Kysymys naisille

naiselle suihin

Naiset, mitä mieltä olette jos mies laukeaa suuhun? Oma emäntä kyllä ottaa suihin, mutta ei anna laueta suuhunsa. Onko se jotenkin vastenmielistä vai mitä? Itse tykkään nuolla naistani loppuun saakka ja hän kyllä nauttii siitä.

13

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, ihan sama juttu on täälläkin. Mies nuolee kyllä aina loppuun asti orgasmin, mutta nainen ei ota suihin loppuun asti. Onko tämä oikein/reilua?

• x

Huvinsa kullakin, kyllä mä tykkään jos mies laukeaa suuhun. Kerran maistui vähän pahalta, mutta kyllä mä senkin kestin kuin nainen :)

• ghfhfkiellimies

kyllähän mieskin aika paljon emätin eritteitä syö nuollessaan pimperoo
      joten miksi nainen ei söis spermaa

• hdsiadf

mä otan kyllä suihin mutta jotenki se sperman koostumus ja maku on vastenmielistä enkä tykkää että suuhun lauetaan..

• eräs varpunen

Sperma maistuu 100 kertaa pahemmalta kuin naisten eritteet. Ja koostumuskin on erilaista. Miksi naisen pitäisi edes olla suu ammollaan, että mies voi päästää spermat sen suuhun? Siinä vaiheessa luulisi miehelle olevan jo aika sama, mihin spermansa laskee. Sperman maku ja haju on vaan niin kauheita, että harva nainen tosissaan niistä tykkää. Naisen maku on ihan eri, kun on sitäkin tullu maistettua.

• marxxx

No pysy niissä naisissa ja pillunnuolennassa vaan ;) Moni nainen tykkää ottaa suihin mutta ovat hieman epävarmoja ja jotkut todella nauttii suuhun laukeamisesta. Mutta riippuu niin paljon fiiliksestä ja tilanteesta.

• Vanhassa vara.....

Suihin otetaan ja toisinaan loppuun asti. Osa spermasta niellään, osa valuu suupielistä, toisinaan tähdätään rinnoille......kokemuksen tuomaa varmuutta :D

• jenniiiiiiiiiii

riippuu miehestä, mutta yleensä yritän niellä, tosin hampaat irvessä. hirveältähän se maistuu anteeksi vain :I

• hmmhhh

Yleensä kyllä nielen, kohteliaisuudesta :D Sitä on vaan vaikea ennustaa, miten pahalta se maistuu, onhan niitä ruoka-aineita sun muita lueteltu, mitkä pahentaa makua, mutta ehkä siinä on se pelko yökkäyksestä :D Tai sitten ite ainaki tykkään jos tulee naamalle (EIIII hiuksiin!)

• blowmeup

Nuorempana nielin, lähinnä minäkin "kohteliaisuudesta". Nykyään tulee aika helpolla oksennusreaktio, ja jos toinen lataa lastinsa kurkkuuni, pelkään siinä käyvän nolosti.
      Joten mielelläni tuotan toiselle nautintoa suullani, mutta annan hänen laueta muualle kuin nieluuni :)

Ja toisaalta, kyllähän mieskin erittää koko ajan suuseksin aikana, yhtälailla kuin nainenkin. Erona kokisin sen, että naisen ja miehen laukeamisen tuotos on määrältään ihan eri luokkaa :)

• marianne8759

Itse en tykkää että mies laukee suuhun. Sperma maistuu pahalle ja saan aina oksennusrefleksin.

Naisen nuoleminen on eri asia. Naisesta ei tule ulos paria ruokalusikallista spermaa suoraan kurkkuun.

• kijutt

Mielestäni on ok, jos mies laukeaa suuhun ja niin on tapahtunutkin. Ei sperma maistu pahalle, ainakaan se minkä kohteeksi olen itse joutunut.
      Riippuu varmaan sekin vähän miehen ruokavaliosta ja jos lauetessa spermaa tulee paljon, sitä on vähän hankala niellä, mutta kohtuullisina määrinä asia ok.

• Suihin, tai sit ei

Suuhun laukee, mut eihän sitä spermaa tarvi niellä! Ihan hyvältä se maistuu kyl. Vaikuttaahan makuun ruoka-aineet ja alkoholi. Olutta kittaavalta maistuu vähän pahemmalta. Ja eipä kaikki miehet tykkää ees suuhun laueta, vaikka suuseksistä pitääkin. Makunsa ja tyylinsä kylläkin. Sama mulle, mihin laukee. Noh, ei mielellään kyl hiuksiin ja silmiin. Silmis kirvelee ja hiuksista sit,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe