Niin kelpaako tällainen 30v seurustelematon kundi enää kellekkään naiselle tässä vaiheessa vai onko peli ns menetetty eli game over?? Elämä on muuten mallillaan, eli on työ, asunto, auto jne.. mut se nainen vain puuttuu..
Kelpaanko enää kellekkään??
36
576
Vastaukset
- tee.Aaa.Tee.Ämm
Kuinka olet viitsinyt raataa sorvin ääressä ilman naista?
Olet muuten ATM, tiesitkös?No sitä minäkin olen monesti ihmetellyt, kun kuitenkin se parisuhde tuntuu olevan kaikille se elämän suola jota ilman elämää ei ole. Kyllä melkein kaikki tutut ovat ihmetelleet että kuinka olen jaksanut kaikki nämä vuodet yksin ilman hellyyttä, rakkautta jne.. mut tähän on tottunut kun sellaista naisen rakkautta ei ole aanut kokea ikinä.
samu1 kirjoitti:
No sitä minäkin olen monesti ihmetellyt, kun kuitenkin se parisuhde tuntuu olevan kaikille se elämän suola jota ilman elämää ei ole. Kyllä melkein kaikki tutut ovat ihmetelleet että kuinka olen jaksanut kaikki nämä vuodet yksin ilman hellyyttä, rakkautta jne.. mut tähän on tottunut kun sellaista naisen rakkautta ei ole aanut kokea ikinä.
Niin jatkan vielä edelliseen et kyllä olen tutkinut ATM määritelmää ja kyllä tunnistan itseni siitä. Enää ei muuta tarvita kuin sanoo vain kaikille et on ATM niin se riittää. Ei tarvi selitellä enää ikisinkkuutta.
samu1 kirjoitti:
Niin jatkan vielä edelliseen et kyllä olen tutkinut ATM määritelmää ja kyllä tunnistan itseni siitä. Enää ei muuta tarvita kuin sanoo vain kaikille et on ATM niin se riittää. Ei tarvi selitellä enää ikisinkkuutta.
Niin ja olen joskus baarissa jätkille maininnu et oon ATM niin vastaus on et paskapuhetta et kyllä sä tuolta tanssilattialta naisen löydät jne... mut ei se niin mee, kun YTM ei ymmärrä tätä ATM:n tilannetta.
- hjgjhgjgjg
samu1 kirjoitti:
Niin ja olen joskus baarissa jätkille maininnu et oon ATM niin vastaus on et paskapuhetta et kyllä sä tuolta tanssilattialta naisen löydät jne... mut ei se niin mee, kun YTM ei ymmärrä tätä ATM:n tilannetta.
Suomessa on yhtä monta sinkkunaista kuin miestäkin. Miksi sinkkumies olisi jotenkin alempitasoinen kuin sinkkunainen?
Taitaa olla Provo koko ketju ;) - gsdafgsdf
samu1 kirjoitti:
:D
hjgjhgjgjg kirjoitti:
Suomessa on yhtä monta sinkkunaista kuin miestäkin. Miksi sinkkumies olisi jotenkin alempitasoinen kuin sinkkunainen?
Taitaa olla Provo koko ketju ;)Ei ole.
Miehiä on monta kymmentä tuhatta enemmän kuin naisia. Siis alle 60-vuotiaissa.
Minä en laske satavuotiaita naisia sinkuiksi, kuten jotkut muut kirjoittajat tuntuvat tekevän. Ne vanhat naiset ovat leskiä, eivät sinkkuja."Kuinka olet viitsinyt raataa sorvin ääressä ilman naista?"
Siksi, että elämässä on muutakin kuin naiset, saatanan dorka.
En saata uskoa, että menen taas tähän provoon...- Joku heppu
LordBoredom kirjoitti:
"Kuinka olet viitsinyt raataa sorvin ääressä ilman naista?"
En saata uskoa, että menen taas tähän provoon...Provo sen täytyy olla. Jos ko. kirjoittajat ovat tosissaan, voi kysyä, että mistä he repivät ilon elämään lapsena, ennen kuin seksihaluista oli tietoakaan? Jos silloin sai iloa jostain, on sitä saatavissa vieläkin. Ei välttämättä samoista asioista. Eikä työstäkään, mutta systeemi nyt vain toimii niin, että töistä saa enemmän rahaa kuin työttömyydestä.
- tee.Aaa.Tee.Ämm
LordBoredom kirjoitti:
"Kuinka olet viitsinyt raataa sorvin ääressä ilman naista?"
En saata uskoa, että menen taas tähän provoon...Hei kuules "saatanan dorka", et sinäkään kovin onnelliselta vaikuta viettäessäsi vuodesta toiseen elämääsi "sen muun" (star trek) ääressä. Kyllä ihminen kaipaa lajitovereidensa seuraa, eli hyviä ystäviä ja nättiä ja mukavaa teini-naista.
- tee.Aaa.Tee.Ämm
Joku heppu kirjoitti:
Provo sen täytyy olla. Jos ko. kirjoittajat ovat tosissaan, voi kysyä, että mistä he repivät ilon elämään lapsena, ennen kuin seksihaluista oli tietoakaan? Jos silloin sai iloa jostain, on sitä saatavissa vieläkin. Ei välttämättä samoista asioista. Eikä työstäkään, mutta systeemi nyt vain toimii niin, että töistä saa enemmän rahaa kuin työttömyydestä.
Revin ilon lapsena (vaikka olin kyllä jo aika nuoresta enemmän tai vähemmän onneton) esim. tietokone/konsolipeleistä ja fantasiakirjoista. Mutta kaikkeen kyllästyy, tai eivät ne ainakaan pelkäksi elämän sisällöksi riitä.
Toki olisin nyt hieman onnellisempi jos tekisin enemmän asioita (ja välillä teenkin) ja kyllähän enempi raha mahdollistaisi enemmän tekemisen. Kuitenkin todellisen onnen löydän vasta ihmissuhteista, eli hyvistä ystävistä ja näteistä 12-25 vuotiaista tytöistä. Joku heppu kirjoitti:
Provo sen täytyy olla. Jos ko. kirjoittajat ovat tosissaan, voi kysyä, että mistä he repivät ilon elämään lapsena, ennen kuin seksihaluista oli tietoakaan? Jos silloin sai iloa jostain, on sitä saatavissa vieläkin. Ei välttämättä samoista asioista. Eikä työstäkään, mutta systeemi nyt vain toimii niin, että töistä saa enemmän rahaa kuin työttömyydestä.
Niihin asioihin jotka lapsena olivat mielenkiintoisia, kyllästyy aikuisena pääosin.
Tai ainakaan niiden merkitys ei enää ole yhtä suuri.
Kyllähän minua edelleenkin autot, musiikki ja sarjakuvat (asiat jotka lapsena kiinnostivat) kiinnostavat mutta elämänhalu on kadonnut, se vaikuttaa kaikkeen.
Itse asiassa taitaa olla ainakin minun kohdallani juuri niin, että olen ulökona työelämästä, koska mikään "aikuisten asia" ei ole ruvennut kiinnostamaan, vaan edelleenkin kiinnostaa vain ne lapsuuden aikaiset kiinnostuksen kohteet.
Minä ajattelin lapsena ruveta muusikoksi tai sarjakuvapiirtäjäksi. Ei siis ollut koskaan edes haaveena mitään "oikeaa" ammattia niinkuin monella muulla lapsella. Nuo joiksi ajattelin ruveta, ovat kuihtuneet luovuuden puutteeseen sekä pessimismiin siitä, ettei niillä kuitenkaan elantoa suomessa hankkisi.Harrastuksena ovat kumpikin olleet aikansa.
Minua on kiinnostanut tytöt jo 10-vuotiaasta lähtien, mutta yhtään kokemusta ei ole 33-vuotiaana. Se pistää kyllä vituttamaan.- surullinen kohtalo
M1978 kirjoitti:
Niihin asioihin jotka lapsena olivat mielenkiintoisia, kyllästyy aikuisena pääosin.
Tai ainakaan niiden merkitys ei enää ole yhtä suuri.
Kyllähän minua edelleenkin autot, musiikki ja sarjakuvat (asiat jotka lapsena kiinnostivat) kiinnostavat mutta elämänhalu on kadonnut, se vaikuttaa kaikkeen.
Itse asiassa taitaa olla ainakin minun kohdallani juuri niin, että olen ulökona työelämästä, koska mikään "aikuisten asia" ei ole ruvennut kiinnostamaan, vaan edelleenkin kiinnostaa vain ne lapsuuden aikaiset kiinnostuksen kohteet.
Minä ajattelin lapsena ruveta muusikoksi tai sarjakuvapiirtäjäksi. Ei siis ollut koskaan edes haaveena mitään "oikeaa" ammattia niinkuin monella muulla lapsella. Nuo joiksi ajattelin ruveta, ovat kuihtuneet luovuuden puutteeseen sekä pessimismiin siitä, ettei niillä kuitenkaan elantoa suomessa hankkisi.Harrastuksena ovat kumpikin olleet aikansa.
Minua on kiinnostanut tytöt jo 10-vuotiaasta lähtien, mutta yhtään kokemusta ei ole 33-vuotiaana. Se pistää kyllä vituttamaan.23 pitkää vuotta runkkausta...
- 897ujkghtytreedddssa
M1978 kirjoitti:
Ei ole.
Miehiä on monta kymmentä tuhatta enemmän kuin naisia. Siis alle 60-vuotiaissa.
Minä en laske satavuotiaita naisia sinkuiksi, kuten jotkut muut kirjoittajat tuntuvat tekevän. Ne vanhat naiset ovat leskiä, eivät sinkkuja.Tämä on täysin totta. Joku pelkkä yksinään elävien sinkkunaisten lukumäärä ei kerro mitään muuta kuin sen yksinään elävien naisten lukumäärän. Tällaisia tilastoja käytetään omien tarkoitusperien tukemiseen niitä luovasti tulkiten, niinkuin ihan tyypillisesti tässäkin tapauksessa tehdään.
Kyllä tämä ATM pitäsisi käsitteenä ja sanana saada yleiseen käyttöön. Tällöin vailla naisseuraa elävät miehet voisivat ehkä paremmin välttyä leimautumasta äärimmäisen kieleteisesti mm. erilaisiksi seksuaaliperversseiksi ja ainakin luusereiksi, ja näin ei kaivattaisi niitä iänikuisia selityksiäkään siitä miksi elää ilman naisseuraa.
Kiistaton tosiasia on kuitenkin se että kulttuurissamme paritteluikäiset naiset kasutuvat yhä enemmä vain tietyn miestyypin nussittaviksi. Naiset nimenomaan vielä sanovat haluavansakin näin kasutua panettavimmiksi kokemiensa miesten nussittaviksi. Tästä taasen seuraa väistämättä se, että osalle miehiä ei kertakaikkiaan riitä näitä naisia. Ja kokonaankin vailla minkäänlaisia naiskokemuksia olevia miehiä meillä riittää siksi kun yhtäältä meillä vielä esiintyy tämä kulttuurinen p/s-markkinoilta miehiä syrjäyttävä kierre erityisen vahvana, ja toisaalta kun meillä on ammattilaisnaisiakin huonosti saatavilla eikä siten vaille naista jääneet miehet totu paljon näidenkään palveluksia käyttämään.
- ATM:n kohtalo
Olet se viimeinen oljenkorsi YTM:n teinistä lähtien polkemille vanhoille huorille.
- heiloja juu
Totta kai kelpaat. Ikäkö muka on ongelmasi? Olet nuori mies. Nyt vaan verkot mereen. Tiedän miehiä, jotka olivat paljon vanhempia, kun alkoivat seurustelemaan ihan eka kertaa. Mielestäni olet hoitanut hienosti asiasi. Nyt sinulla on aikaa kumppanillesi. Onnea!
- luovuttaa kannattaa
Eipä tuossa iässä peniskään enää erektoidu, joten koita vaan ansaita rahaa ja hankkia sillä jotain lohtua... Niin minä olen tehnyt.
- pöiefawq
Kyllä kelpaat! Käy hakemassa hyvä vaimo vaikka jostain köyhästä maasta. Ei kannata alentua noihin kaikenlaisiin YH-naisiin sun muihin rupsahtaneisiin kolmekymppisiin ex-lutkiin.
Miten työ, asunto ja auto kertovat elämäsi mallillaan olosta mitään?
Minulla on näistä ainoastaan työ ja elämäni on mallillaan vallan mainiosti.Koska tiedän sellaisiakin miehiä jotka suurinpiirtein asuvat veneen alla ja eivät käy töissä (eivät halua mennä edes) Silti heillä on hyvä nainen joka kunnioittaa ja rakastaa tätä miestä, ja minä työssäkäyvä jolla työllä ansaittu omistusasunto, auto jne.. niin en ole kysytty parisuhdemarkkinoilla, tätä lähinnä tarkoitin arvoisa Gloriana.
- Yksinvaanjoo
Mikäs siinä naisettomuudessa, se vaan pistää kyrpimään kun homoksi aletaan katsomaan jos naiseton eikä mikään susiruma. Sitten piilohomo työkaverit tuijottelee ja koskettelee epäilyttävästi, kun kai luulevat että yleinen pieni jännitykseni sosiaalisissa tilanteissa on jonkun sortin ihastusta heitä kohtaan.
- sven-bertil
Paljonko sulla on piilohomotyökavereita?
- Nainen21v.
Hei, mä kiinnostuin sinusta ;) annappa s-postisi
- Jonjon
Joo, tuosta iästä ja seurustelemattomuudesta; täällä on 33-vuotias "mies", naisia on ollut elämässäni pyöreä nolla. Oon ehkä jonkinasteinen peräkammarinpoika, vaikka yksin olenkin asunut 22-vuotiaasta. Luonteeltani olen hiljainen, sitä en ala kieltämään ja täten huono tekemään aloitteita. Viihteellä käyminen ei ole koskaan kiinnostanut.
Ehkä kaikki on seurausta siitä, että olin nuorena koulukiusattu ja syntyisin suhtpieneltä paikkakunnalta. Teininä en sitten "uskaltanut" lähteä paikalliseen baariin, olisin vaan saanut ehkä turpiini siellä. Eikä ne räkälät ole kiinnostaneet sen koommin, syynä ehkä vähän liiankin terveelliset elämäntavat...
No, onneksi on töitä riittänyt, hyvin on aika kulunut ilman naistakin.Duunia painettu ja rahaa tullut. Nyt on sitten velaton kämppä, kesämökki, hyvä auto jne.
Mutta kyllähän ihminen elämäänsä rakkautta haluaa. Ei vaan hajuakaan, mistä sen vaimon löytäisi kun ei ole mitään sellaista harrastusta, missä tapaa naisia.
Tuttavapiirissäni on kyllä sinkkunaisia mutta osa pitää minua ehkä ylpeänä, kun en ole muka kiinnostunut. En kuitenkaan ole ylpeä, olen vain huono tekemään aloitteita ja huono keskustelemaan. Tarpeeksi kauan kun on yksin, niin väkisin erakoituu.
Enpä tiedä, kuinka yleistä tällainen kokemattomuus on yli kolmekymppisillä miehillä, mutta arvelen että en todellakaan ole ainoa. Hei Nainen21v. Vähän riskialtista hommaa laittaa tänne kaikkien nähtäville omaa sähköpostia jotenka jos oikeesti oot kiinnostunu niin tohon mun profiiliin Samu1 voi laittaa viestiä jos oikeesti kiinnostaa.
- 6+2
Jonjon kirjoitti:
Joo, tuosta iästä ja seurustelemattomuudesta; täällä on 33-vuotias "mies", naisia on ollut elämässäni pyöreä nolla. Oon ehkä jonkinasteinen peräkammarinpoika, vaikka yksin olenkin asunut 22-vuotiaasta. Luonteeltani olen hiljainen, sitä en ala kieltämään ja täten huono tekemään aloitteita. Viihteellä käyminen ei ole koskaan kiinnostanut.
Ehkä kaikki on seurausta siitä, että olin nuorena koulukiusattu ja syntyisin suhtpieneltä paikkakunnalta. Teininä en sitten "uskaltanut" lähteä paikalliseen baariin, olisin vaan saanut ehkä turpiini siellä. Eikä ne räkälät ole kiinnostaneet sen koommin, syynä ehkä vähän liiankin terveelliset elämäntavat...
No, onneksi on töitä riittänyt, hyvin on aika kulunut ilman naistakin.Duunia painettu ja rahaa tullut. Nyt on sitten velaton kämppä, kesämökki, hyvä auto jne.
Mutta kyllähän ihminen elämäänsä rakkautta haluaa. Ei vaan hajuakaan, mistä sen vaimon löytäisi kun ei ole mitään sellaista harrastusta, missä tapaa naisia.
Tuttavapiirissäni on kyllä sinkkunaisia mutta osa pitää minua ehkä ylpeänä, kun en ole muka kiinnostunut. En kuitenkaan ole ylpeä, olen vain huono tekemään aloitteita ja huono keskustelemaan. Tarpeeksi kauan kun on yksin, niin väkisin erakoituu.
Enpä tiedä, kuinka yleistä tällainen kokemattomuus on yli kolmekymppisillä miehillä, mutta arvelen että en todellakaan ole ainoa.Ei hemmetissä, miten ihmeessä olet kestänyt, itellä jo teininä pakotti palleja niin paljon että naisia oli suorastaan pakko saada.
Hävettää sanoa mutta en ole koskaan asunut yksin, joskus tosin haaveillut siitä vapaudesta mitä sinkuilla on, siksi kait tälle palstalle eksyinkin.
Olisiko tuo ATM ja YTM todellinen ero niin yksinkertainen että toisella on vain paljon suuremmat seksitarpet kuin toisilla. - utuapaarpuurissa
Jonjon kirjoitti:
Enpä tiedä, kuinka yleistä tällainen kokemattomuus on yli kolmekymppisillä miehillä, mutta arvelen että en todellakaan ole ainoa.Älä lannistu! Kyllä meitä 3-kymppisiä seurustelemattomia naisiakin on :)
Osallistu sellaisen seuran tapahtumiin kuin Eurosinkut! Siellä ei tarvitse olla "haku päällä" vaan voit rauhassa katsella ja viettää ihan vain hauskaa aikaa muiden sinkkujen kanssa esim. pyörä- tai vaellusretkillä, peli-illoissa, baariretkillä, museokäynneillä tai ulkomaanmatkoilla. Sivut löytyy googlettamalla. Kaiken ikäistä väkeä. Eurosinkuilla on aktiivisia osanottajia ainakin isommissa kaupungeissa. Vuoden kohokohta on juhannusjuhlat jossain mökkialueella tms leirikeskuksessa. Rohkeasti mukaan!
- Varma saanti!!!
Kyllä joku läski yksinhuoltaja varmasti kiinnostuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955