Minäkin avaan pallo asian, olen aloittanut itsekin vasta pelaamaan.. ja mikä / mitkä pallot olisi tosiaan hyviä, ei slaissaava/hukkia ottava pehmeä pallo ??? varmaan lyönti pituudessa häviää mutta pysyisipä väylällä kuitenkin hyvin.. Nythän palloja saa alennus myynneistä halvemmalla..
Palloista asiaa..
3
156
Vastaukset
- hgfhghhgfg
Ihan turhaa otat ressiä palloista.
Nyrkkisääntönä voisi pitää, että kun tasoitus on yli 10, niin ei ole väliä millä palloilla pelaat. Pääasia on, että pallot ovat puhtaita, ehjiä, eikä kulumia.
Aloittelijan kannattaisi keskittyä ihan muihin asioihin, kun pallojen valintaan.
Jos on palloja alennusmyynnissä, niin osta pois ja osta paljon, niitä tulee kesän mittaan kummasti katoamaan. Jos uusia palloja hankit, niin merkillä ei ole suurta merkitystä. Älä nyt kuitenkaan osta naisten palloja... Se on noloa :-)- 35v. pelannut
käytä pallojajotka tuntuvat hyviltä lähipelissä. naiten pallojen käytössä ei ole mitään hävettävää, monet käyttävät niitä
- 35v pelannut
35v. pelannut kirjoitti:
käytä pallojajotka tuntuvat hyviltä lähipelissä. naiten pallojen käytössä ei ole mitään hävettävää, monet käyttävät niitä
jäi kirjoitusvirheitä pitää olla naisten palloja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850