Myydään 42 käyttämätöntä postikorttia, joista noin puolet on suomalaisia kortteja ja loput taidekortteja, yms. sekalaisia. Suurin osa korteista on ostettu pari vuotta sitten. Paketti sopii hyvin esim. postcrossaajalle, johon tarkoitukseen kortit on alunperin ostettukin.
http://i227.photobucket.com/albums/dd147/Mushii2/kortit.jpg
Hinta 22€, sisältää postikulut.
cillahe@paso.fi
M: 42 kpl käyttämättömiä postikortteja
multiversumi
1
233
Vastaukset
- hieno harrastus
Ei käyttämättömät kortit nykyään kalliita ole. Olen ostanut vastaavan nipun muutaman kerran Salon kirpparilta 2,5 eurolla. Ne ovat yleensä aiheiltaan olleet etelän lomakohteista ja euroopan nähtävyyksistä. Käytän niitä IS:n ristisanatehtävien postitukseen. 50 euroa olen jo voittanutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647