Hei. Mitä ajatuksia herättää ja onko muita samanlaisia, joilla korkea verenpaine on noin 162-155 ja matala noin 50-60. Syön korkeaan verenpaineeseen Losartania, ja sillä saatu yläpaine noin 150:een. Söin ensin Cardacea, joka yskitti todella paljon. Minulla on todettu aorttaläpän vuoto sydämessä, ja olen nelikymppinen.
Verenpaineiden suuri erotus
Ei oireita
1
164
Vastaukset
- Lotilekuri
En ole lääkäri, mutta mielestäni iso ylä- alapaineen erotus viittaisi siihen, että verisuonissa ei ole juurikaan kimmoisuutta.
Harrastatko hengästyttävää ja hikoiluttavaa pitkäkestoista liikuntaa? Jos harrastat, niin kokeilepa verenpaineen mittausta pian pitkäkestoisen liikunnan jälkeen. Liikunnan pitäisi vaikuttaa lyhytaikaisesti verisuonten kimmoisuuteen ja se puolestaan verenpainelukemiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329