Vainoharhaisia,mustasukkaisia,onnettomia reppanoita.
Miehet ovat niin
10
229
Vastaukset
- eipäs kun
höpö, höpö--miehet ovat ihania pikku mössyköitä..se yks ainakin..Ja on ne muutkin ;)
- höp-höp
höpöhöpö--naiset ovat kyllä niitä parhaimpia.
- cd yj
Nuo ominaisuudet voi löytyä yhtä hyvin niin miehiltä kuin naisiltakin.
Mutta se on tosi, että naiset rakastuvat aina renttuihin!- kallistun turvallise
Niin rentuissa on sitä vetovoimaa,mutta ei pelkällä seksuaalisella vetovoimalla pitkälle pötkitä.
On se hyvä että naiset tykkää juuri sellaisista!
- !!
Rakkaus on ajanjakso yksinäisyyden ja kyllästymisen välillä. Se on akuutti mielenterveyshäiriö, joka ilmenee aistiharhojen lisäksi myös fysiologisina toimintoina, esimerkiksi sydämen sykkeen nopeutumisena ja kasvojen punastumisena. Tila on vakava ja rakkauteen sairastunut ihminen tarvitsee nopeaa mielenterveydellistä ensiapua. Tällöin kannattaa hetimmiten ottaa yhteyttä lääkäriin!
- ^^^^^^
Ois voinu tääkin häiriö jäädä kokematta. Ois säästyny monelta.
- matoa koukkuun
taidat kuitenkin puhua nyt ittestäs tai sitten sulla on käynyt huono säkä niinku mulla yhen vainoharhaisen ja mustiksen muijan kohalla,toivottavasti en enää ikinä törmää samanlaiseen riivinrautaan.
- liika vaikeus ?
Opettelisit mieheke nyt edes ne yhdyssanat.
- Tunniste
mutta nyt joku kirjoittaa kuin minä!! Yrittää sekoittaa soppaa!! Ei saa uskoa kaikkea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069