikäs siinä on pahaa jos sanoo et joku on komee ja sitä katselee mielikseen.
Onhan upeita naisiakin, ne nyt vaansattuneesta syystä ei sillai kiinnosta ;))) vaikka niitäkin katselee mielikseen.
Sen lisäks Johnny Deppillä on muutama hyvä jutska joita aika harva tietää, vaan ei ole tän palstan asioita ;)))
En tiedä olenko aikuinen, jos aikuisena oleminen vaatii jäykän niskan ja alaspäin venyneet suupielet.Juu, päätin just, en haluu olla...anjaniina_ kirjoitti:
No etkä oo.
Sä olet ihan upee ja hyvä sydäminen.Oikein käy tällasella maanmatosella kateeksi, mikä todistaa että olen sinuakin huonompi ihminen?
Vai kuin?Kateus on tosiaan paha homma, mutta mun omahyväisys on sitä luokka, että sitä voi vain paheksua, ja siihen yhdistettynä laiska luovuttaja. Ja kuten tuolla alhaalla mainitsin olen, vielä jälkeenjäänyt.
anjaniina_ kirjoitti:
Onhan upeita naisiakin, ne nyt vaansattuneesta syystä ei sillai kiinnosta ;))) vaikka niitäkin katselee mielikseen.
Sen lisäks Johnny Deppillä on muutama hyvä jutska joita aika harva tietää, vaan ei ole tän palstan asioita ;)))
En tiedä olenko aikuinen, jos aikuisena oleminen vaatii jäykän niskan ja alaspäin venyneet suupielet.Juu, päätin just, en haluu olla...Perskules! Tiäks mitä, mulla ei sitten oo mitään mahkuja kasvaa aikuiseksi, koska mulla on yliliikuuva kaularanka ja ihan koko selkäranka. Voi hitsi!
sedna2003 kirjoitti:
Perskules! Tiäks mitä, mulla ei sitten oo mitään mahkuja kasvaa aikuiseksi, koska mulla on yliliikuuva kaularanka ja ihan koko selkäranka. Voi hitsi!
Nonni.
Mä arvasin.
Pitäskö meitin huomenna ottaa sellanen hyvän käytöksen sunnuntai?
Että ollaan ihan vaan naama näkkärillä ja hoetaan, teidän jälkeenne....olkaa hyvä, hyvää huomenta ja näkemiin.
Tai sillai, niinku....joku aikuinen?anjaniina_ kirjoitti:
En tiedä olenko aikuinen, jos aikuisena oleminen vaatii jäykän niskan ja alaspäin venyneet suupielet.Juu, päätin just, en haluu olla......jaa jaa, vai komee, mikkihiiri merihädässä...
sedna2003 kirjoitti:
Kateus on tosiaan paha homma, mutta mun omahyväisys on sitä luokka, että sitä voi vain paheksua, ja siihen yhdistettynä laiska luovuttaja. Ja kuten tuolla alhaalla mainitsin olen, vielä jälkeenjäänyt.
No jos alhaalla olit, niin todennäkösesti ;) Mä olen tällanen kauhee ihminen joka vielä lyö lyötyä (sua) ja oikein lujaa!
Karmee!anjaniina_ kirjoitti:
Nonni.
Mä arvasin.
Pitäskö meitin huomenna ottaa sellanen hyvän käytöksen sunnuntai?
Että ollaan ihan vaan naama näkkärillä ja hoetaan, teidän jälkeenne....olkaa hyvä, hyvää huomenta ja näkemiin.
Tai sillai, niinku....joku aikuinen?Mulla on se kaulavanne. Sillä saa leuan leuhkasti pystyyn. Se näyttää vähän samanlaiselta kuin vanhoissa maalauksissa ne ihme kaularöyhelöt. Missäs pitäis hokea? Meenks mä tohon tienvarteen, vai riittääkö kissoille esiintyminen? Niin, joo, voishan sitä tehdä pyhiinvaellusmatkan vaikka hautausmaalle.
anjaniina_ kirjoitti:
No jos alhaalla olit, niin todennäkösesti ;) Mä olen tällanen kauhee ihminen joka vielä lyö lyötyä (sua) ja oikein lujaa!
Karmee!Okei sä voitit, mutta mähän oon tämmönen kunnianhimoton luovuttajapolonen vaan. Moraalinen voittaja kumminkin oon, vaikka sä saat pokaalin.
yohuuhkaja kirjoitti:
...jaa jaa, vai komee, mikkihiiri merihädässä...
Ensimmäinen kerta, kun minä kävin elokuvissa, leffana oli Mikki Hiiri merihädässä. Olin silloin noin 4 vuotias ja se elokuva oli todella jännä. Muistan siitä enää valtavan kokoisen Mustan Pekan ja Mikkiparan sortseissa. Ehkä se jätti lähtemättömän jäljen minun ajatteluuni.
sedna2003 kirjoitti:
Mulla on se kaulavanne. Sillä saa leuan leuhkasti pystyyn. Se näyttää vähän samanlaiselta kuin vanhoissa maalauksissa ne ihme kaularöyhelöt. Missäs pitäis hokea? Meenks mä tohon tienvarteen, vai riittääkö kissoille esiintyminen? Niin, joo, voishan sitä tehdä pyhiinvaellusmatkan vaikka hautausmaalle.
Kaulavanne kuulostaa joskus tarpeelliselta kapistukselta. Diagnoosissani kyllä on hoitona botuliinipistokset:)
Irkka kirjoitti:
Kaulavanne kuulostaa joskus tarpeelliselta kapistukselta. Diagnoosissani kyllä on hoitona botuliinipistokset:)
Eikös sen botuliinimyrkytyksen saada pilaantuneesta ruuasta. Nythän mä hokasin, sä pelkäät, että sut myrkytetään, ja ajattelit opettaa maksasi tuhoamaan epäilemääsi myrkkyä. Niinhän ne muinaisessa Roomassakin tekivät. Kehenkään ei voi enää luottaa.
Kaulavanne on todellakin hyvä ja tarpeellinen mun kaularangalleni. Lääkäri kehotti käyttämään 3 tuntia päivässä.sedna2003 kirjoitti:
Eikös sen botuliinimyrkytyksen saada pilaantuneesta ruuasta. Nythän mä hokasin, sä pelkäät, että sut myrkytetään, ja ajattelit opettaa maksasi tuhoamaan epäilemääsi myrkkyä. Niinhän ne muinaisessa Roomassakin tekivät. Kehenkään ei voi enää luottaa.
Kaulavanne on todellakin hyvä ja tarpeellinen mun kaularangalleni. Lääkäri kehotti käyttämään 3 tuntia päivässä.kyllähän niitä myrkytyksiä on otsikoissa ollu:))) mulla on tarkka annostus ohje:)))
yohuuhkaja kirjoitti:
...jaa jaa, vai komee, mikkihiiri merihädässä...
No ohan se komee, kato vaiks...
http://www.youtube.com/watch?v=gytVcQ3S2_U&feature=related
Enkä mä ole ainoo nainen joka on sitä mieltä?
Jack Sparrowhan on karrikatyyri juoposta kapteenista joka on täys renttu ;))
mut hurmaava sellanen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=t5AqJww06bwIrkka kirjoitti:
kyllähän niitä myrkytyksiä on otsikoissa ollu:))) mulla on tarkka annostus ohje:)))
No mitäs varten sä itseäsi myrkytät?
sedna2003 kirjoitti:
No mitäs varten sä itseäsi myrkytät?
Se onkin vielä harkinnassa. Huonoinapäivinä mietin vakavasti pitäskö niitä piikkejä käydä kokeilee .Mut sit jos venyttely ym. konstit tehoo siirrän taas.... Lääkäriin sentään sain itseni se on jo hyvä sekin. Päässä on vika sano neurologi. Mut oon sen tienny jo kyl ennenkin:))))
Irkka kirjoitti:
Se onkin vielä harkinnassa. Huonoinapäivinä mietin vakavasti pitäskö niitä piikkejä käydä kokeilee .Mut sit jos venyttely ym. konstit tehoo siirrän taas.... Lääkäriin sentään sain itseni se on jo hyvä sekin. Päässä on vika sano neurologi. Mut oon sen tienny jo kyl ennenkin:))))
Mistä ihmeestä sinä puhelet? Yritätkö sä kunnostautua tossa mun ja Anjaniinan kisassa. Valitettavasti se on tällä kertaa kaksintaistelu.
sedna2003 kirjoitti:
Mistä ihmeestä sinä puhelet? Yritätkö sä kunnostautua tossa mun ja Anjaniinan kisassa. Valitettavasti se on tällä kertaa kaksintaistelu.
Kyllä mä päihitän teidät kun in mustaa valkoisella:)) se on kyl oireiden mukainen diagnoosi kun ei näy missään kokeissa.
anjaniina_ kirjoitti:
No ohan se komee, kato vaiks...
http://www.youtube.com/watch?v=gytVcQ3S2_U&feature=related
Enkä mä ole ainoo nainen joka on sitä mieltä?
Jack Sparrowhan on karrikatyyri juoposta kapteenista joka on täys renttu ;))
mut hurmaava sellanen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=t5AqJww06bwVoi kuule, tässä kämpässä on tuosta rotasta kirjaa, kuvaa, elokuvaa, levyä ja vaikka mitä, pitää olla tarkka astuessaan ettei jalan alle jää aina jotakin...
Just tuollaisista olen likkaa koko ajan varoitellut, että etsi nyt edes miehen näköisiä jos et älystä ja osaamisesta mitään välittäisikään...yohuuhkaja kirjoitti:
Voi kuule, tässä kämpässä on tuosta rotasta kirjaa, kuvaa, elokuvaa, levyä ja vaikka mitä, pitää olla tarkka astuessaan ettei jalan alle jää aina jotakin...
Just tuollaisista olen likkaa koko ajan varoitellut, että etsi nyt edes miehen näköisiä jos et älystä ja osaamisesta mitään välittäisikään...Ilman sarvia ja hampaita.
Miksi sanot toista ihmistä rotaksi?
Sattuu muutes tää Deppi oleen perheen mies...hällä on onnellinen vaimo ja lapsia.
Kai sunkin tyttärelles kelpais uskollinen, hyvin toimeentuleva mies?
Mä en oikein ymmärrä sun nurjamielisyyttäs?- kuhan kysyn
sedna2003 kirjoitti:
Perskules! Tiäks mitä, mulla ei sitten oo mitään mahkuja kasvaa aikuiseksi, koska mulla on yliliikuuva kaularanka ja ihan koko selkäranka. Voi hitsi!
Yliliikkuva kaularanka? Auttaako siihen kiertomanipulaatio?
kuhan kysyn kirjoitti:
Yliliikkuva kaularanka? Auttaako siihen kiertomanipulaatio?
Yliliikkuvan selkärangan ja kaularangan nikamat liikkuvat toisiinsa nähden tavallista enemmän ja sen vuoksi selkä on liian liikkuva(taipuva). Se on ilmeisesti periytyvä ominaisuus, koska äidilläni on todettu samaa. Yliliikkuvuudesta seuraa usein skolioosia, normaalien kaarien oikenemista, joita minullakin todettiin jo 20 vuotta sitten. Liian liikkuva selkä myös väsyy helposti, kun rankalihakset eivät tue tarpeeksi.
Kiertomanipulaatio tarkoittaa ilmeisesti nikamalukkojen avaamishoitoa. Nikamalukot eivät ole liikuvan selän varsinainen ongelma, mutta niitäkin tulee, kun nikamat kirahtavat herkästi ääriasentoon. Varsinkin väsyneenä ja univajeessa nikamalukkoja tulee helposti. Yritän välttää varomatonta selän käyttöä, mutta esim fysioterapeutin pöydältä noustessani risliitoksen ja toisen lantioluun välissä leikkasi kiinni, kun taivutin iseäni liikaa ja nopeasti. Sopivasti jäseniäni kiemurtenemalla saan lukot aukeamaan, koska nikamat eivät ole kireitä.
Fysioteraupeutti on opastanut minulle nikamalihaksien tunnistamista ja niitä jämäköittäviä liikkeitä. 20 vuotta sitten sain ristiselälle ja rintarangalle ohjeistuksen: Nopeita lyhyitä edestakaisia kiertoliikkeitä ilman venytystä. Korjasin fysioterapeutilta saamani tiedon avulla myös ristiselkäni asentovirheen. Fysioterapeutit ovat tosi ammattilaisia. Sitä ammattikuntaa minä arvostan todella paljon.- kuhan kysyn
sedna2003 kirjoitti:
Yliliikkuvan selkärangan ja kaularangan nikamat liikkuvat toisiinsa nähden tavallista enemmän ja sen vuoksi selkä on liian liikkuva(taipuva). Se on ilmeisesti periytyvä ominaisuus, koska äidilläni on todettu samaa. Yliliikkuvuudesta seuraa usein skolioosia, normaalien kaarien oikenemista, joita minullakin todettiin jo 20 vuotta sitten. Liian liikkuva selkä myös väsyy helposti, kun rankalihakset eivät tue tarpeeksi.
Kiertomanipulaatio tarkoittaa ilmeisesti nikamalukkojen avaamishoitoa. Nikamalukot eivät ole liikuvan selän varsinainen ongelma, mutta niitäkin tulee, kun nikamat kirahtavat herkästi ääriasentoon. Varsinkin väsyneenä ja univajeessa nikamalukkoja tulee helposti. Yritän välttää varomatonta selän käyttöä, mutta esim fysioterapeutin pöydältä noustessani risliitoksen ja toisen lantioluun välissä leikkasi kiinni, kun taivutin iseäni liikaa ja nopeasti. Sopivasti jäseniäni kiemurtenemalla saan lukot aukeamaan, koska nikamat eivät ole kireitä.
Fysioteraupeutti on opastanut minulle nikamalihaksien tunnistamista ja niitä jämäköittäviä liikkeitä. 20 vuotta sitten sain ristiselälle ja rintarangalle ohjeistuksen: Nopeita lyhyitä edestakaisia kiertoliikkeitä ilman venytystä. Korjasin fysioterapeutilta saamani tiedon avulla myös ristiselkäni asentovirheen. Fysioterapeutit ovat tosi ammattilaisia. Sitä ammattikuntaa minä arvostan todella paljon.Heitin vähän vitsillä tuon kommenttini. Onko sinulle koskaan tehty kaularangan kiertomanipulaatiota? Minulle on enkä suosittele sitä kenellekään. Minä en sitä edes halunnut, mutta tämä fysioterapeutti teki sen yllättäen ja vielpä useamman kerran.
Kuulin sittemmin ettei hänellä ole tuohon edes koulutusta eikä niitä kevytkenkäisesti pitäisi kenellekään tehdä. kuhan kysyn kirjoitti:
Heitin vähän vitsillä tuon kommenttini. Onko sinulle koskaan tehty kaularangan kiertomanipulaatiota? Minulle on enkä suosittele sitä kenellekään. Minä en sitä edes halunnut, mutta tämä fysioterapeutti teki sen yllättäen ja vielpä useamman kerran.
Kuulin sittemmin ettei hänellä ole tuohon edes koulutusta eikä niitä kevytkenkäisesti pitäisi kenellekään tehdä.Ei ole tehty mitään manipulaatiota, enkä minä tiedä mihin selaista kiertomanipulaatiota tarvitaan. Mun kaulanikamia ei tarvitse avata, kun ne ovat ainoastaan liian löysät, eivät siis jäykät tai jumissa. En mä antaisi kenenkään näpelöidä mun kaularankaa. Noissa niksnaks-niksauttajissa kerrotaan olevan monenlaista itseoppinutta tai jonkun viikonloppukurssin suorittaneita. Mun miehellä on kiree ja jäykkä selkärankas, ja hän käy toisinaan kiropraktikolla, jolla on USAsta hankittu doctor of chiropractic-tutkinto, uskoakseni ihan opiskelemalla hankittu.
Ihme fysioterapeutti, kun tekee tuollaista kertomatta siitä ensin asiakkaalle ja lupaa kysymättä.- kuhan kysyn
sedna2003 kirjoitti:
Ei ole tehty mitään manipulaatiota, enkä minä tiedä mihin selaista kiertomanipulaatiota tarvitaan. Mun kaulanikamia ei tarvitse avata, kun ne ovat ainoastaan liian löysät, eivät siis jäykät tai jumissa. En mä antaisi kenenkään näpelöidä mun kaularankaa. Noissa niksnaks-niksauttajissa kerrotaan olevan monenlaista itseoppinutta tai jonkun viikonloppukurssin suorittaneita. Mun miehellä on kiree ja jäykkä selkärankas, ja hän käy toisinaan kiropraktikolla, jolla on USAsta hankittu doctor of chiropractic-tutkinto, uskoakseni ihan opiskelemalla hankittu.
Ihme fysioterapeutti, kun tekee tuollaista kertomatta siitä ensin asiakkaalle ja lupaa kysymättä.Minähän makasin selälläni hoitopöydällä ja tämä mies nosti niskaani ja väänsi sen yhdellä nopealla liikkeella ensin vasemmalle ja sitten oikealle. Tuo on jotenkin outo extreme-kokemus enkä ihmettele, jos jotkut jäävät tuohon koukkuun ja käyvät jatkuvasti näissä hoidoissa. Olen lukenut netistä, kuinka tuo temppu on tappanut ja neliraajahalvaannuttanut ihmisiä Suomessa.
kuhan kysyn kirjoitti:
Minähän makasin selälläni hoitopöydällä ja tämä mies nosti niskaani ja väänsi sen yhdellä nopealla liikkeella ensin vasemmalle ja sitten oikealle. Tuo on jotenkin outo extreme-kokemus enkä ihmettele, jos jotkut jäävät tuohon koukkuun ja käyvät jatkuvasti näissä hoidoissa. Olen lukenut netistä, kuinka tuo temppu on tappanut ja neliraajahalvaannuttanut ihmisiä Suomessa.
Hyi hemmetti!! Teki ihan häijyä, kun ajattelin, että olisin itse maannut siinä hoitopöydällä.
TV.ssä oli kerran mies pyörätuolissa, ja hän oli halvaantunut hetki kaularankaniksautuksen jälkeen. Juttu jäi mieleen siksi, että nimi, ikä ja ulkonäkö viittasivat erään lapsuudenkaverin luona 70-luvulla kyläilleeseen poikaan. Kaveri ei syytellyt naksuttelijaa. Hän sanoi, että hän tiesi riskit ja halusi itse ko manipulaatiota. Mä en haluais edes kokeilla. Noissa väistämättömissä lääkinnällisissä toimenpiteissäkin on ihan tarpeeksi komplikaatioiden ja hoitovirheiden vaaroja, miks ottaa tietoinen riski, jos se ei ole välttämätöntä.- kuhan kysyn
sedna2003 kirjoitti:
Hyi hemmetti!! Teki ihan häijyä, kun ajattelin, että olisin itse maannut siinä hoitopöydällä.
TV.ssä oli kerran mies pyörätuolissa, ja hän oli halvaantunut hetki kaularankaniksautuksen jälkeen. Juttu jäi mieleen siksi, että nimi, ikä ja ulkonäkö viittasivat erään lapsuudenkaverin luona 70-luvulla kyläilleeseen poikaan. Kaveri ei syytellyt naksuttelijaa. Hän sanoi, että hän tiesi riskit ja halusi itse ko manipulaatiota. Mä en haluais edes kokeilla. Noissa väistämättömissä lääkinnällisissä toimenpiteissäkin on ihan tarpeeksi komplikaatioiden ja hoitovirheiden vaaroja, miks ottaa tietoinen riski, jos se ei ole välttämätöntä.Tuo kokemus oli jotenkin sairas ja jos on taipumusta fiksoitua extreme-kokemuksiin, niin siinähän sitä on tarjolla. Minusta sillä fysioterapeutilla ei ollut oikeutta tehdä minulle noita vääntöjä ja sain muilta fysioterapeuteilta kuulla ettei tuo ole mikään normaalikäytäntö. Ensin olisi tehtävä tarkat tutkimukset, mutta tämä vain huiteli menemään kuin olisi käsipäivää sanonut.
Tämä fysioterapeutti oli hyvin ylimielinen tavallisia lääkäreitä kohtaan ja piti ainoastaan ortopedejä itsensä veroisina.
No tänään löytyy moneen aloitukseen vastauksia sanoitettuna ja sävellettynä
Tässä on paljon mun elämää.
Oon ollut paha ja hyvä.
Oon rakastanut ja vihannut.
Viiniä ja viinaa olen rikkaiden kanssa juonut.
Elämäni olen elänyt.
Nyt elän toisin.
Joskus vaan tulee mieleen sanat jossain elokuvassa tai sarjassa tai jossain;
"Tytön voi ottaa pois kadulta mutta katua ei tytöstä."
Välillä on ollut kaikenlaisia fiiliksiä, mutta sooooouuuuu.
Elämäähän tää on.
Jari Sillanpää, Oon kuka oon:
http://www.youtube.com/watch?v=nTfkcTrcy60- Putkivalo
En oo paha, en myönnä, mutta tuhma joskus. Pitääkö mun nyt mennä nurkkaan?
- hyvin männöö!
On olemassa sellainen käsitys kuin
pahuuden torjunta ennakkoon. Eli,
alkaa torjumaan ennenkuin pahuus
ilmenee.
Tätähän käytetään esim. maahan-
muuttajiin.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965