En halua enää tuntea mitään.

rte45rt

Mulla on ihan helvetin huono tuuri poikien kanssa. Ensinnäkin, suurin osa kenestä olen ollut kiinnostunut, ei ole kiinnostunut minusta, tai jo seurustelevat. (En halua olla mikään suhteitten rikkoja) Ja yksi muutti toiselle puolen Suomea.

En saa vastakaikua yhtään keneltäkään, en usko että ulkonäöllä on mitään tekemistä sen kanssa. En uskalla enää ilmaista kenellekkään tunteita yhtään mitenkään, mua pelottaa vaan että saan pakit. En tahdo myöskään enää kiintyä keneenkään, ei haluta edes puhua.

Lisäksi suurin osa kavereistakin on löytänyt uusia kavereita ja niihin yhteydenpito on jääny oikeastaan kokonaan. Uusia kavereita mun on tosi hankala saada, koulukavereita kyllä, mutta en sen isompia, eikä mulla pitäisi olla mitään isompia sosiaalisia ongelmiakaan.

Mun sisällä on vaan riekaleiksi revitty sydän, mä en ymmärrä miksi tämä helvetti ei lopu ikinä, en oo ollu aidosti iloinen monteen vuoteen. Musta tuntuu että parempi ois kun en olis syntynyt ikinä, en oo tärkeä kenellekkään.

Mun päivät kuluu ensin koulussa ja sitten kotona. En jaksa tehdä mitään. Kuuntelen vaan masentavia biisejä ja ajattelen entisiä tärkeitä ystäviä ja sitä miten saamaton ihminen olen.

Mä en tiedä miksi mä tänne kirjotan, mutta mulla on niin ahdistava olo, ootan vaan että pääsen pois tältä paikkakunnalta ja aloitan alusta. Enkä halua puhua kellekkään terveydenhoitajalle tai vanhemmille. En halua mitään sääliä ja "kyllä se siitä" -kommentteja. Miten mikään voi mennä enää hyvin kun on menettänyt niin paljon tärkeitä ihmisiä?

Kouluunkin oli mukava ennen mennä kun tiesin näkeväni ihastuksen, nyt ei oo edes sitä, nyt on vaan pakko raahautua sinne.

3

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhwehw2

Niin,välillä yksin olo kyllä ahdistaa, mutta toisaalla se vahvistaa. Ei olisi hirveän vaikeaa etsiä ystäviä joiden kanssa ei olisi mitään yhteistä mutta toisaalla en kaipaa sellaista seuraa. Tavallaan nautin yksinolosta enemmän kuin ihmisten joiden kanssa ei ole mitään yhteistä seurasta. Olisihan sellainen ystävä mukava joka oikeasti jaksaisi ja nauttisi vaikka vain seurasta eikä tuomitsisi tai ärsyyntyisi vaikka jotain erilaista olisikin. Mutta sellaisia kun ei ihan tosissaan löydy mistään.

• Anonyymi

Minäkin tukahdutan tunteet. Olen niin pettynyt ihmisiin ja kaikkeen. Suoritan työn vaan. Maksan vuokran ja sähkön. Syön,paskannan,kusen ja käyn töissä. Nukun. Pesen pyykit. En muuta.

• Anonyymi

Ja siivoan toki. Käyn suihkussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33