Pinnacle Studio 15

Aloitteleva harrasta

Mistähän johtuu kun en pysty muokkaamaan "otsikoita". Pystyn muokkaamaan tekstin, mutta sitten näkymä jämähtää. Aikaisemmissa versioissa olen muokannut näitä malli otsikkoja tekstin koko, fontti, väri, paikka ja tausta pitäisi kaikki olla muokattavissa, mutta ohjelma lukkiutuu. Olen asentanut koko ohjelman jo uudelleen, mutta se ei auttanut. Käytän W7 käyttöjärjestelmää.

5

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukkiutuuko ohjelma jos luot otsikon, etkä muokkaa niitä valmiita. Työkalulaatikosta valitset "Luo otsikko"

• Aloitteleva harrasta

Kyllä sama tilanne. Tekstin pystyy kirjoittamaan, mutta ei muuten muokkaamaan. Ei myöskään noteeraa "OK" toimintoa, jolla otsikon pitäisi ymmärtääkseni tallentua paikalleen ja olla katsottavissa.
      Otsikon luomis/muokkausnäkymässä mikään alareunassa oleva painike ei toimi.

• Aloitteleva harrasta

Ongelma ratkesi kun asensin ohjelman ja lisäosat englanninkielisinä. Ongelmia oli kun asennusoli suomenkielisenä.

• raskas ohjelma

varmaan koneesi tehot eivät riitä,
      oletko katsonut professorin käyttöä, anna olla aina yhden tehtäväsi jälkeen ainakin 10-15 sek ja katso tekeekö se jotain mitä ei ole ehtinyt heti tekemään, jos tekee, anna tehdä tehtväst loppuun.

minulla Studio 14 ja i7 professori, näyttömuistia 2Gt ja keskusmuistia 8 Gt ja ssd levy , eikä yhtään liikaa ole tehoja, jus mukavasti.

Studio 14 oli minimivaatimus i5, kun kaverit ovat i5 kokeilleet niin hermot ovat menneet.

Hitaammalal koneellani studio 14 ei edes aukea.

• Arvid Jantuinen Lops

Jos asennat ohjelman englanninkielisenä, silloin et voi kirjoittaa tekstiä kuin englanniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe