Rauhalahdessa viime la sitä siroa (hoikka kuin paju) pientä upeaa naista?? Jäi mieleen..vaan taisi olla liian fiksu meikäläiselle :(
Tunsiko kukaan?
Tanssinut
6
522
Vastaukset
- uyvhbulikboönjknjknk
En tunne mutta pakko vastata että hyvin kuvattu, hoikat nuoret naiset joilla kuitenkin muotoja ovat kuin kaarelle jännitetty pajunvitsa, selkä tekee syvän kaaren ylhäältä perseelle asti :D
- persjalkanen
ja niitä ei montaa kuopiosta löydy!!
- Kabanossit kehiin
Oletko sinä se lihatiskimies?
Kerropa lisää tuntomerkkejä. Vaalea? Lyhyet vai pitkät hiukset? Ikä noin? Mistä keskustelitte? Saatan tuntea voi olla ystäväni.
- läöl'l'l
jooopa joooooooo
- naapuri rajalta
Venäläisiä joulumatkailijoita on tullut omilla autoilla jo ennen ensimmäistäkään junaa tänne Kuopioon.Veikkaan että oli näitä lomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339