monesti on käynyt mielessä, ne jotka elävät epäterveellisesti, niin kyllä he tiedostovat vaarat, mutta eivät silti halua muuttaa elämäntapojaan, vaikka voisivatkin. Kyse on yhdestä asiasta, kaikki ei halua elää vanhaksi vaivaiseksi, jolloin elämä ei ole enää ihanaa. Ei kaikki kestä vanhenemista. Osa masentuu, ja sairastuu. Toiset lähtevät nuorina viinaan ja huumeisiin. Toiset keski-iässä jne.
Olen paljon mietiskellyt tätä elämätä, ja siihen vaikuttavia tekijöitä, niin terveydellisesti, henkisesti ja ympäristöllisesti. Sinä, sinun kanssa, ja sinä ympäristön kanssa!
Ei kaikki halua yksinkertaisesti elämästä liian pitkää, joka ei välttämättä ole ihanaa elämää. Lyhyempikin elämä voi olla parempi. Ei se pituus vaan se kokonaisuus.
Näin se vaan on. Mutta silti ei kannata ryypätä, jos tuntuu siltä. Ei hyvä kenellekkään.
yksi asia tuli mieleen, lukekaa
3
76
Vastaukset
Kuka vanhana vaappua tahtoiskaan
ikinuori on nuoruus laulujen vaan
runoili Eino Leino. Nuorena kuolemisen idea on yleinen ja romanttinen. Kun ikää kuitenkin kertyy, ja asia muuttuu ikäänkuin ajankohtaiseksi, sen kuolemanajatuksen kanssa eläminen alkaa olla vaikeampaa. Vanhenemisen ikäraja jotenkin pakenee edellä ja harvempi kai on sitä mieltä, että nyt se kokonaisuus on ihanteellinen ja noutaja saisi jo tulla.
Eino Leino kuoli 47-vuotiaana viinaan. Kuolemassaan ei ollut mitään romanttista, kaunista eikä koskettavaa.- .
Ei ole kovin kaunista nuoruuskaan alkoholin ja muiden aineiden runtelemana. Teini-ikäisissä näkee jo aika karuja tapauksia.
- Kertsi50
Nimenomaan jos alkoholi on ongelma niin ei siinä ole kysymys mistään romanttisesta elämännautiskelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854