olisi pioneer vsx 421 k viritinvahvistin yhdistin sen hdmi:llä koneelle mutta ei kuulu mitään stereoista mutta kun pistän sillä perus ääni-johdolla niin kuuluu täydellisesti.olen koittanut jokaista HDMI ulostuloa mutta ei toimi.
HDMI ongelma
11
911
Vastaukset
- ?????????
pesukoneestako on kyse?
- ekooke
ei on kyse tiskikoneesta.
- xvnxn
tsekkaa vahvistimesta valitun inputin anto (digataalinen vai analoginen- vaihda digitaaliseksi) ja tietokoneesta äänikortin (tai ajureiden) säädöt.
- ekooke
olen tarkistanut että kaikki on hyvin ja olen myös testannut muita säätöjä mutta ei toimi.
- mikä kone?
Mikä laite tai kone sinulla on, jos siinä on monta HDMI-ulostuloa?
- ekooke
vahvistin on pioneer vsx 421 k ja kone on Acer aspire m3920
- ekooke
kukaan??
- kaapeli kunnossa?
Onko se HDMI-kaapeli kunnossa? Oletko kokeillut toistakin kaapelia? Pitääkö tietokoneestasi valita jotain, että HDMI olisi käytössä? Entä jos kytket tietsikkasi HDMI-kaapelilla telkkariin tai näyttöön, tuleeko silloin kuva ja ääni?
- kokeilija13
Kai vaihdoit olettaen että windows 7, toistolaitteista digitaaliäänet (hdmi).
Kokeile vahvistimen muita hdmi portteja.
Voi olla että koneen hdmi portti on entinen.
Toki kaapelikin voi olla mutta harvoin ne rikki menee ellei sitten ole jotain halppisjohtoja. - ekooke
kaapeli on kunnossa käytin sitä boxilla pelaamiseen.olen myös koittanut kaikkia vahvistimen inputteja.olen katsonut että se on digitaalisessa muodossa.
- Kokeiltu On
Windows 7:ssa Kaiuttimen kuva -> Toistolaitteet ja sieltä VSX-421 ominaisuudet. Voit määrittää sieltä kaiuttimien kokoonpanot ja jopa mikrofonin avulla säätää kotiteatterin äänet kohdilleen. Ainakin minulla toimii ja huomattavasti paremmin kuin normaali dvd-soittimen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635