Meillä olis bändin kanssa pari biisia onko mitään järkeä mennä studioon tekemään äänityksiä?minä ainakin menisin..vaikka muuten vaan mutta miten bändiä sitten kannattaa kaupitella?
ekat biisit
höpöheikki
1
88
Vastaukset
- explosion
menkää sitten kun olette soitelleet jo jonkin aikaa niitä biisejä. käykää sen jälkeen purkittamassa ne nyt mihin studioon ikinä ekysttekään. äänitysten jälkeen osaa soittaa biisin vielä paremmin ja saattaa vielä lisätä jotain uusia kikkoja. paras mahdollinen tietysti on se että ostatte omat halvat studio kamat. se jos mikä vetää bändiä eteenpäin. mitä kaupitteluun tulee niin paras on keikat tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595