Yhdysvaltain avaruushallinnon Nasan arvion mukaan näin tapahtuu todennäköisesti jo vuonna 2012, 2013 tai 2014.
Varautukaa ihmiset loppu tulee aivan kohta
Auringosta lähestyy Maailman loppu!
17
201
Vastaukset
- Ehheh?
Taas perätön väite. Vai on sulla tili valmiina johon voi siirtää rahansa koska eihän rahaa tarvitse jos kerran loppu tulee??
- punkkeri...
on jo valmiina. samanlainen kuin Hitlerillä oli.
ei nyt ihan. tietoliikenneyhteydet ja sähköverkot kaatuu. toki sekin voi olla nykypäivän uusavuttomalle maailmanloppu kun ei edes facebook-statustaan pääse päivittämään.
- 16+15
Mutta Jupiterin kuu Europa sitävastoin pursuaa elämää.
- Tai 2015
tai 2016 tai 2017
- Ai Oikeesti vai ?
Siis jos Facebook kaatuu Mä tapan itteni !!
Siis Oikeesti !!!
Hitsi mä haluun et se tulee vast 2015... - pete.hattu
joo saavat tyydytystä kun vetävät hatusta tämmöst schaissee
- Ei vaan rahoitusta
pitäähän sitä jollain ihmisiä viihdyttää.
- Puhuttiinko..?
Aurinkon sammumisesta vai jostain vakavammasta ongelmasta..?
Valoahan pystyy tuottamaan sähköllä...Tiedoksi..- hanna hki (vihr)
>>Valoahan pystyy tuottamaan sähköllä..>>
..joka tulee töpselistä. mutta jos aurinko hyytyy, hyytyy tuuletkin. eli tuulimyllyjä pyörittämään tarvitaan sähkökäyttöisiä propelleja. sitten voimme valaista koko maapallon suurpainenatrium-valaisimilla, joiden valossa kyllä peruna kasvaa. ja vähän muutkin jutut.
- Tuho tulee
Aurinko tuulet kärventävät maapallon
- EXODUS 1
Tuho tulee olemaan ennen näkemätön.....
- Nti. Selma Elovena
Hohhoijaa! Sitä odotellessa (samaan aikaan toisaalla), syökää kaurapuuroa, niin kasvatte isoiksi ja vahvoiksi. Puurolautasen äärellä on hauskempaa odottaa vuotta 2012, 2013 tai 2014.
- polttopuut talteen
Aurinko saammu 2 vuoden ajaksi, kuten on tehnyt historian saatossa 3 kertaa.
- Sama se
Ei mitään väliä vaikka joku aurinko nyt sammuisikin , meillä käytetään TUULIVOIMAA !
Ei tiedä tuleeko vallan "loppu", mutta tutkijat kyllä noteeraavat vuoden 2012 tärkeäksi.
http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/MaaritKorpi.htm- no jaa....
niin tota... yhtä tärkeäksi kuin keskimäärin joka 11. vuoden. Auringonpilkkumaksimin odotetaan olevan näihin aikoihin, nykytiedoilla lähempänä vuoden 2013 toukokuuta. Edellinen pilkkuaktiivinen vaihe oli 2000-luvun ensimmäisinä vuosina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246