tosi hyvä paras nfs:ssä
need for spdeed the run
1
146
Vastaukset
- Kyllä se tykkää
P****n need for speed jonka tiedän!
Autoja ei voi tuunata millään tavalla kuin carbonissa, most wantedissa tai undergroundeissa. Kustomointi on omasta mielestäni paras osa autopeliä. Varsinkin nfs:n kanssa ihmettelen miten surkeaksi ovat uudet osat jääneet.
Pelissä voi vain pelata joko ura-moodia tai haasteita, ei siis vapaata kaupunkiajelua kuten most wantedissa tai underground2:ssa. Tylsintä on, kun ei ole erilaisia pelimoodeja, kuten driftaus haasteita, kiihdytyskisoja tms. Ura moodikin jää melko tylsäksi, kun pitää aina olla ensimmäisenä tietyssä aikarajassa tai parantaa sijoitustaan.
Nettipelaamisessa autot menevät järkyttävän lujaa, ja draftaaminen on vaikeaa Älä osta jos haluat pelin, missä voi ajella vapaasti tai tuunata autoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416