olen 14v. ja minulla on huonot välit äitini kanssa eikä minulla ole isää. Olen ajatellut muuttaa johonkin, pois kotoa, mutta minne. Minulla on työ, mutta ei sillä paljoa tienaa. Olisikohan Tampreella esim. jotakin halpaa "opiskelijaboxia" jne.?
Uusi koti
toiveikas
2
128
Vastaukset
- hopelesssssss
no ei ton ikäsena kauheesti muuteta mihkää.. jos kotoota haluut pois ni on olemas sellasii laitoksia missä nuoret voi asua jos eii tuu vanhempien kanssa toimee. Tai sit vaan karkaan,mutta en suosittele kun jää aika nopsaa kiinni ja tuottaa paljon surua ja harmia
- :)
hautaa ajatus, siihen asti että oot 17. ja opiskelupaikka sulla niin voi olla pikkusen helpompaa muuttaa pois.. oon ite 17 ja en jaksais asuu kotona.. mutta pakko, koska ei ole vain rahaa muuttaa pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657