Tosin itselleni tuli yllätyksenä tuo, että Sari Essayah nousi toiseksi listallani
Tulokset
Timo Soini
73.6 %
Sari Essayah
69.5 %
Paavo Väyrynen
67.7 %
Paavo Arhinmäki
65.3 %
Sauli Niinistö
62.1 %
jne.
http://www.mtv3.fi/vaalikone/
Tosin listasta huolimatta äänestän Paavo Väyrystä :)
MTV3 Vaalikone, hyvä testi!
10
184
Vastaukset
- Hyvä testihän tää
Soinihan sieltä tuli kärkeen. Lipponen, Biudee ja Haavisto pitävät perää. Heh, perää!
- Hesarissa päinvastoi
Minun listalla hesarin ja MTV:n vaalikoneilla ehdokkaiden nimet vaihtoivat paikkaa. Tiedän silti, ketä äänestän. Vaalikoneet ovat leikkikaluja.
- ¤¤
Hesarissa päinvastoi kirjoitti:
Minun listalla hesarin ja MTV:n vaalikoneilla ehdokkaiden nimet vaihtoivat paikkaa. Tiedän silti, ketä äänestän. Vaalikoneet ovat leikkikaluja.
Kyllä noi testit hieman suuntaa antaa itselle. Yllättävää on toi että omassakin testissä Sauli Niinistö putosi kauhean alas, kun sitä on niin hehkutettu.
- Voittaja löytynyt
Timo Soini 74,4 %
Sari Essayah 70,1%
Paavo Arhinmäki 66,0 %
Sauli Niinistö 64,3 %
Paavo Väyrynen 63,0 %
Pekka Haavisto 61,0%
Biu 57,2 %
Paavo Lipponen 56,9 % - The Finns
Soini 78,9%
Essayah 66,5%
Väyrynen 62,0% - , , .
Essayah näkyy nousevan melko kärkeen, vaikka ei tuo juuri julkisuudessa ole ollut. Itse en tiedä naisesta kyllä muuta kuin että hän on KD.
Olen tehnyt sekä Hesarin että MTV:n vaalikoneet. Jonkin verran kärkipersoonat vaihdelleet paikkoja, mutta Lipponen, Niinistö, Biaudet, Haavisto aina hännillä. Itselläni on eräitä kysymyksiä, joista mielipiteeni on ehdoton, ja ilmeisesti vaalikoneissa kärkeen menevillä ehdokkaillakin. Odotellaan nyt YLE:n vaalikonetta.
- jååpajåå..
Sari 86.0
Sauli 77.9
Timo 73.9
Arhinmäki 68.
Ho mo 66.2
Lippo 65.6
Eva 63.5
Väyry 61.3
Pahalle näyttää.- ,, ,,.
Sarista tulee se musta hevonen, tulee kuin puskista ja vienee koko potin, sitä itsekkään uskomatta:D
- Uskovaiset ovat rasi
Vaalikone ei valehtele, mutta ehdokkaat valehtelevat vaalikoneen kysymyksiin koska on tarkkaan tiedossa mitä mieltä enemmistö on kustakin asiasta. Tämän takia Sari Essayah on koko ajan keulilla vaikka todellisuudessa hän ei sinne kuuluisi. Hän on kaikkien aikojen suurin hyysäri, joten hän ei kuulu lähellekään Timo Soinia. Hyvä, ettei Sari Essayah katso tähtikartasta ulkopolitiikan suuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246