Minulla on 2 vuotias karkkari mäykkypoika. Poika näyttää ihan pennulta vielä, ei trimmattavaa karvaa, ei partaa. Onko kyseessä kehityshäiriö vai mihin asti mäykyt kehittyy?
Toinen huolenaihe on, että poika välillä pureskelee takajalkojaan? Voiko olla oire halvauksesta? Kuulin että aikaisintaan 3 vuotiaana tulisi ekat mahd. halvausoireet.
Karkeakarvainen
3
153
Vastaukset
- Näin...
Karkeakarvaisista vanhemmista voi syntyä jopa täysin lyhytkarvainen pentu (mutta toisinpäin ei). Se ei ole mikään kehityshäiriö vaan liittyy ihan normaaliin karvanlaadun periytymiseen koirilla.
Jos koirasi on jo 2 vuotta niin tuollainen karvapeite sille jääkin.
Ajattele positiivisesti: ei se trimmaaminenkaan aina mukavaa ole.
Takajalkojen pureskelu tuskin liittyy halvaukseen. Onko koirallasi ollut vaikeuksia liikkumisessa? Varooko hyppimistä tai portaissa kulkemista?- MMBBB
Kiitos, noh ei me mitää näyttelyjä kierretäkään. Ja eipähän tarvi trimmata.
Ja ei varo portaita (meillä porrasaskeleita tosin talossa vaan 3 kpl)
Mutta hyppii sänkyyn ja sohvalle ja juoksee ei mitää ongelmia.
- ...
Meilläki mäykky pureskelee ja nuolee tassuja ajoittain, jolloin iho uhkaa mennä rikki anturoiden välistä. sukat jalkaan tai kauluri hetkeksi niin tassut unohtuu :D
Yleensä märkä sää saa koiran nuolemaan tassuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647