Onko tietoa mitä tarkoittaa Delhin kentällä 1.12.2011 voimaan tuleva ylimääräinen maksu, vero?
10.12. on Delhistä jatkolento, eikä lentoyhtiö ole mitään ylimääräisestä verosta ilmoittanut. Eräälle tuttavalle oli tullut sunnuntaina viesti verosta, hänellä matkustuspäivä on tammikuussa.
Delhin kentällä ylimääräinen vero
22
346
Vastaukset
löydät tarvittavan tiedon www.spicejet.com sivulta. Sivusto ohjaa maksun suorittamiseen. Meille tuli SpiceJetiltä tieto sähköpostiini. Suosittelivat mkjsamaan sen etukäteen. Ilman sitä check-in ei onnistu. On-line maksamisen jälkeen sähköpostiini tuli uudert e-liput, joissa ko. maksu oli mukana. Varauksemme olimme tehneet lokakuussa ja lentomme Delhistä on 4.12.
- Intiankulkija
Varasimme Delhi-Goa-Delhi jo keväällä. En osaa maksaa uutta veroa. Sivuni ilmoittaa odottavansa maksua. Kuka osaisi neuvoa polun miten nettimaksu pitää suorittaa, kiitos.
Kiitos, täytyy ruveta katsomaan sivua
niin en tiedä, miten muut lentoyhtiöt homman hoitavat. tietoni koskee vain SpiceJetiä.Voihan siellä oman lentoyhtiönsä sivustoilla käväistä katsomassa.
Meillä myös SpiceJetin lennot. Eikä sähköpostia ole tullut.
- AY021
IGI:n sivuilla kerrottiin ADF maksun olevan lähteville kansallisille lennoille 200 INR
ja lähteville kansainvälisille lennoille 1300 INR per naamari.
P..keleen rokotusta "kehitysmaksu" nimikkeellä.
Ei itselläkään mailia ole tullut GoAirin puolelta, joten veloittavat check-innin yhteydessä ilmeisesti.
Spicen sivuilla oli näistä vähän kalliimmat hinnat ilmoitettuna 221 / 1434 INR. näissä ei oikein tuo loogisuus tunnu toimivan. Jos vaihtoaikaa on vähän kannattaa varmaan hoita tuo on-linemaksu menemällä SpiceJetin sivuille. Siitä saa sitten maksuohjet. Käsittääkseni se täytyy olla maksettuna jotta ylensä check-in onnistuu. heillä on joku tietty center sitä varten.
- AY021
Kyllä maksu hoituu tiskilläkin. Maksu joko rupioilla tai kortilla.
- Maksuohje
Hei,
mistä mainitsemasi maksuohje löytyy? Olen yrittänyt ohjetta etsiä, enkä ole onnistunut löytämään!
en tiedä muusta kuin SpiceJetistä. Osoite www. SpiceJet. com ja etusivulla on kuva ja vähän tekstiä, jota klikkaamalla pääsee ohjesivuille. Kun on siirtyminen kansaiväliseltä kentältä bussilla kotimaiseen terminaaliin ja vaihtoaikaa juuri tulleen aikataulu-uudistuksen kautta juuri vaaditut, katsoimme parhaaksi maksaa se on-line.
- AY021
Tiedoksi tästä uudelleen käyttöönotetusta ADF maksusta:
Jos olet varannut lennon ennen 19.11.2011 , maksua EI peritä. Maksu koskee siis vain ton pvm jälkeen varattuja LÄHTEVIÄ lentoja Delhistä.
Koskee kaikkia lentoja/yhtiöitä.
Kyllä toi ylimääräisenä verona tekee jo 2-hengeltä n. 50e lisää reittilennoille.
Päivän elelee tolla summalla hienosti paikanpäällä. Näin se varmaan on. Me tultiin Delhistä 9.12. ja lennot oli ostettu kesällä, eikä mitään veroja kyselty eikä peritty
- Helppivä!
Hei te, jotka olette tuon veron nyt maksaneet!
Miten se näkyy teidän e-lipussa?
Meillä lukee "paymen info" kohdassa "Airport fees" ja summa on 663 rupiaa (meitä on 3 henkilöä varauksessa ja reitti Delhi-Goa-Delhi). Onkohan tämä se?
Meidän lennot on varattu 5.12 ja mitään ylimääräistä viestiä emme ole saaneet!
Kiitos, jos joku viitsii tarkistaa ja vastata!
- AY021
Jep, se on se vero nimenomaan, eli 221 / naama.
Finskin tai muun yhtiön paluulennolla summa on sitten 1434 INR / naama. - Helppivä!
Kiitos AY021 vastauksesta!
Mites sitten tosiaan tuo Finskin osuus lähtiessä? Mahtaako sieltä sitten tulla myös erikseen laskua vai meneekö se heidän kauttaan edes vai suoraan kentällä?- AY021
Hyvä että asia selvisi. Finskin paluulennon osalta maksua ei peritä, jos varaus tehty ennen 19.11.11, muussa tapauksessa maksat lähtöselvityksen yhteydessä Delhissä, ellei ole jo lipun hintaan laskettu.
- Helppivä!
Ok, kiitti =)
- helmikuux
Mistä tuo tieto on peräisin ettei ennen 19.11. 2011 varatuista lennoista mene adf:ää? Olen yrittänyt hiukan penkoa netistä tietoa mutten ole löytänyt kuin lehdistötiedoitteita asiasta. Linkki olisi kiva ylläri.
Tulin Delhistä 2.1.2012 ja lennot olen ostanut kesäkuussa eikä mitään ylimääräisiä veroja peritty. Tarkistin Finnairilta asian etukäteen ja sieltä kerrottiin, että kaikki verot sisältyy lipun hintaan.
- AY 021
Juurikin näin. Itse selvittelin asiaa ottamalla yhteyttä Go Airin asiakaspalveluun ja vahvistivat, että jos ennen tuota pvm. varattu lento, ei veloiteta adf maksuja.
- pinkcitron
Ja mulle taas kerrottiin Finnairilla, että lippuun ei sisälly mitään mikä peritään ylimääräisenä toisen maan puolesta! Eli esim. tämä Intian vero ei sisälly lipun hintaan...Että juu.
Mutta jos sä olet jo käytännössä käynyt ja mitään ei peritty, niin ehkäpä Finnairilla annetaan vaan sitten ristiriitaista tietoa....- taxincl
Finnairilla ei olis eka kerta, kun pallo on hukassa.
Lentolipun hintaan tulee sisältyä kaikki meno/paluulennon verot ja muut maksut, esim vaikka tämä lentokenttävero. Siis jos se on myyntihetkellä voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423