Suosittelin tätä koodi.netissä ja suosittelen myös täällä.
Jos osaatte englantia, niin tässä on yksi parhaista gay-tarinoista, mitä netistä löytää. Seksiäkin on sopivasti ja ennen kaikkea juoni on todella loistava:
http://www.themustardjar.com/inebathome.html
Ottakaa linkki talteen ja lukekaa ajan kanssa. Ei kannata kurkkia loppua etukäteen, ettei mene lukunautinto pilalle.
Tosi hyvä tarina englanniksi
3
755
Vastaukset
- Satisfaction today
Oh yeah. Thank you very much. I liked iiiiit!!!!
- tykkäänpojista
Suomentaisit sen.
- jokkuvaan
Oli todella hieno tarina, hyvä sanoma ja juoni tosiaan mietitty ihan kunnolla, vaikutti olevan ihan kunnon kirjailija asialla.
Aivan eri tasoa kuin ne perus panotarinat mitä suurimmaksi osaksi esimerkiksi täältä löytyy, mitenkään väheksymättä niitä muutamia ihan tasokkaita tekstejä kirjottavia tälläkin palstalla. :)
Tarina on lisäksi kirjoitettu selkeällä kielellä. Jopa minunkaltaiseni palikkaenglantia osaava ymmärsi tekstistä ainakin pääosin mitä tapahtuu, vaikkei ihan kaikkia sanoja ymmärtänytkään.
Joku ystävällinenhän voisi kääntää tuon tarinan suomeksi, jos aikaa ja kiinnostusta on, niin pääsisi muutkin kokemaan saman lukunautinnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499