Siis eikö tää keskustelupalsta ole musiikille tarkoitettu?? Mitä sitten täällä tekee jotain Pikku G, Rap, Hip Hop? Siis prkl se EI ole mitään musiikkia. Puhetta se on. Sitä ei siis kirveelläkään voi musiikiksi sanoa. Tehkää jotain asialle, kitos.
Niin tää musiikki
4
258
Vastaukset
- rapGirl
Rap on yhdenlainen musiikki! Vaikka se on enimmäkseen puhumista.. En ole pikku g fani mutta diggaan rappia.
- musaaaa
ei sillä ole väliä tykkätkö sä siitä vai et. se on silti musiikkia, ihan niinkuin blues, jazz, metalli, klsaainen, pop...
- Ramiro
Eihän meiän tartte suinkaan mitään sen takia tehdä, mutta sun ois varmaan aiheellista tutustua paremmin eri musiikkilajeihin ja suuntauksiin, kuin runouteenkin. Opiskele nyt sen verran, että opit tietämään, mikä on musiikkia ja mikä ei.
- <Jossu<
Moi kaikki!!! Siis pikku gee on ihan paras! oon nähny sen kerran elämälapselle-konsertissa! se esiintyi kerran meiän lähellä, mutta en päässyt sinne, koska oli mun siskon rippijuhlat!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351