Vainoharhaisia,mustasukkaisia,onnettomia reppanoita.
Miehet ovat niin
10
237
Vastaukset
- eipäs kun
höpö, höpö--miehet ovat ihania pikku mössyköitä..se yks ainakin..Ja on ne muutkin ;)
- höp-höp
höpöhöpö--naiset ovat kyllä niitä parhaimpia.
- cd yj
Nuo ominaisuudet voi löytyä yhtä hyvin niin miehiltä kuin naisiltakin.
Mutta se on tosi, että naiset rakastuvat aina renttuihin!- kallistun turvallise
Niin rentuissa on sitä vetovoimaa,mutta ei pelkällä seksuaalisella vetovoimalla pitkälle pötkitä.
On se hyvä että naiset tykkää juuri sellaisista!
- !!
Rakkaus on ajanjakso yksinäisyyden ja kyllästymisen välillä. Se on akuutti mielenterveyshäiriö, joka ilmenee aistiharhojen lisäksi myös fysiologisina toimintoina, esimerkiksi sydämen sykkeen nopeutumisena ja kasvojen punastumisena. Tila on vakava ja rakkauteen sairastunut ihminen tarvitsee nopeaa mielenterveydellistä ensiapua. Tällöin kannattaa hetimmiten ottaa yhteyttä lääkäriin!
- ^^^^^^
Ois voinu tääkin häiriö jäädä kokematta. Ois säästyny monelta.
- matoa koukkuun
taidat kuitenkin puhua nyt ittestäs tai sitten sulla on käynyt huono säkä niinku mulla yhen vainoharhaisen ja mustiksen muijan kohalla,toivottavasti en enää ikinä törmää samanlaiseen riivinrautaan.
- liika vaikeus ?
Opettelisit mieheke nyt edes ne yhdyssanat.
- Tunniste
mutta nyt joku kirjoittaa kuin minä!! Yrittää sekoittaa soppaa!! Ei saa uskoa kaikkea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398