´Hämmästelen itsekin, mutta ihan positiivisessa mielessä että vaikka ylipainoa tuollaiset 20 kiloa verenpaine on normaali, melkein ihanne. Voiko tämä olla mahdollista? Mittasin kyllä ohjeen mukaan ja useita kertoja. Pulssikin alimillaan vähän yli 70. Olen kyllä 24-vuotias nuori mies, mutta onko että joskus verenpaine voi olla normaalikin vaikka ylipainoa vai olenko nyt mitannut jotenkin väärin?
Verenpaine normaali, lähes ihanne vaikka ylipainoa 20 killoa
Verenpaine
1
225
Vastaukset
- n46.
Kyllä ylipainoisellakin voi olla normaali verenpaine, varsinkin nuorena, kun suonet vielä ovat joustavat. Ei siihen pelkästään paino vaikuta, vaan myös ruokavalio, suola, tupakka, liikunta, stressi ym. Itse olen keski-ikäinen nainen jolla muutama kilo ylipainoa ja hirveä verenpaine, että tasan ei käy onnen lahjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319