On tää ihme porukkaa tää laivateollisuus. Aina ja joka päivä huutamassa avustuksia ja tukiaisia.
Nyt huudetaan että hyvin menee. Maksakaa velanne takaisin mitä olette saanneet tukiaisina. Ei muuta!!!!
FINNMASTER
6
505
Vastaukset
- tiesitkö?????
finnmasterilla ei ole laivateollisuutta,vaan tekevät veneitä.Nehän ovat laivoja pienempiä ja tehdään lasikuidusta,joka päivä opit jotain uutta,siis ei laivoja vaan veneitä.
se siitä sitte...
roskis- Urpo?
Ehkäpä tukiaisilla on myös työllistävä vaikutus ja raha tulee sitä kautta kiertoon.
- tyh-mä on tyh-mä
kyllä olis aloittajan kannattanut käydä kansakoulu loppuun mutta myöhäistähän se tässä vaiheessa enää on. Jos osaat niin käy tutustumassa ely-keskusten ja tekesin rahoituspäätöksiin niin huomaat, että kehittämisrahoilla yms. autetaan yrityksiä kasvamaan ja palkkaamaan lisää työntekijöitä, Sitten yhteiskunnalla on paremmin varaa maksaa sinunkin asuntotuki, työttömyyskorvaus, toimeentulotuki ja varmaan vielä lastesi elastusmaksut. Voi tsiisus tätä joittenkin tyhmyyttä!
- retsamniff
Sinäpäs se pollee olet. Muistankos väärin, että kyseinen firma oli konkurssikypsä joka huusi tututtuun tapaan apuva. Mielestäni tällaiset Kreikan tuet ja myös nämä äly-keskusten tuet vääristää ja menee jonakin päivänä kukkulan kaivoon. tsiisustele sä vaan. Ei ole kuules käyty luukulla ja eikä tarvi kenenkään maksaa mun laskuja, koska hoidan ne ite. sen verran ylpee oon että kerjuulla en käy niin kun eräät näköjään käy.
- eewdf
kerjuulla, voi auta armias. pyyhi peppus ja mene nukkumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154