Oon 16 vuotias tyttö ja oisin toveria vailla (':
etin siis suht saman ikästä (saa heittää paril vuoden suuntaa ja toisee) tyttöä tai poikaa meseseuralaiseksi. Mielummin niin, että jaksaa jutella useammin kuin vain sen ensimmäisen kerran!
Rakastan klassista musiikkia, kauhu- ja logiikkapelejä, eläimiä ja 70-luvun elokuvia. Harrastan tanssia ja random uintia. Vihaan vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta, mutta harjoitan sitä silti välillä itse.
Jos jotakuta (lol ei ketää) kiinnostaa ni jos vaikka laittaisit meseä tähän ni lisäilisin sen sit (:
yksin
4
118
Vastaukset
- SINÄ laitat oson
Jos jotakuta (lol ei ketää) kiinnostaa ni jos vaikka laittaisit meseä tähän ni lisäilisin sen sit (:
Josko iha ite vaa laitat sen meseosos tähän jos kerran olet meseseuraa vailla.
Vit-tu että nää on ääliöitä saatana ku hakeevat meseuraa ja sit muitte pitää tähän laittaa meseoso että neitokainen voi siitä sitten valita sopivimmat.
Ei käy,jos et ite laita osoosi tähän nii vit-tu oo ilman meseuraa vaik loppuikäs. - shitberry
en oo niin naurettava, että valikoisin seurani... en itse halua laittaa ja jos ei halua kukaan muukaan niin antaa olla? Ei taida olla sulta mitää pois (:
- SINÄ laitat oson
Ei ole nii minulta pois,halusin vaan sanoa näin YLEISELLÄ tasolla sitä että minunmielestä meseuran hakija on täysi tollo ja jotain hämärää on puuhissa jos ei ITSE laita meseosoonsa tähän jos kerran hakee meseseuraa.
Miksi se MUITTEN pitää laittaa se oso.
Vi-.ttu,tommoset tollukat saa ollakkin ilman meseseuraa lopunikäänsä jos ei uskalla ITSE laittaa osoonsa tähän. - shitberry
no ehkä mä oonki täys tollo/tollukka? Toivottavasti sulla on kuitenkin nyt hyvä mieli kun pääsit kuittailemaan ja purkamaan vitutusta tähän, ei taida vaan olla oikee paikka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647