Matias on osoittautunut ohjelman varsinaiseksi nössöksi
Esittelyjakson jälkeen ajatellin, että ehkä paras maajussi, mutta nyt kun häntä on kattellut niin kyllä hän on aivan onneton tapaus ainakin naisten suhteen:
poika tuijottelee vaan kenkiensä kärkiä, ja mutisee jotain mistä ei selvää.
Vähän tulee semmonen olo, ettei hän oikein tiedä mitä niitten tyttöjen kanssa pitäis tehdä.
Naiset kaipaavat huomiota, ja tuo Iran kanssa vietetty piknikki oli kanssa varsinainen pohjanoteeraus: eikö hänellä olis ollut ottaa edes kahvia mukaan termariin, nyt oli vaan puol litraa jotain marjoja, vähemmästäkin olis alkanut kypsyttää.
Matias on nössö
Höh höh
4
784
Vastaukset
- pölk
Vähän ujon pojan oloinen, mutta varmaan tutustuttuaan rohkeampi, niin ne monet on:)
- RUAHAHAHAHAAAA
Peräkammarinpoika
- maajussin vaimo
Fiksumpi sinusta! Hänestä saa ahkeran ja hyvän miehen joka tavalla. Rakkautta ei voi kiirehtiä. Kaikki ajallaan, Matias!
- tittelintuure12
Tuli mieleen sellanen peräkamarinpoika, joka tarvii ohjekirjan naisen kanssa. Kun alkaa 30 lähestyä mittarissa, alkaa tulla paniikki naisen ettimiseen. Ja kuka sen ikänen nainen haluaa kokemattoman, eihän siitä oo mitään iloa. Ois kannattanu monen muunkin peräkammarin pojan duunailla muuta kun mopoja.. sillon joskus nuorempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329