Ollaan...pahalta piilossa ollaan...

Saphire and steel

ollaan...
ollaan...

pauhaa siis joka radioasemalta miltei taukoamatta. Onko sellaista kanavaa josta tätä ei olisi pakko kuulla kaiken aikaa? Onko kyseessä siis ihan oikeasti niin hyvä kappale, että on kaiken tuon tehosoiton arvoinen. Mielestäni kappaleena todella keskinkertainen ja tuota samaa kohtaa jankkaava. Minulta tulee kyllä jo tämä Teräsniska korvista ulos.

6

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+4

Tjaah, mä kun en kuuntele muita kanavia ku Järviradioo ja sieltä en vielä kertaakaan oo tota kuullut. Siellä ei ole mitään soittolistoja vaan toimittajat valitsevat itse mitä musaa soittavat. Jos tykkää enempi vanhemmasta tanssi- ym musasta, niin tuolta sitä kuulee.

• Saphire and steel

Kiitos vinkistä. täytyy viritellä Järviradio kuuluviin joka onkin niitä harvoja soittolista-vapaita radioasemia. Eilen oli juuri uskomattomin tilanne kun työpaikan avokonttorissa oli kolme eri radioasemaa auki ja sieltä melkein samanaikaisesti tuli ks. kappale.

• 20+4
        Saphire and steel kirjoitti:

Kiitos vinkistä. täytyy viritellä Järviradio kuuluviin joka onkin niitä harvoja soittolista-vapaita radioasemia. Eilen oli juuri uskomattomin tilanne kun työpaikan avokonttorissa oli kolme eri radioasemaa auki ja sieltä melkein samanaikaisesti tuli ks. kappale.

Jos olet alueella jossa Järviradio ei kuulu radiosta, niin netin kautta voi kuunnella. Toinen hyvä on Radio Pooki, sitä kuuntelen netin kautta, kun ei täällä kuulu radiosta.

• Saphire and steel
        20+4 kirjoitti:

Jos olet alueella jossa Järviradio ei kuulu radiosta, niin netin kautta voi kuunnella. Toinen hyvä on Radio Pooki, sitä kuuntelen netin kautta, kun ei täällä kuulu radiosta.

Kiitos! Tämä keskustelu tuli mieleeni juuri kun ks. Teräsniskan kappale alkoi taas piinata tuolta Iskelmä -radiosta, jota joudun kuuntelemaan olosuhteiden pakosta.

Mutta mitä mieltä te yleensä olette? Tykkäättekö kuunnella tuota ja haluatteko ostaa levyn kotiin?

• sama kuin yllä

Kiitos! Tämä keskustelu tuli mieleeni juuri kun ks. Teräsniskan kappale alkoi taas piinata tuolta Iskelmä -radiosta, jota joudun kuuntelemaan olosuhteiden pakosta.

Mutta mitä mieltä te yleensä olette? Tykkäättekö kuunnella tuota ja haluatteko ostaa levyn kotiin?

ts. onko tämä kappale vain soittolista-radioiden pakkosyötön tuotos vai onko biisi ihan oikeasti noin hyvä? Mielestäni tuo melodian keskeisin melodia "ollaan" kun on kuitenkin jo aika monta kertaa käytetty muissa kappaleissa...

• 20+4

Ei kuulu mun suosikkeihin, enkä levyä osta.
        Iskelmän kanavaa en jaksa kuunnella just ton takia että siellä soi samat biisit monta kertaa päivässä. Kyllästyin jo vuosia sitten kun K. Tapion Juna kulkee soi 5 kertaa päivässä. Sen jälkeen olen kelpuuttanut vain Järviradion, Pookin ja joskus harvoin Suomipopin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33