Joulu meni mukavasti raittiina herkkuja syöden.
Tapaninpäivä 2011
7
195
Vastaukset
- Kohtuukäyttäjä.
Soin itselleni yhden jouluoluen. Olenko paha ihminen?
Et välttämättä ole paha ihminen. Meissä alkoholisteissa on sekä pahoja että hyviä. Ainoa meitä yhdistävä tekijä on voimattomuus alkoholin suhteen.
Niin juu. Vain alkoholisti "suo" itselleen oluen.
- Oskari5
Hyvää tapaninpäivää! Tänäjouluna on tullut syötyä runsaasti. Kahvia on myös kulunut tavanomaista enemmän.
Löysin tänään keittiön kaapista pullon olutta. Huolellisen tutkimuksen jälkeen totesin, että oli 1-olutta. En vieläkään ymmärrä, miten se on kulkeutunut meidän kaapistoomme, sillä en mielestäni ole koskaan sellaista hankkinut. Jätin sen edelleenkin korkkaamatta ja kun eräs tuttuni tulee ja jälleen kyselee, että olisiko mulla olutta, niin tarjoan sille sen pilsnerin lasista ja katson, että huomaako aineen voimakkuuden. Täälläkin joulu mennyt juomatta tippaakaan alkoholia tai edes kahvia, alkoholiton glögi ainoana juhlajuomana. No, paheita sentään suklaan muodossa harrastettu!
- Titi Tyy
Joo, karkkia, pipareita sun muuta livekalan ja muun perinteisen lisäksi. Ähkyä pukkaa.
Entisaikaan elikkä juopotteluaikoina en ikinä jouluna ryypännyt. Ei tullut kuuloonkaan. Muulloin kyllä sitten, aina tarpeen mukaan, etenkin pääsiäisenä, sillä sitä kärsimyksen fiilinkiä en viinatta kestänyt.
Eiku lystit Tapanin jatkot ja selevin askelin kohti ens vuotta! Kyllä, raitis joulu vietetty.
- Rassutonttu
Tapsanpäivä meni (17 annoksen jälkeisen illan) vapinassa, vieläkään ei oo normaali olo....!
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854