Hei!
Onko teillä kokemuksia Alanyan hotelleista.. Olemme varaamassa matkaa kesälle 2012. Mieluiten all inclusive ja lähellä keskustaa ja rantaa.
Mikä hotelli?
5
338
Vastaukset
- haned
Moikka !
Itse en suosittele all inclusiveja, sillä Turkki on täynnä ihania ravintolaita ja hyviä ruokia. Hotelli esimerkiksi mitä voin itse suositella lämpimästä on May Flower, erittäin hyvällä paikalla, huoneet laadukkaita, henkilökunta mitä asiallisinta ja ystävällisintä.
Jos kuitenkin haluat all inclusiven niin sitten en osaa auttaa:)- ätaturk ;)
En myöskään suosittele all inclusiveja,paitsi jos on lapsiperhe kyseessä ja viikon matka.
Samaten suosittelen May Floweria,kaikintavoin hyvä ;))
- f
Aramis, May Flower, Margarita, Club Sidar, Cleo South Princess....
- Alanyaya istiyorum!
Ehdottomasti AI! :) Karat on hyvä vaihtoehto. Hyvät ruuat, terävät paukut, priva ranta & beach club jonne ilmainen kuljetus ja lähellä kaikkea! :D Huippu paikka! Karatia myy ainakin Nazar.
niin mäkin mayfloweria suosittelisin:) tosi hyvä paikka:) sitte bazaarit ja kaikki lähellä.:)
Taas toukokuus mennään alanyaan ja mayflower:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431