Eikö nuo jotkut miehet saa olla kotonaan rauhassa, kun koko ajan kolaavat pihaa ihan neuroottisina?
Neuroosi pihan kolaamiseen?
7
154
Vastaukset
- mie oon mie
Antaa ihmisten kolata.. Onko sulla jokin neuroosi vakoilla naapureidesi tekemisiä?
- Äly hoi, järki älä j
Ei ole neuroosi vakoilla naapureita, eikä kiinnosta niiden elämä pätkääkään, kun omassakin on iloa tarpeeksi. Mutta neuroottinen pihankolaus; tulee mieleen, että kiinnostaako näitä neurootikkokolaajia sitten naapurin elämän tarkkaulu kolaamisen uhteydessä vai eikö niitä kiinnosta oma pehe-elämä kun ei pirtissä hetkeäkään viihdytä;) - Joon että js kolaisi se pihan aina kerralla, kun lumisade lakkaa, niin ei tarvitsisi katsos koko aikaa pihalla telmiä, eikö vain?
- Uuu beibe
Äly hoi, järki älä j kirjoitti:
Ei ole neuroosi vakoilla naapureita, eikä kiinnosta niiden elämä pätkääkään, kun omassakin on iloa tarpeeksi. Mutta neuroottinen pihankolaus; tulee mieleen, että kiinnostaako näitä neurootikkokolaajia sitten naapurin elämän tarkkaulu kolaamisen uhteydessä vai eikö niitä kiinnosta oma pehe-elämä kun ei pirtissä hetkeäkään viihdytä;) - Joon että js kolaisi se pihan aina kerralla, kun lumisade lakkaa, niin ei tarvitsisi katsos koko aikaa pihalla telmiä, eikö vain?
Ne katselee naapurin alasti ikkunan edessä keekoilevaa ämmää, joka on paremman näköinen kuin niiden oma.
- Uuhjeeaaah, im goming
Uuu beibe kirjoitti:
Ne katselee naapurin alasti ikkunan edessä keekoilevaa ämmää, joka on paremman näköinen kuin niiden oma.
Ei mikään ihme. On monella niin karseet eukot.
no onpa kauheaa jos kolaa pihaa onneksi en asu oulussa enkä lähimaillakaan.
- Linkomies
Tyhmää jatkuva kolaus. Jos ne kärsii kun joutuvat vaimon ja pentujen kanssa olemaan liiaksi, ja siksi aina pitää muka jotakin tehdä, jotta vitutus unohtuu? Jos ei olla ylitöissä, niin sitten kolaraan pihaa.
niin onhan se niinkin ja en mä tarkoittanut tuota ihan tosissaan että ei mulla oo mitään oululaisia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911