On joulukuu,
keltainen ruusu kukkii sinnikkäästi koivun juurella.
Ei luovuta, vaikka on talvi.
Se ammentaa voimansa koivun uumenista,
todistaen, että kaikki on mahdollista.
J. Karlstedt
Keltainen ruusu joulukuussa
6
147
Vastaukset
- Kaiho - Mieli
Sinulla on taito kirjoittaa lyhyesti, mutta paljon puhuvasti.
Pidän runoistasi ja muuten, minunkin kukkapenkissäni
punainen ruusunnuppu hohtaa kaiken harmauden keskellä .
Niin, kaikki on mahdollista ...
Kiitän lukunautinnosta ! Voima että Kauneus lähtee sisäisistä virroista kun eräänlainen elämän pohjanvesi ravitsee raikkaudella se antaa köyhäänkin maa-alustaan
ravitsevuuden : Kasvaa ja nousta kukoistukseen kuin pieni lapsi
kasvaa turvallisessa kodissaan vanhiempiensa kanssa.
Ja Keltainen Ruusu on todella : Kaunis Kukka !
ps.Kaikki on mahdollista kun kasvualusta antaa mahdollisuuden.- -hopiapiä-
Kun koittaa ensimmäinen suojasää, niin varsi nuokahtaa.. Olen puutarhaani seurannut. Mutta kevät nostaa uuden kukinnon. Jos tuota dolanin vastausta sen verran tarkennan oman mutu-tuntumani pohjalta, niin köyhä maaperä lapsen kasvualustana on yleensä jopa parempi. Silloin on arvot usein kohdallaan eikä mukuloita hemmotella pilalle. Eri juttu kuin ruusuilla. Itse pidän talventöröttäjistä, niistä, jotka eivät luovuta suojasäälläkään ;€ napsivat vaan viiksikarvoistaan uhmakkaasti viimeisiä jääpuikkoja...
- Jaana K
Kiitos Paljon palautteistanne, lämmittävät mieltäni näin Joulun alla.
Kiitos. - Jaana K
Jaana K kirjoitti:
Kiitos Paljon palautteistanne, lämmittävät mieltäni näin Joulun alla.
Kiitos.Ja Sinulle hopiapiä, makuja on monia,.
Köyhä maaperä lapsen kasvualustana ????
En allekirjoita tuota väitettä. - -hp-
Jaana K kirjoitti:
Ja Sinulle hopiapiä, makuja on monia,.
Köyhä maaperä lapsen kasvualustana ????
En allekirjoita tuota väitettä.Et todellakaan ymmärrä, ilmeisesti. Kiitos kommentistasi. En palaa runoihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154