.. nimimerkillä ja muut voisivat sitten niitä kommentoida? Olen itse nuori, 16-vuotias tyttö, joka pitää kirjoittamisesta ja haluaisi jakaa tuotoksiaan muillekkin ja saada niistä toki myös kommenttia. Olisiko sellaista helppoa, yksinkertaista paikkaa, jonne voisi kirjoittaa novelleja ja saada niistä myös kommenttia?
Kiitos kaikille vastanneille!!
Onko enää paikkoja, jonne voisi kirjoittaa novelleja..
6
198
Vastaukset
- novellipoika
ja anteeksi, että tuli nyt vahingossa väärälle palstalle
- Alapo80
Moikka!
Sivustolle www.kirjoittaja.fi voi kirjoittaa ja koska ylläpidän sivuja, niin lupaan, että minä ainakin kommentoin!
:D - --
Alapo80 kirjoitti:
Moikka!
Sivustolle www.kirjoittaja.fi voi kirjoittaa ja koska ylläpidän sivuja, niin lupaan, että minä ainakin kommentoin!
:DÄlkää klikatko linkkiä! Kirjoittaja.fi-sivusto on tämän viestin kirjoitushetkellä kaapattu ja tarjoilee viruksia.
Odota kunnes linkissä näkyy vihreä rengas merkkinä turvallisuudesta.
- kysyn vaan
kuinka uusi sivusto tuo on? vaikutti vielä aika tyhjältä, mainosta ihmeessä muuallakin kuin suomi24:ssa :)
- pelastajaaa
www.hevostalli.net
^^ Tuonne kun menet niin siellä on tarinatuokio osasto ja sinne voit omalla nimimerkilläsi käydä kirjoittamassa ja varmasti joku kommentoi! :) - Dieren
Onko paikkoja joihin ei tarvitse rekisteröityä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615