hankin viime maanantaina saunalahden 4G full-rate liittymän ja yhteys on kokoajan pätkinyt. nopeudeksi saan vain 40 mbps. olen kysellyt asiaa oma guru palvelusta ja ovat kehottaneet siirtymään käyttämään 3G yhteyttä jotta yhteys ei pätkisi. ei onnistu koska maksan 4G yhteydestä!
4G pätkii
rätinä teltta
3
414
Vastaukset
- pyydä hinta alennust
sinun ei tarvitse maksaa 4G yhteydestä jos se ei kerran toimi. elisa kyllä ymmärtää ja alentaa seuraavaa laskuasi sen edellyttämällä tavalla niin että saadaan 3G yhteyden hinta.
- tuure1970
Kuinkahan onnistuu käytännössä?
- sauniksen 4G käyttäjä
mitä tarkoitat pätkimisellä? Nouseeko ping tuolloin yli 70 ms:iin eivätkä sivut lataudu?.. 40 mbps on myös varsin hyvä nopeus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605