Asumme kerrostalossa ja uroskissamme on nyt 7kk ikäinen
ongelma on seuraavalainen:
Kissahan vonkuu tietysti melkein jatkuvasti ulos ja kun sitä käyttää ulkona ja esim. ottaa syliin viedäkseen sisälle takaisin, voi kissa tarttua kynsin hampain vaikka kasvoihin tai käsiin, kun ei haluaisi vielä sisälle, myös urisee ja sähisee uhkaavasti
Muihinkin tilanteisiin jotka eivät sitä miellytä, on reaktio pureminen.
Onko kokemuksia, voiko tämmöinen kissa vielä rauhoittua, esim leikattua.
Arvaamaton kissa
Kiva kissa muuten
1
122
Vastaukset
- toivoa on
Meille muutti aikuinen neitikissa joka käyttäytyi aluksi aivan samalla tavalla.Puri ja sähisi tietyissä tilanteissa, yöllä sait nukkua kuin muumio peittoon kääriytyneenä koska muuten kissa puri nilkkaan tai varpaisiin. Neiti leikattiin ja tilanne rauhottui. Kyllä herrakisa siitä rauhottuu. Kannatta leikkauttaa jo kissanpissan hajuhaitankin takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634