Mitä katselija voi tehdä??

aito voyeuristi

Olen voyeuristi eli kiihotun todella paljon kun saan katsella pariskunnan seksiä. Mutta tuntuu siltä että meikäläinen on se syrjityin mahdollinen "perversio". En halua mitään laitonta eli katsella salaa ihmisten ikkunoista, vaan luvalla. Missä tämä on mahdollista!

P.S. en sitten ole mikään limainen läski ukko, vaan hyväkuntoinen alle nelikymppinen mies.

18

3553

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saan katsella

Kyllä löytyy pareja jotka ottaa katsomaan joutuu kyllä hieman maksamaan,mut saa katsella niin läheltä kuin haluaa jotku antaa myös koskea.

• pari+40vee

ei tarvine maksaa tosin matkat maksaa! euroopassa löytyy nakurantoja
      missä parit yksn ym kokoonpanot lempii ihan avoimesti!!
      viime kesänäkin käytiin rantsussa jossa n. 20 paria naiskenteli ja ympärillä tietty voyeristeja myös nais pareja näkyi

• santtu

Missäpäin Eurooppaa on nakurantoja joissa voi katsella vapaasti parien lemmiskelyä? Jos löytyy täältä Suomesta sellaisia pareja niin olisin kiinnostunut katselemisesta. Vastauksia, ketunleipa@jippii.fi

• masjub

kiihottuisitko nuoren naisen masturboinnista? (;

• Mies 38v.

Hei! En ole aloittaja, mutta samanhenkinen kuin hän. Olen 38-vuotias komeaksi kehuttu mies. Kysymykseesi: kyllä kiihottuisin. Olisiko sinulla mielenkiintoa asiaa kohtaan, siis antaa miehen katsoa, tai ehkä katsoa masturbointia puolin ja toisin?

Muutamalle naiselle olen lähettänyt videota omasta masturboimisesta ja laukeamisesta. Kiihottaa tietää toisen katsovan sitä...

• anttiiiii88

Heips..kerro vain tarinasi niin olisin innokas toteuttamaan..olen avoinmielinen muttat olisi toki mieli saada naistakin jossain välissä..

• katselustanauttivat

Olemme 40 pari ja nautiskelemme aina lomareissuilla nakurannoista. Jokin aika sitten olimme Inglesin dyyneillä ja nautimme naiskennella siellä, eikä meitä haitannut, jos joku katseli. Päin vastoin ! Tosin piti olla tarkkana, ettei kukaan kuvannut salaa puskista tai"piilokameralla" laukusta tms. muusta paikasta.
      Vaimo myös teki temput kädellä yhdelle saksalaiselle miehelle samalla, kun otti minulta suuhun. Aikamoinen kokemus.
      Suomessa ei kyllä moista uskaltaisi tehdä noin julkisisti, mutta kauempana kyllä !

• pari57

Samoin on tullut sekstailtua dyyneillä.Odotellaan taas kun kohta päästään uusia kokemuksia vaimon kanssa kokemaan ja näkemään.

• Minäkin nautin suunnattomasti katsellessani parin rakastelua. Mutta on aika vaikea löytää sellaista sopivaa paria, jota pääsisi katselemaan useamminkin. Jos joku katselusta kiihottuva pari lukee tämän, niin laittakaahan sähköpostia osoitteeseen tavallinen.kaveri@suomi24.fi Olen luotettava 51v. mies Pirkanmaalta.

• Epänormaaliko

Minä olen alle nelikymppinen nainen ja minua kiihottaa myös katsella pariskuntien sekstailua, vaikka vähän hurjempaakin. Muodokas nainen on aina plussaa.

• Anonyymi

Kiinnostaako viellä?

• katsekustanauttiva

Ei ole "epänormaalia". Ihanaa, että löytyy myös naisia. Itsekin tykkän katsella sen lisäksi, että olen katseltavana !

• Iritzar

Naiset ja parit jos haluatte,että teitä katsellaan niin vastatkaa sexitreffeillä olevaan ilmoitukseeni haluaisin katsella parien sexileikkiä myös naisen sauva-ja sormileikit kiinnostaa palstalla mies etsii pareja vastaamalla saatte luotettavan ja kohteliaan katselian!

• Naisten kesken

Meitä on kolme viiskymppistä naista ja pidetään välillä "naisten ilta" ja hyväillään ja työnnetään dildoja. Nyt ollaan otettu tuttu nuori poika mikä saa alasti katsella ja runkata. Vaikka ollaankin lespoja tuntuu hyvälle kun saa välillä nuoren pojan kyrpää kunnolla muiden katsellessa.

• katsoatahdon
        Naisten kesken kirjoitti:

Meitä on kolme viiskymppistä naista ja pidetään välillä "naisten ilta" ja hyväillään ja työnnetään dildoja. Nyt ollaan otettu tuttu nuori poika mikä saa alasti katsella ja runkata. Vaikka ollaankin lespoja tuntuu hyvälle kun saa välillä nuoren pojan kyrpää kunnolla muiden katsellessa.

olisin myös kiinnostunut katselemaan parien puuhia.
        42v mies olen
        jos pareja kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä uros42 at suomi24.fi

• pertti44turku

Tuohan kuullostaa ihanalta.. kun saa katsella ja runkkailla..

• Naisena kat..

Olen iän myötä ruvennut haluamaan katsella nuoria poikia, salaa runkkaamista tai kun srippaa ja tyydyttää itseään edessäni. Siitä välillä maksaa kun saa katsella ja saa munaa kun haluu. Halut ne on vanhallakin kun nuoria runkkareita löytyy.

• Anonyymi

Ruissalon nude rantsul on noita pareja jotka tykkää kun heidän panemista katsotaan, on nähnyt monia pareja siellä nussimassa, joskus ollu mies runkkaamassa vieressä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe