Erittäin jännittäviä joulunaluspäiviä, sekä rentuottavaa Joulunaikaa kaikille matkaileville kuljeskelijoille täältä metsän harmaan siimeksestä.
Lumi ei nyt ole esteenä omatoimiselle maastoyöpymesille, eikä varsinkaan reippaalle ulkoiluharrastukselle, jolle tämä pimeä vuodenaika tarjoaa tänä vuonna erityisen eksoottisen mahdollisuuden, vähän niinkuin historiaan siirretyn Joulukeljumini sanoin.
Agrekaattiakaan ei parkissa ollessa tarvitse hyrryttää koko aikaa, niinkuin rajumpina vuosina on ollut tapana- ja vähän pakkokin, vaan nuotiotuli ja untuvaisella täytteellä varustettu tikkitäkki riittävät päivän päätteksi lämmikkeeksi. No, tietysti vesikiertolämmityksen ja kohtuullisen brändyhujakan lisäksi.
Käykääpä katselemassa mallia talvisessa metsässä. Sielläkin ollaan jo rauhoituttu Joulun viettoon pikkulintuja myöten.
Frohe Weihnachten zu Allen
H Y V Ä Ä J O U L U A ! karavaanarit
11
117
Vastaukset
- svidduilija
Monipersoona taas on vaihtanut uuden nimimerkin, koskahan kirjoittaa jormukan nimimerkillä. Odotettavissa on uusia joulunalus-sävelmiä taas sviduilijalta.
- vvviduilija
hauskaa julua svidduilijalle!
- lentiiralaiset
Hyvää Joulua myös.
Toivotan myös rauhallisempaa ensi vuotta kaikille. - Don Juan Hamburg
Hyvää vuodenaikaa sinnekin, täälläkin musta joulu tiedossa, yölämmöt 18 Soberano aiheuttaa fillarille mutkia ;)
- ilman svituilia
toivotan hyvää joulua kaikille oikeille karavaanareille, jos täällä lankkusaitilla vielä joku viitsii käydä lukemassa näiden kaikkien jormien ja vituilijoiden pas-anjauhantaa.
eli siis, Hyvää ja Rauhallista Joulua - Svadduilija
ilman svituilia kirjoitti:
toivotan hyvää joulua kaikille oikeille karavaanareille, jos täällä lankkusaitilla vielä joku viitsii käydä lukemassa näiden kaikkien jormien ja vituilijoiden pas-anjauhantaa.
eli siis, Hyvää ja Rauhallista JouluaKiitos vaan. kakkaatko aattona.
- edfvbfg
Hyvää Joulua vaan !!! Tv . Tuurin holistit.
Jos saisimme toivoa jotain ,niin toivoisin uudet nivet Fiattiini - Pimeä komppi
Kysy kauppiaalta onko varastossa vai pitääkö tilata Robbarista.
- Allenin Pera
Mille Allenille sä siinä toivottelet jotain?
- ei koskaan enään Fia
Ja minä toivoisin ,että Fiattini ,vitosvaihde toimisi ensivuonna paremmin kuin tänävuonna !!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441