Tänään 26.11 2011 kuului vähän ennen yhtä yöllä todella kova pamahdus Leppäkaarteessa, liekkö joku kolari sattunut vai mikä lie asialla? :o
Pamaus/pamaukset Leppäkaarteessa.
9
345
Vastaukset
- ent. lepisläinen
- pakkanen paukkui nurkissasi
- joku ajoi pylvääseen
- lentokone mursi äänivallin
- kemira räjäytti kalliota
- kemira lensi taivaan tuuliin
- sähkölaitos tai muuntaja lensi taivaan tuuliin
- lämpölaitos lensi taivaan tuuliin
- joku ampui jotakin
-- ei kuuloetäisyydellä
Entisen aikaan taisi olla useimmiten jonkun pieru
- peeru
Tällä kertaa oli Parosen..
- ent. lepisläinen
heh, touche. Entinen lepisläinen nimittäin on nykyinen kuopiolainen :D
- Lahden toiselta puolelta
Näitä pamauksia on kuunneltu jo viime keväästä asti. Kukahan/mikähän lie....
- Nennyy
Kiitos asiallisesta vastauksestasi. :) Olen todellakin parisen kertaa jo itsekin kuullut kyseisiä pamauksia, ihan kuin olisi aseella ammuttu tai yms.. :o
- Anonyymi
Kopteritero se siellä lentelee. Propellit vaan jäässä näin pakkasilla.
- Anonyymi
Kemira ampuu kalliota niin että Lepiksessä mökit täräjää.
- Anonyymi
Minäkin veikkaan että se on Tero kun lapaansa pyörittää. Kestääkö pamaukset n. 2min kun se on session pituus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635