Kunnollista asuntoa. Iso ei tarvis olla, 40 neliötä riittäisi ja homeita ei sais olla. Kovin kaukana keskustastakaan ei haluttais asua. Kerrostaloa ja parvekkeellista etsin. Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos.
Saako Torreviejasta
3
346
Vastaukset
- joikä
Kyllä saa, mutta muista että tulee lisäkuluja vielä noin 8-10 prosentti kauppasummasta. Eli pitäisi löytyä asunto n. 45000 eurolla. Mutta onnistuu se :)
- J.M.J.
Niin, kuin alla joku kirjoitti saa sillä asunnon ja nuo sivukulut pitää huomioida. Itse ostimme asunnon viime vuonna. Noista asunnon homeista ei tiedä muuten kuin paikanpäällä tarkastamalla. Hyvin useasti pinnoilla on homekasvua korkean ilmankosteuden vuoksi. Jos pystyt valitsemaan ota sellainen, jossa asuntoa pystyy hyvin tuulettamaan päiväsaikaan (esim. läpitalon huoneisto). Meillä on sen lisäksi vielä kattoterassi, jolloin kattoterassin oven avaamisella asunto tuulettuu hyvin ja pyykit voi kuivata kattoterassilla. Tämän lisäksi meillä on vielä ilmalämpöpumppu ja ilmankuivain, jotka molemmat kuivaavat ilmaa hyvin. Itse reagoin homeisiin tosi herkästi. Meillä kävi tuuri asunnon homeiden suhteen. Hajuaisti on yleensä melko hyvä mittari homeiden suhteen.
- Paras hinta
Katsopa vaikkapa noilta sivuilta:
http://www.jmspanishproperties.com/contactar/,
www.livingintorrevieja.com
Asunnon ja hyvän sellaisen löytää helposti budjettiisi sopivalla hinnalla.On jopa runsaasti valinnanvaraa.Kun tietää mitäkautta etsii. Parhaat ja edullisimmat löytyvät yleensä espanjalaisten ja brittien toimistojen sivuilta. Laita kontaktipyyntö suomeksi niin ainakin noiden linkkien kautta saat henkilökohtaisen palvelun suomeksi ilman suomilisää. Noiden asunnot on hinnoiteltu paikallisen todellisen hintatason mukaan. Ei siis huippukorkeita suomalaisia välityspalkkioita.Itselläni palvelusta pelkästään hyviä kokemuksia. Suomenkielinen, ystävällinen palvelu, loistava asian-ja paikallistuntemus. Homma hoidetaan alusta loppuun asti, eikä asiakasta jätetä yksin selviytymään uudessa asunnossa ja ehkä uudessa maassa ja kulttuuissa...Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615