ollaan...
ollaan...
pauhaa siis joka radioasemalta miltei taukoamatta. Onko sellaista kanavaa josta tätä ei olisi pakko kuulla kaiken aikaa? Onko kyseessä siis ihan oikeasti niin hyvä kappale, että on kaiken tuon tehosoiton arvoinen. Mielestäni kappaleena todella keskinkertainen ja tuota samaa kohtaa jankkaava. Minulta tulee kyllä jo tämä Teräsniska korvista ulos.
Ollaan...pahalta piilossa ollaan...
6
114
Vastaukset
- 20+4
Tjaah, mä kun en kuuntele muita kanavia ku Järviradioo ja sieltä en vielä kertaakaan oo tota kuullut. Siellä ei ole mitään soittolistoja vaan toimittajat valitsevat itse mitä musaa soittavat. Jos tykkää enempi vanhemmasta tanssi- ym musasta, niin tuolta sitä kuulee.
- Saphire and steel
Kiitos vinkistä. täytyy viritellä Järviradio kuuluviin joka onkin niitä harvoja soittolista-vapaita radioasemia. Eilen oli juuri uskomattomin tilanne kun työpaikan avokonttorissa oli kolme eri radioasemaa auki ja sieltä melkein samanaikaisesti tuli ks. kappale.
- 20+4
Saphire and steel kirjoitti:
Kiitos vinkistä. täytyy viritellä Järviradio kuuluviin joka onkin niitä harvoja soittolista-vapaita radioasemia. Eilen oli juuri uskomattomin tilanne kun työpaikan avokonttorissa oli kolme eri radioasemaa auki ja sieltä melkein samanaikaisesti tuli ks. kappale.
Jos olet alueella jossa Järviradio ei kuulu radiosta, niin netin kautta voi kuunnella. Toinen hyvä on Radio Pooki, sitä kuuntelen netin kautta, kun ei täällä kuulu radiosta.
- Saphire and steel
20+4 kirjoitti:
Jos olet alueella jossa Järviradio ei kuulu radiosta, niin netin kautta voi kuunnella. Toinen hyvä on Radio Pooki, sitä kuuntelen netin kautta, kun ei täällä kuulu radiosta.
Kiitos! Tämä keskustelu tuli mieleeni juuri kun ks. Teräsniskan kappale alkoi taas piinata tuolta Iskelmä -radiosta, jota joudun kuuntelemaan olosuhteiden pakosta.
Mutta mitä mieltä te yleensä olette? Tykkäättekö kuunnella tuota ja haluatteko ostaa levyn kotiin? - sama kuin yllä
Kiitos! Tämä keskustelu tuli mieleeni juuri kun ks. Teräsniskan kappale alkoi taas piinata tuolta Iskelmä -radiosta, jota joudun kuuntelemaan olosuhteiden pakosta.
Mutta mitä mieltä te yleensä olette? Tykkäättekö kuunnella tuota ja haluatteko ostaa levyn kotiin?ts. onko tämä kappale vain soittolista-radioiden pakkosyötön tuotos vai onko biisi ihan oikeasti noin hyvä? Mielestäni tuo melodian keskeisin melodia "ollaan" kun on kuitenkin jo aika monta kertaa käytetty muissa kappaleissa...
- 20+4
Mutta mitä mieltä te yleensä olette? Tykkäättekö kuunnella tuota ja haluatteko ostaa levyn kotiin?Ei kuulu mun suosikkeihin, enkä levyä osta.
Iskelmän kanavaa en jaksa kuunnella just ton takia että siellä soi samat biisit monta kertaa päivässä. Kyllästyin jo vuosia sitten kun K. Tapion Juna kulkee soi 5 kertaa päivässä. Sen jälkeen olen kelpuuttanut vain Järviradion, Pookin ja joskus harvoin Suomipopin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670