Muistelen laulelleeni ala-asteella musakirjastamme laulua, jossa laulettiin jotakuinkin näin:
Aamulla varhain kun ylös minä nousin,
kun minä vuoteestani heräsin,
(ilma oli kirkas ja taivas niin sees.. tai jotain sinnepäin).
Miten tässä menee sanat? Sävel on muistissa, mutten kykene sitä tähän kuvaamaan :o)!
Googletuskaan ei tuottanut tulosta, olisin kiitollinen avusta, eli lurituksen nimestä ja lyriikoista.
Aamulla varhain kun ylös minä nousin...jatko?
Aamuvirkku1
2
590
Vastaukset
- a.t.
Ihan tuollaisia sanoja en muista, mutta olisiko mahdollista, että muistat hiukan väärin? Itselleni tulee mieleen tämä surumielinen kansanlaulu:
Aamulla varhain kun aurinko nousi, kun minä unestani heräsin, sydämeni oli niin surusta raskas, miksi sä kultani hylkäsit mun? - tuikke
Aamulla varhain kun aurinko nousi, kun minä unestani heräsin....olisiko tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625