3G ja 4G Prepaid

Liittymätön

Onks kellään tietoo milloin tulee 4G Saunalahti Prepaid Mobiililaajakaista?
Entäs onko muilla kuin Saunalahdella 3G tai 4G prepaid liittymiä missä olis nopeempi kuin 4MB yhteys?

4

1070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui hai

www.saunalahti.fi

• hidastuu..,..

Ei se nopeus ole pelkästään liittymästä kiinni, nopeuteen vaikuttaa myös seuraavat asiat:
      1. Etäisyys tukiasemaan
      2. Onko tukiasemassa 3G/4G toimintoa
      3. Onko esteitä käyttöpaikan ja tukiaseman välissä.
      4. Onko tukiasemassa hsup toimintoa.
      5. Mahdollisen mokkulan max. nopeus.
      6. Puhelujen aiheuttama ruuhka hidastus.

Yllä olevasta listasta johtuen käytössä oleva nopeus on 1-3 megaa vaikka liittymän max. nopeus olisi 10-50 megaa.

• 26

Nähdäkseni kaikki tarjoavat nyt 4G-liittymiä mutta jos ei halua ryhtyä aivan asiakkaaksi ja käyttö on satunnaista, niin joutuu tyytymään 3g prepaideihin.

Oma suunnitelmani on hankkia 4g prepaid satunnaiskäyttöön heti kun 4g-mokkulat halpenevat. Ja jos TV-antennin kautta toimiva Welho koskaan lakkautetaan, ryhdyn käyttämään pelkkää mokkulaa. Siinä on omat etunsa - joista vähäisin ei ole se että voi valita joka kuukausi minkä firman palveluja käyttää. Tällainen ei tietenkään ole operaattorien mieleen, joten voi olla että noita ei saa kuin sopimuksella. Toinen juttu on että viranoamisista 4g anonymiteetti on ikävä asia. Ymmärrän kyllä sen.

• liisa laukkanen kirjautuu sisään
      hezgax4i

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50