Ja tässä VIIMEINEN piste !!
http://www.hs.fi/kotimaa/Itsenäisyys blaa blaa/a1305550752925
SAIRASTA, SAIRASTA kirjoittelua ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ
Luovuin vihdoinkin hesarista
15
157
Vastaukset
- Marxistien löpäjää
Voi helvetti mikä pässi! Eli hän on sitä mieltä että pankiireille valta, maailmanhallitusta, internationalismia, itsenäisyys on turhaa! Sillä tavalla.
- Aika naiivi teksti
Siinäkö kiitos Hesarilta veteraaneillemme? "Blaablaablaa"? Joo nyt loppu muuten Hesarin lukeminen meidänkin talossa.
- höh-
No, ei ollenkaan asiallista teksiä. Ko. lehteä ei asiallisten ihmisten kannatakaan tilata.
- Eliitin työkalu
Ihmisten tulisi ymmärtää että Hesari on se väline tai työkalu, jolla eliitti manipuloi meidän tajuntaamme.
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=1429 - hyysäreitä ovat
Paljon onnea hyvästä päätöksestä. Me luovuimme hesarista noin puoli vuotta sitten, emmekä ole kaivanneet sen naurettaaa uutisointia kertaakaan.
- Samaa mieltä___
SÄÄLITTÄVÄ, vajakki ÄMMÄ purkaa turhautumistaan ja vieläkin säälittävämpi lehti julkaisee sen.
- mikä vaivaa ???
Plussat muuten katoaa kummallisesti ?????
- -
Mikä ihme tuo linkin teksti oikein oli? Huono itsenäisyyspäivän vitsi?
Loistavaa 10/10. Vähän näytettä Halla-Aho -faneille kuinka kirjoitetaan ironisen-sarkastisesti vai oliko se sarkastisen-ironisesti.
- Tuossa ei ole mitään
hauskaa....
säälittävä ylilyönti, joka pitäisi tuomita välittömästi. PISTE - ;-)
EU ja muut liitot. Hyvin itsenäisiä ollaan.
Saas nädä tuleeko Nato ja tekee mediät entistä itsenäisemmiksi. Toivottavasti ei. - Jussuf (se sama)
Heheh. Taisipa kalikka kalahtaa maajussiin...
- Jussuf(se eri)
Jussuf (se sama) maajussi provokin on jo hereillä.EI taida Jussufilla olla tänäänkään työpäivää (pelllot jäässä ei voi kyntää)
- Ei-tilaaja
Hesarin kolumnistit ovat hyvin homogeeninen porukka arvomaailmaltaan; kuvastaa täkäläistä uussuomettumisen henkeä. Vain yksi totuus on sallittu. Se on väritykseltään punavihersokea, se ei tunnista eikä tunnusta muita värejä. Suvaitsevaisuus on tämän porukan sisällä hyvin valikoivaa ja luokittelevaa. Häpeällistä todellakin.
Tässä lista näistä suvaitsevaisuuden airueista, maamme.. ...tai siis osavaltion kulttuuriälyköistä:
http://www.hs.fi/aihe/kolumnit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116