Oon 15vee poika ja etin meseseuraa suunnilleen samanikäisistä POJISTA ja tytöistä :) olis kiva jutella kaikenlaisista asioista, ihan arkisia juttuja ja syvempiäki pulinoita. mielellään juttelisin just bi/gay/lesb ihmisten kanssa:)
kertokaa mesejänne :) tai laittakaa vaikka tänne bhabmu1@gmail.com
15v poika, etin meseseuraa :) BI
seuraakaipaava;D:)
3
197
Vastaukset
Lähetin sulle viestin sähköpostiisi käyppä katsomas ;)
- dddddddwh
joo vastasin ;D
moikka tääl ois pienimunanen 20v 182/70 kokematon poika mul on vähän karvoja mut oon melkeen posliini :) kiinnostais kokeilla pojankaa seksii tai camittelyy tai aluks vaikka siitä juttelua :) lisää nikobi18@hotmail.com jos kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657