http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120114860118_uu.shtml
Tämä siitä seuraa kun kotona ei saa lasta enää tukistaa.Pitäisi olla oikeus vanhemmilla piestä kakaran perse punaiseksi remmillä, ja poliisilla oikeus pamputtaa pää siniseksi tavatessaan paskasakkia varkaissa.
Kasvatus lähtee kotoa, turha syytellä kouluja tai mitään muutakaan instanssia.Laki ja roti pitää löytyä kotoa ja toisten omaisuuden kunnioitus vaikka remmistä ellei sitä muuten opita.
Kai joku kukkahattutäti päästää nuokin pellet olankohautuksella rikoksista "ettei vaan tule traumoja".
ulvilan pikkukriminaalit
9
930
Vastaukset
- Kasvattaja
Niin tai tämä on sitä porukka, jonka perse on hakattu punaiseksi kotona.
Jos lapsia kohtelee hyvin hekin kohtelevat muita hyvin. - Rikollisille pamppua
"Jos lapsia kohtelee hyvin hekin kohtelevat muita hyvin."
Olen saanut kurinpalautusta itse kotosalla kakarana ja ihan aiheesta.
Ei ole ikinä tullut mieleenikään käydä toisten omaisuudella tai vaikka pahoinpidellä joku näin aikuisena.Oppi meni perille, ilman kuria olisin saattanut olla ns. kuspiä.
Oma lapseni tulee saamaan tukkapöllyä tarvittaessa, se on varma.Tupakkaa eikä viinaa vedetä yhtään eikä varasteta ikinä.
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee, sanoo vanha sananlaskukin.Pitää paikkansa.Ja johan se on nähty mihin tämä kukkahattutätien päänsilittäminen vaikuttaa, rikokset lisääntyy kun mistään ei ole mitään seurauksia. - gwhtyabr
hehee, tunnen osan noista tyypeistä. ei mitään järkevää porukkaa kyllä ole! ja nämä ovat juuri sellaisia tapauksia joiden vanhempia ei kiinnosta lasten tekemiset paskaakaan.
- pullarulla
haistakaa p a s k a te tietämättömät
- Buaahhahaahhh
Haista itte helvetin kehari. Onko perärööri jo levinny?
- bandidos!
Yksikään teistä pelleistä ei uskalla sanoa näille miehen aluille päin naamaa yhtikäs mitään.
- lätinä ja läiske
Ei siinä mitään tarvitse puhuakaan, kädet ja suomalainen "viittomakieli" hoitaa keskustelun!
- qwerty..
ulvila on kautta aikojen ollut ja on edelleen pikkukriminaalien asuttama. suurin osa heistä on jo yliikäisiä pikukriminelleiksi!! hahhah .. haistakaa vittu!
- pikkubandidos
Pikkukriminaalit pikkukylässä pikkupippeleineen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850