minulla on merkkejä soskussa vähän kaikesta ja viimeksi kun kävin siellä niin sanoivat että seuraavasta huostaanottoon ja tämä muori siellä pöydän päässä oli tosissaan... mutta nyt on Huume epäily niin voivatko he laittaa laitokseen pelkän epäilyn takia jos se on kantautunut soskutantan korviin? ilman että minulta on mitään ikinä löydetty tai ollut veressä yms. kyse hasiksesta
17v
17.5v
1
144
Vastaukset
- en_kerro
Itse oon samassa tilassa. Seuraavasta merkinnästä huostaanotto siis. Olen 16v tyttö siis.
emmää usko, että ne ketään laitetaan "tuntumalla" laitokseen tai sijaisperheeseen. Kuitenkin tuossa kuukaus sitten jäin huumeiden käytöstä kiinni vanhemmille ja he ottivat psykologiini yhteyttä. Aineita ei minulta kotoa löytynyt ja huumeseula näytti negatiivista, mutta sieltä sairaalasta otettiin silti yhteyttä lastensuojeluun. Todisteita käytöstä ei ollut muuta kuin vanhempien sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667