Tässä on viimeisin minulle lähetetty uni. Uneen liittyy myös näkijän tekemä kolmiosainen kuvasarja, joka on nähtävissä sivuillani osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm .
Näin 21.12.2011 unisarjan. Ensin oli punaruskea vuori, jonne autot veivät ruokatavaraa. Minä olin vuorella ja kaivoin kivikoiralle silmät. Kivi oli pehmeää. Koira oli hyvillään.
Uni jatkui. Toisessa vaiheessa näin, että taivas oli violetinvaaleanpunainen. Etualalla oli meren rannassa iso teollisuusalue valtavine nostureineen. Mereen laski valtavan kokoinen tähti, jolla oli kauniit keltaiset sakarat, keskusta oli punainen, jossa oli musta pallo. Tähti ei näkynyt kokonaan. Suljin silmät. Kun avasin silmät, näin tähden vajoavan mereen aiheuttaen valtavan aallon ja aallokon, mikä synnytti kauhua.
Näin kolmanneksi pelkkää usvaa ja pimeyttä. Rukoilin että Luoja ottaisi minut pois siitä kauheudesta. Suljin silmät. Kun avasin silmäni, taivas oli valoisa ja pimeys oli haihtunut. Ei näkynyt muuta kuin valoisa taivas.
Oma tulkintani on, että punaiselle vuorelle rakennettiin kiireellä turvapaikkaa vuoren onkaloihin. (Kyseessä on ehkä jokin paikka Israelissa tai Petrassa Jordaniassa. Jouko Pihon kommentti). Muu osa unesta kuvaa tulevia tapahtumia.
Nimimerkin "lukija" uni 21.1.2012
1
157
Vastaukset
- Unilukkari.
Milloin tulevat unen jatko-osat? Ja onko jatko-osissa kenties viittauksia voimakkaisiin maajäristyksiin ja maanvajoamiin Suomessa ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416