Onko mitään mahiksia päästä, jos on käynyt joskus sata vuotta sitten lukion pakolliset kemian ja biologian kurssit, ettei muista niiden sisällöistä mitään, mutta sen verran, että meni huonosti nekin kurssit?(Välivuosi nyt siis.) Entä tarvitseeko olla omaa maatilaa tai kokemusta eläimistä? Mitä vaatimuksia siis tälle alalle tulevilla opiskelijoilla pitää olla ja, että pärjää pääsykokeessa? Mua kuitenkin kiinnostais tää ala, kun tykkään eläimistä ja haluaisin tehdä töitä niiden kanssa ja sit jos koulutus sisältää jotain markkinointia yms lisäks., mikä mua myös kiinnostaa, siksi tuntuu, että tää vois olla mun alaa. Siksi mietinkin just, että hakisko nyt ens keväällä maatalos-metsätieteelliseen kotieläintiedettä lukemaan.
Onko kotieläintiedettä vaikea päästä opiskelemaan?
-
1
343
Vastaukset
- mie!?*********!
Ei tää mitään rakettitiedettä ole. luet vaan hyvin kokeeseen ja kattelet vanhat kokeet läpi. kemian tietämystä testataan sitten syksyllä kun lukkarissa on 10 op sitä.
Aika monenlaisista taustoista opiskelijat tulee. itse opinnoissa ollaan aika vähän eläinten kanssa tekemisissä, jokusen kerran pääsee navetalle kattomaan lehmiä. harjoitteluita on tehty kenneleissä ym. mutta sillä suunnalla on aika vähän työpaikkoja. mutta jos suuntaat markkinointiin, luultavasti uravaihtoehtoja on enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657